***skravletråden for JUNI***

Da fikk vi prøvd kjøp/salg på markedplace her i Danmark. Danskene er hyggelige. Fikk en stokke solskjerm til bilstolen, helt ny. Til halv pris. Solen traff henne akkuratt bittelitt men nå er det full beskyttelse, endelig!

Og derved bekreftet hjemmefra at ikke bare minstemor har omgangssyke. Fredelig omgangssyke, hun har kastet opp to ganger så vist jeg vet. Og fått litt feber.

Men mellomste har i kveld også kastet opp .så morfar fikk vaske både jenta og gangen, visstnok. Hun er jo hos mine foreldre for at hun ikke skulle bli smitta av søstra, men det var for sent de har vel fått samme greia et sted fra.

Og jeg...jeg kommer ikke hjem før på onsdag så da bør vel alle ha blitt friske igjen.

Så typisk[emoji13] god bedring til storesøster også[emoji4]

En nydelig dag i dag. Sol og fin temperatur, spilling i en park som har både lekeplass, badeland og minizoo som vi kan kose oss med etterpå og "poolparty" med liftgitar - mesterskap etter middag.

Høres supert ut[emoji16]

Skjønner den ja. Får håpe det blir styrtregn da, så slipper du å bli fristet ^^
Vurderer å avspasere på fredag.
Dersom jeg gjør det er det bare 3 arbeidsdager til ferie, og for å være helt ærlig så går ukene fortere når jeg er ute og reiser.
Hodet mitt er bare ikke helt klart for en dag i dyp konsentrasjon [emoji14]

Dersom jeg gjør det er det bare 3 arbeidsdager til ferie, og for å være helt ærlig så går ukene fortere når jeg er ute og reiser.

Ja kan du det så er jo det greit. En pause høres ut som det du trenger :)

Høres supert ut[emoji16]

Ja, en veldig bra organisert korpsfestival dette her, der fungerer fint og alt er tilrettelagt .været er nydelig og vi har meldt oss på en passe mengde spilling så vi har en god balanse mellom spilling og moro

Synes det høres ut som en god ide.

Det rakk ikke jeg, følte ikke jeg helt rakk å bli lei før hun kom! Hun kom i uke 37+4 da.
Mhm, er litt sånn her også. Eneste jeg er lei av er ribbeinssmertene som holder meg våken om natta.
Prøver å nyte svangerskapet nå, men vet ærlig talt ikke helt hvordan jeg skal gjøre det :p

Mhm, er litt sånn her også. Eneste jeg er lei av er ribbeinssmertene som holder meg våken om natta.
Prøver å nyte svangerskapet nå, men vet ærlig talt ikke helt hvordan jeg skal gjøre det :p

Hvor langt er du kommet? Jeg slet med bekkenet på natta jeg, men skulle likevel ønske jeg fikk gå litt mer enn en dag inn i perm før hun kom!
Har du noen fra før?

Back
Topp