Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle lage whisky saus, og hadde ikke mer igjen av den billige, så måtte ta av en 10 år gammel skotsk malt whiskyForklar![]()
Godt han får kjenne på det syns jeg [emoji849][emoji23]
Hva har du fått shoppa? [emoji1][emoji1]
Skulle lage whisky saus, og hadde ikke mer igjen av den billige, så måtte ta av en 10 år gammel skotsk malt whisky![]()
Det er fantastisk godtOioi ^^
Er det godt? Har smakt whiskey før, men ikke whiskey saus.
Thihi gøy daDen har jeg besøkt selv[emoji28]
Har ei hestegal bonusdatter[emoji16]
Haha ja, altså. De får ikke kjenne på det ordentlig syns jeg. Og syns det er så godt når de virkelig får kjenne på det [emoji14]Ja ikke sant10 uker pappaperm er snart over, men han har ikke akkurat vært mye alene med henne ^^
Men han trenger ikke det egentlig, han er jo aktiv med ungene uansett. Men det er litt greit at han kan kjenne på hvordan min hverdag er og![]()
Jeg er sliiiiten ! Men! Ting begynner å bli bra, på ene siden av stua hvertfall [emoji849][emoji23]
Fått bort bombay tvbenken og bombay sjenken [emoji23] For de som ikke vet hva det er, er det mørke tunge møbler. Har riktignok enda dumme sofabordet enda, men litt om gangen..
Jeg har fått på plass ny tvbenk og nye bilder [emoji7] Begynner å se mye bedre ut altså [emoji7] Men jeg kjenner det i hele møckings kroppen nå. Som i utgangspunktet er sliten. Og nå er totalt sliten, men på en måte også litt mer lykkelig da [emoji23][emoji7] Jeg tar det jeg får. Eneste jeg MÅTTE ha hjelp med er å få tven over. For en 60 tommers tv klarte jeg ikke alene. [emoji849][emoji13]
Lagt ut bombaymøblene for salg da for en billig pris [emoji4] Håper de blir solgt, så jeg kan kjøpe noe til [emoji56][emoji23]![]()
![]()
![]()
![]()
Haha ja, altså. De får ikke kjenne på det ordentlig syns jeg. Og syns det er så godt når de virkelig får kjenne på det [emoji14]
Selv måtte jeg i bryllup i London og ble borte i 5 dager (forlover), men hu var 2 år da. Mannen min måtte da for første gang gjøre alt plutselig. Og han var jo langtransportsjåfør, så var jo ikke hjemme heller noe nesten [emoji849] Men var sommerferie da heldigvis. Han var så sliten og utkjørt at moren hans måtte hjelpe han litt [emoji14] Jeg fikk mye mer respekt gitt etter det [emoji39]
Lykke tilDa er det duka for salgsfest. Massevis av klær til babyer, damer porselen og dill dall.... mye retro og møbler
Håper virkelig vi blir kvitt ting![]()
Takk [emoji7] Vil helst male også [emoji849][emoji23] Men en annen gang det [emoji39]Skikkelig fint!
Eh ja [emoji14] Alle mannfolk ikke ikke skjønner det, bør få en slik wakeupcall [emoji56]Haha ^^
Bra at han skjønte litt mer av hverdagen med barn da![]()
Ja du må ikke overdrive nåTakk [emoji7] Vil helst male også [emoji849][emoji23] Men en annen gang det [emoji39]
Du kan begynne å gjøre som meg, ha en håndsåpe stående på kjøkkenbenkenJeg var for lat til å gå på badet for å vaske hendene på onsdag, så jeg brukte zalo på kjøkkenet. Det får jeg betale for nå.... Skikkelig tørr hud som sprekker tilfeldig. At jeg aldri lærer![]()
Jeg har også både og [emoji56] Farmor hadde alltid det, så var vant med det fra jeg var liten da [emoji4]Du kan begynne å gjøre som meg, ha en håndsåpe stående på kjøkkenbenken![]()
God kveld jenter, hatte en fin dag?
Dette er planen min for i morgen:
- Ca 0730: Kjøre frøkna, og muligens eldsten på skolen
- 8-10 rydde første og andre etasje
- 10:30: Time hos frisøren
- 11: De eldste er ferdig på skolen - frøkna går på SFO, eldste møter med ved frisøren og sitter på hjem
- 11:30 - 13: Støvsuge og vaske gulv + tørke støv
- 13-14 vaske badet nede inkludert inni skapet hvor blant annen vaskemaskin, tørketrommel og varmtvansberederen står
- 14-15: Begynne å forberede middagen for kvelden
- 15-15:30: Slappe av/ta igjen det jeg ligger etter
- 15:30: hente frøkna
Hvilke planer har dere?
App problemer over, og jeg er tilbake[emoji16]
Du kan begynne å gjøre som meg, ha en håndsåpe stående på kjøkkenbenken![]()