Deilig men uvist når Hun får flytte innGratulerer til svigermor[emoji16] og dere[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig men uvist når Hun får flytte innGratulerer til svigermor[emoji16] og dere[emoji23]
God morgen alle sammen
Sv på meg i dag, kommer hjem til tomt hus , alene hele helgen og gruer meg i grunn til det
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] ser det for megJepp, det gjør jeg.
Så nå har jeg en helt uformelig, lang t-skjorte-kjole med Minnie på fra hm. Helt passe søt og "teit mamma" i en og samme sak
Fikk lurt mannen
Etter en uke med 10 time + på jobb og ekstremt lite søvn enkelte netter for å rekke alt fikk jeg lurt han til at det blir en enkel middag i kveld![]()
Da er det bare å slappe avNei kroppen samarbeider ikke i dag så lite gjort i grunn..
Ja. Det er langt. Derfor bil.Det var jo litt langt for sykkel uansett[emoji4]
Ronja liker jo å brette klær... Så hun kan komme hit.Å ja Sorry misforsto den siste setningen i [emoji85]
I dag var Lille U sin "siste" dag på småbarnsavdelingen.
På mandag starter sommer tiden hvor det roteres litt hvilke avdelinger de er på.
Når sommertiden er over, er han på storebarn.
Derfor hentet vi litt tidlig i dag.
Vi hadde med pakke til avdelingen han går på som vi tok med oss når vi hentet.
Pakken inneholdt 3 barnebøker.
Vi gjør dette alltid, gjorde det med de andre også, men jeg ble overrasket over hvor rørt disse fra avdelingen ble når vi kom med gaven, og ungene, de elsket dem![]()
Hahaha. Ronja kan komme hit å [emoji14]Ronja liker jo å brette klær... Så hun kan komme hit.
God morgen alle sammen
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] ser det for meg
Gitt opp nattkjoler. Gubben liker det ikke. Så han tar å gjemmer dem fra med 1
Så å si en greie vi har hatt siden jeg nekte å la han sove i sengen med sokker
God morgen. Herlig natt mye søvn[emoji173] glade barn
God morgen
Mellomste våknet akkurat. Kom inn og spurte om det er morgen.
Eldste er oppe har jeg hørt. Yngste sover. Har vært våken et par ganger. Men mammakos så sovnet hun videre. Og mannen sover .
Rolig dag med få planer. Jeg skal handle, mannen skal jobbe (hjemmefra) og mellomste skal i en bursdag.
Hundre planer i dag så er vel i grunn bare å komme i gang
Liker du Å brette klær? Har X antall kartonger og sekker med klær som skal brettes og legges ut på låvesalgetGratulerer til svigermor[emoji16] og dere[emoji23]
God helg![]()
Det har vi.God kveld[emoji1] håper dere har hatt en fin dag!
Fikk høre fra noen kollegaer at de hadde ferdigrensete krabber til kr 20,- per stk. i butikken ved siden av jobben.Hva er enkel middag i din verden??[emoji28]
Da blir det sylta jordbær i dag... helt utrolig digg med norske jordbær
Det var genialt å gåI dag var Lille U sin "siste" dag på småbarnsavdelingen.
På mandag starter sommer tiden hvor det roteres litt hvilke avdelinger de er på.
Når sommertiden er over, er han på storebarn.
Derfor hentet vi litt tidlig i dag.
Vi hadde med pakke til avdelingen han går på som vi tok med oss når vi hentet.
Pakken inneholdt 3 barnebøker.
Vi gjør dette alltid, gjorde det med de andre også, men jeg ble overrasket over hvor rørt disse fra avdelingen ble når vi kom med gaven, og ungene, de elsket dem![]()