Da har jeg hentet frøkna og er på toget [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg [emoji4]Endelig!Ventet en stund på at juni skal komme
denne mnd passerer jeg forhåpentligvis de magiske 12 ukene om litt under to uker(har hørt hjertelyd hver dag siden 9+4 nå), skal på TUL, sommerferien i skolen starter, vi har sol og varme og ting er egentlig veldig greit nå
![]()
Kos degGod morgen[emoji1]
Jobbehelg her[emoji13]
Takk det sammeGod morgen jenter[emoji1]
Ønsker alle en flott fredag!
Grattis med premieMornings! Fått unga avgårde i bhg. Håper formen er bedre i dag - virker sånn! Så jeg får reist og kjøpt maling - og sushi. Haaaaar så lyst på sushi![]()
Åh så kjiptF*****!!!!!!!!!!!!!!!!
Batteriet på bilen er flatt
God DagGod morgenog velkommen skal du være, juni
denne mnd blir bra. Skal godt gjøres om jeg ikke får ut de to små mageboerne mine før månedsskiftet
![]()
Takk! Den er jo superflott!!Grattis med premie
Heldiggris [emoji847][emoji847]Takk! Den er jo superflott!!
Vunnet en sånn jeg ogsåTakk! Den er jo superflott!!
Så spennendeVi flytter inn i nytt hus denne mnd![]()
Det har detHar vært mange «nye» navn i det siste syns jegog om du ser på de fire siste mnd så er det jo hele 23 forskjellige navn på topp 10. Og ingen av månedene har samme navn på topp. Så variasjonen er der absolutt
Så bare å skravle på så blir det forandring denne mnd og![]()
Fikk det tilsluttÅja! Håper du fikk tatt den !
god juniGod morgen!
God fredag!!
God juni!!!
Åh så kjiptF*** F''' meg denne dag.
Dette er virkelig ikke min dag i dag.
Først flatt batteri på bilen.
Og nå skulle jeg bare en liten tur på do, hadde mobilen i baklommen som jeg hadde glemt så når jeg dro ned buksen sa den plask i skålen...
Tja de tåler lite vann dessverreEr en Samsung Galaxy S8 og de skal være vanntette.
Tok den raskt opp og det var nesten ikke kommet fuktighet under beskyttelses bekslet og den døde ikke på seg, jeg slo den av.
Har tørket med litt papir inn i hullet til hodetelefonene og laderen og lagt den i en bleie siden de tiltrekker seg fuktighet.
Det bør redde den
Vunnet en sånn jeg også
Gleder meg til å se premiene for juni nå! Motivasjon for å skravle![]()