***skravletråden for JUNI***

Da var denne dagen og føket og lille sover søtt. :)
 
Tja.

Tatt pause i alle fall.
Vært lite motivert og litt til og fra i hele år .ikle fått spille kamper
Dispensasjon kom nå før helga så han kan spille kamper nå. Men vi får se hva det blir til.

Håper han finner ut av det[emoji4]
 
Håper han finner ut av det[emoji4]
Jeg ser jo at forball (som han ikke er god i), speider (som han begynte på siden han ikke hadd tilbud i fotball), korps og kulturskolen (som han går i fordi han går i korpset) totalt sett blir litt for mye.

Kulturskolen er i det daglige veldig greit. Det et en spilletime etter skoletid på mandag. Fint.

Men så er det konsertene. Sånn som nå. Et svært opplegg og helt sikkert bra å være med på og alt sånn.

Men ekstra øvinger flere ganger i uka fra slutten av mai til midten av juni. Det hele gjentar seg med juleforestilling i desember.

Disse små huskonsertene på en onsdag kveld som skjer gjennom året er greit. Men disse store i desember og juni er heftig. Han er ille påmeldt kulturskolen fordi han så gjerne vil gå i kulturskolen ,han er påmeldt fordi opplæring i instrumentet hans gjøres gjennom kulturskolen.
 
Gos morgen. I vekker meg kl 0500 butter bleie gir han mat. Lar han lake litt mens jeg gir katta mat. Så gir han smokken. Legger han i vogna. Legger på dyna. Svipp så sover han 0544.... Men jeg er lys våken
 
Jeg ser jo at forball (som han ikke er god i), speider (som han begynte på siden han ikke hadd tilbud i fotball), korps og kulturskolen (som han går i fordi han går i korpset) totalt sett blir litt for mye.

Kulturskolen er i det daglige veldig greit. Det et en spilletime etter skoletid på mandag. Fint.

Men så er det konsertene. Sånn som nå. Et svært opplegg og helt sikkert bra å være med på og alt sånn.

Men ekstra øvinger flere ganger i uka fra slutten av mai til midten av juni. Det hele gjentar seg med juleforestilling i desember.

Disse små huskonsertene på en onsdag kveld som skjer gjennom året er greit. Men disse store i desember og juni er heftig. Han er ille påmeldt kulturskolen fordi han så gjerne vil gå i kulturskolen ,han er påmeldt fordi opplæring i instrumentet hans gjøres gjennom kulturskolen.
Oj det var mye
 
Oj det var mye
Ja. I det daglige er spilling 20 min med spillelærer rett etter skolen mandag, korps tirsdag og speider annenhver torsdag fint nok tror jeg.
 
Hodepine :(
Og vondt i pannen. Skikkelig sår mellom øynene og oppover. Er muligens litt solbrent, men jeg synes huden ser fin ut så jeg skjønner ikke hvorfor det gjør vondt. Men det går vel over til I morgen.

Håper vondtene er borte nå[emoji173]️
 
Back
Topp