Skravletråden for april

Her har det vært 9 hele veien, lærerene er pålogget / tilgjengelig 9-14 står det i skrivet fra rektor.

De må jo ha jobbe litt før det da.
Læreren til 6. Klassingen legger ut en video av seg selv hvor han snakker gjennom dagens oppgaver. Han starter den slik han sikkert alltid gjør om morgenen, type "god morgen, alle 6. klassinger, i dag er det tirsdag 14. April" Og så skal alle svare med en tommel opp eller en kort kommentar, og dagens arbeidsplan ligger klar. En a4 side delt i to bolker, litt fysisk aktivitet på midten, normalt sett to fag i hver bolk, pluss å se supernytt.

Tredje klasse ble arbeidsplanen for uka lagt ut sent i går kveld, ser ut som en enkel lekse plan hvor det ikke står egentlig hva, men hvor. Matte, gjør oppgaver på Salaby etc. Men så går hun på matte tirsdag, og der ligger lydfil og tekst som forklarer hvor hun skal jobbe og hva hun skal jobbe med. Også for henne åpner klassechat for å kunne si god morgen klokka ni.

Så nå står straks havregrøten hele gjengen bestilte, på bordet. Jeg tar meg nok ei skive sammen med dem, også går vi igang med dagen
Her starter jeg å jobbe kl 7
Mellomste starter med skolearbeid kl 8 (siden det er det hun vil)
Eldste starter kl 9

De første 30 minuttene mellomste jobber trenger hun min hjelp, det meste av resten klarer hun på egenhånd, men jeg er tilgjengelig.

Jeg trodde at bikkjer som ville ha maten din var ille...
neida, de er rene barnematen i forhold til frøkna.
Hver gang jeg spiser er det ett helvetes leven, inntil hu får smake maten!! Da er a blid.. til hu har spist opp og vil ha mer. :wideyed:
Haha :p
Her skal ungene alltid ha vår mat, selv om de har akkurat lik mat selv. Den vi har er mye mer spennende, kan skjønne:hilarious:

Haha :p
Her skal ungene alltid ha vår mat, selv om de har akkurat lik mat selv. Den vi har er mye mer spennende, kan skjønne:hilarious:

I en periode forsynte jeg alltid meg for så å ta litt av mitt over til guttungen. Det var myyyyyye bedre enn å forsyne ham direkte.

Det har selvsagt gått over, han er 11 og forsyner seg selv ;)

Jeg trodde at bikkjer som ville ha maten din var ille...
neida, de er rene barnematen i forhold til frøkna.
Hver gang jeg spiser er det ett helvetes leven, inntil hu får smake maten!! Da er a blid.. til hu har spist opp og vil ha mer. :wideyed:

:hilarious: De er designet slik, mat som vi spiser = trygt. Her har mini måkeskrik til han har fått alt han vil ha, og ny favoritt i påsken ble roastbiff :hilarious:

Min lille knott med mye vilje og lite konsekvensanalyse har fått ny favoritthobby med å turne rund i sofaen. Så langt falt ut en gang. Det er så gøy å endelig stå på to bein sier han, og best i sofaen :hilarious:

Nye rutiner og inngang på sykehuset nå for tiden ja, vekter som passer på før du går inn , godt de passet på

Å... :( Lykke til. Godt det blir tatt seriøst!!
Takk :)
Fastlegen reagerte på at jrg fortsatt var sp hoven å at jeg var så nummen , kjente ikke at huntrykte på foten .. i tillegg var den så kald , jeg håper bare detikke er brudd,’ meg å gips blir katastrofe

Back
Topp