Skravletråden for april

Hva gjør man når søvn er en mangelvare, du vet ikke hvorfor du ikke får sove, babyen sover, mannen sover, mens du bare vrir deg..
Og legen nekter å gjøre noe for du er for ung for sovetabletter selv om det er snakk om kanskje en gang i uka.
Ja hva gjør man? Jeg er utrolig sliten og trøtt..
Du får melatonin uten resept nå :)
Det er absolutt noe som funker for meg i dårlige perioder, det og meditasjonsvideoer på youtube :)

Blir spennende å se om vi får dratt
Ja gjør så. Hvor i Spania? Tørr ikke her med tanke på hva helsevesenet strever med det nå. Nå er det faktisk uansett mulig vi kunne glemt det uansett da med tanke på jobben min. Vi får ta det igjen og kose oss i Norge imellomtiden :)

Ja gjør så. Hvor i Spania? Tørr ikke her med tanke på hva helsevesenet strever med det nå. Nå er det faktisk uansett mulig vi kunne glemt det uansett da med tanke på jobben min. Vi får ta det igjen og kose oss i Norge imellomtiden :)
Albir:)
Vi har leid privathus å kan fint holde oss for oss selv men vi får se

Mhm sant. Verker , men går bra. Naboen er lege og så på det. Hun sa brudd så. Teipa opp og tar smertestillende ved behov. Er kløne
Kløne her også , tok jo tåen på jobb for noen mnd siden men da klarte jeg i det minste å være på jobb med litt tilrettelegging , nå r det litt verre når det er foten

Kløne her også , tok jo tåen på jobb for noen mnd siden men da klarte jeg i det minste å være på jobb med litt tilrettelegging , nå r det litt verre når det er foten
Ja foten er nok verre ja. Håper det kommer seg fortere enn man tror :) god bedring

Ah det er kanskje verre ja
Vi er 17 STk spm skal åhar stort hus Med basseng
Mhm vi tenker det iallefall. Ungene ble selvsagt lei seg, men jeg og mannen var veldig enige om dette så har vi det til gode. :) høres jo helt fantastisk ut og gøy. Dere får se. Håper på en fin norsk sommer. Og glad for hytte nå:) åpner jo opp der snart

Mhm vi tenker det iallefall. Ungene ble selvsagt lei seg, men jeg og mannen var veldig enige om dette så har vi det til gode. :) høres jo helt fantastisk ut og gøy. Dere får se. Håper på en fin norsk sommer. Og glad for hytte nå:) åpner jo opp der snart
Jeg tror jo ikke vi får dratt heller men håpet lever litt til.
Ja hytte har vi også men kengubarnet synes det er litt kjedelig der uten andre .

Jeg tror jo ikke vi får dratt heller men håpet lever litt til.
Ja hytte har vi også men kengubarnet synes det er litt kjedelig der uten andre .
Ja viktig med håp:) ja det kan jeg jo skjønne. O og S har jo hverandre , om man ikke tar med seg venner.

Ja viktig med håp:) ja det kan jeg jo skjønne. O og S har jo hverandre , om man ikke tar med seg venner.
Vi har innimellom med venner men i år blir vi nok lenge å da kan vi nok ikke ta med noen , men bror og svigerinne har kjøpt stort hus sp vi kan Være litt hos de også , da får han vært med fetterne sine

Vi har innimellom med venner men i år blir vi nok lenge å da kan vi nok ikke ta med noen , men bror og svigerinne har kjøpt stort hus sp vi kan Være litt hos de også , da får han vært med fetterne sine
Oki :)
Jupp , vi er jo bare 2 stk på jobb til uken å da fungerer det dårlig om jeg ikke får gått på den
det gjør det. Masse god bedring

Jeg forbereder meg (og ungene) på at ferien kanskje ikke blir noe av.

Da snakker vi "kjøre til Toten, være hos svigermor i en uke eller to, hvor vi besøker svigerfar sånn ca halvparten av dagene dersom de er hjemme, har en dag i hunderfossen og en til, 'shopping og sightseeing' på Gjøvik eller Lillehammer" liksom. Eller, min plan er også dyreparken, evt Legoland, men det visste ikke de.

Jeg håper det lar det gjennomføre på et eller annet vis. En eller annen variant utover å begrense ungene til 1-2 lekevenner i egen hage hele sommeren.

Ja, vi får se hva vi gjør. Se an retningslinjer og anbefalinger fra flere hold. Jeg kan jo ille føre sykt barn timer på henne lenger etter at barnehagen har åpnet
Mye kan skje den siste uka før åpning:)

Mye kan skje den siste uka før åpning:)

Og når bhg ikke får anbefalingene før på torsdag, så vet jeg ikke om de fakrisk åpner 20. heller, de har lov å bruke inntil en uke ekstra på å bli klar. Og jeg vet vår bhg vil slite med bemanning. Og å dele ungene i små grupper.

Avdelingen på 20 unger født 2015 og 2016 er forsåvidt delt i 4 grupper som pleier å rotete på to og to grupper på tur etc. Men det er lite hensiktsmessig med tanke på smittevern når en søskenflokk er delt på tre grupper (trillinger)

Back
Topp