Ja egentlig - spesielt nåNoe sånt.
Hele livet er jo "vent og se hva som skjer"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja egentlig - spesielt nåNoe sånt.
Hele livet er jo "vent og se hva som skjer"
Helt supert og kjaptAh motorsag må vi skaffe oss , for vi får visst ikke hentet den på hytta med det flrste

Ja. Det er akkurat nå det er sånn.Ja egentlig - spesielt nå
Tja, når jeg jobber så har samboer fri, når han jobber så har jeg friHeihei folkens. Hvordan er deres påskedager? Jeg testet negativt på koronatesten, så det var jo forsåvidt greit. Men jeg er ikke på jobb likevel, fordi jeg har halsbetennelse. Og det er kjipt å ikke kunne være på jobb, selv om jeg forstår at jeg må ta hensyn til reglene...

Ja det føles litt “tomt ut” det hele nåJa. Det er akkurat nå det er sånn.
Ellers også egentlig, men da pleier jeg å kunne legge mye mer planer. Planlegge sommerferien. Men det kan jeg ikke nå. Jeg vet jo ikke engang hvordan mai blir. Jeg sitter i fau som er 17. Mai komité. Jeg sitter som leder av korpset som normalt er aktive den dagen. Og vet ikke hva jeg kan planlegge!!!! Håpløst for meg som liker å vite.
Ja ikke santDet så deilig ut!
Ja jeg vet, vi skal fjerne en tujhahekk så må ha en motorsagHelt supert og kjaptda gidder mann og sønn også hjelpe
![]()
Ååå kan jeg kommeJa ikke sant
Skaø jeg ha hjemmesommer blir det en sånn
He he klart detÅåå kan jeg komme![]()
Savner også mamma, vurderer seriøst å sette opp et gammelt nettbrett vi har liggende og sende henne i posten slik at vi kan snakke med kamera over messenger.Jeg savner mammadette er noe dritt!
Pappa også altså, men treffer mamma mer jevnlig enn pappa.
Mamma er veldig lite digital av seg, så blir å snakke i tlf. Men det blir stusselig i lengden. Kjører forbi leiligheten hennes hver gang jeg skal på jobbSavner også mamma, vurderer seriøst å sette opp et gammelt nettbrett vi har liggende og sende henne i posten slik at vi kan snakke med kamera over messenger.
Savner også pappa, men det er det liksom ikke så mye å gjøre med...

Mamma er også veldig lite digital av seg, men via TV abonnementet sitt har hun trådløst nettverk jeg har koblet meg opp på før.Mamma er veldig lite digital av seg, så blir å snakke i tlf. Men det blir stusselig i lengden. Kjører forbi leiligheten hennes hver gang jeg skal på jobb![]()
Ja. Det gjør det.Ja det føles litt “tomt ut” det hele nå
Vi pleier å bruke messenger videosamtale med svigers. Sånn et par ganger i året. Vant til å ikke se dem ofte pga geografi, men derfor like vant til å bo hos dem på sommerferie.Vi er heldige med relativt unge foreldre og vi bor langt unna så facetime (skype i gamle dage) er noe vi har brukt myedet hjelper litt å se venner og familie
Mamma er også veldig lite digital av seg, men via TV abonnementet sitt har hun trådløst nettverk jeg har koblet meg opp på før.
Sette den opp, sende den, feste på en gul lapp som peker på på-knappen og be henne ringe meg for å få den på nettet....
Hun har egentlig ikke lyst på "noe slikt", men ønsker å se oss, så må bare snakke litt mer å få vinklet det til det positive for henne
Kl er snart 5, jeg har fortsatt ikke sovnet..