Vi har konfirmant 2021Jeg heier på 2021 tenker jeg.
I løpet av 2021 har vi ikke barnehagebarn lenger. Det er litt rart. Eldste begynner på ungdomsskolen. Det er rart.
Men 2021 må bli bedre enn 2020.
15 års bryllupsdag ogdå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har konfirmant 2021Jeg heier på 2021 tenker jeg.
I løpet av 2021 har vi ikke barnehagebarn lenger. Det er litt rart. Eldste begynner på ungdomsskolen. Det er rart.
Men 2021 må bli bedre enn 2020.
Tenkte det samme.. Men 2020 er jo ræva det og...April faktisk.Jeg husker tydelig jeg sto på nyttårsaften med håp om at det året som sto foran meg skulle bli bedre enn det jeg la bak meg.
Jommen sa jeg smør.
![]()
Vi har vel konfirmant våren 23, og 15. års bryllupsdag blir i 22.Vi har konfirmant 2021
15 års bryllupsdag ogdå
Tenkte det samme.. Men 2020 er jo ræva det og...
Er en mulighet for at 2020 kan få en fantastisk slutt, men det finner jeg ikke ut av før nærmere slutten gitt..

Om det ikke blir utsatt så kan det hende vi vinner frem i rettssak. Så klart kan det gå den andre veien også, men uansett kan det hende vi er ferdig med det mot slutten av året. Og uansett hvordan det ender så skal det bli godt å bli ferdig!Er det mulighet for at det skjer noe spesielt?
2020 er et drittår, vil bare skippe det.April faktisk.Jeg husker tydelig jeg sto på nyttårsaften med håp om at det året som sto foran meg skulle bli bedre enn det jeg la bak meg.
Jommen sa jeg smør.
![]()

2020 er et drittår, vil bare skippe det.
![]()
Ser ikke for meg at det kommer til å skjeJa, det skal skje mye bra de neste månedene for at man skal kunne kalle 2020 et bra år.

Men det betyr ikke at det ikke kan skje..Ser ikke for meg at det kommer til å skje![]()
Jeg konsentrerer meg om en dag av gangaMen det betyr ikke at det ikke kan skje..
Er viktig å prøve å tenke positivt i disse dager
2 dager igjen som fulltidsarbeidene, lærervikar og barnehagevikar før ferie.
Begynner å bli sliten
Men det betyr ikke at det ikke kan skje..
Er viktig å prøve å tenke positivt i disse dager
Det går fint å bytte størrelse på OBSJeg heier på 2021 som et bedre år enn 2020, men jeg kan slett ikke slutte å tro på gode ting i 2020 likevel, det er søren meg 9 mnd igjen av året! Så, jeg regner med hjemmepåske, som vi uansett skulle hatt, håper på tramponinen, som vi uansett skulle hatt, funderer på hvordan skaffe sko til alle tre når å ta med hele familien på senteret ikke er aktuelt (det oppfordres til å la være, med den lett anklagede kommentaren "for ja, det HAR faktisk skjedd!" at en hel familie dukket opp på obs. Ja, for, at, vel, tenk, tre unger trenger nye sko og det er hakket enklere å holde orden på at ikke den yngste stikker av dersom vi er to voksne, så jeg syntes alle fem dit på et tidspunkt med få kunder hørtes lurt ut jeg. Og da altså bre gå på obs og kjøpe sko, ikke gå mange steder og lete etter bedre tilbud. Men dersom de går med på å ta det i retur om det ikke passer så kan mannen dra og kjøpe tre på antatt størrelse, med en eller to turer tilbake for å bytte det som ikke passer.
Jeg planlegger for hvordan vi skal ha en fin nasjonaldag bare oss fem, inkl filming som deles med besteforeldrene av unger som spiller nasjonalsangen på fløyte. Vi skal ha is og kake og sjokomelk og kos og god mat og pølser om de vil.
Jeg drømmer vagt om camping i ferien, men legger opp til at det blir på ekte i 2021 dersom vi ikke får det til i år, men bruker da året til å samle utstyr og planlegging.
Jeg tenker julen skal bli mer eller mindre som vi tenkte, og håper vi kan ha mine foreldre og min bror med familie hit på selskap til hun som blir 5 da. Vi får se.
Gi meg styrke... Frøkna la seg 19.45, og kommet ut for å rope på meg for sjuende gang nettopp![]()

Gi meg styrke... Frøkna la seg 19.45, og kommet ut for å rope på meg for sjuende gang nettopp![]()