Jepp, det har vært gjær mangel i hele EuropaHar det vært vanskelig å få tak i?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, det har vært gjær mangel i hele EuropaHar det vært vanskelig å få tak i?![]()
Er det ikke deilig å slappe av litt??Kjeder meg!!!!
Ungene holder på med sitt, mannen har funnet ut at han skal vaske komfyren innvendig (og det akkurat når jeg skulle begynne å bake bursdagskake).
Jeg sitter i sofaen og glor ut i luften
Satse på at det gikk braDen ene gangen jeg er på en butikk som ikke har håndvask og/eller håndsprit, så har jeg ikke det i lomma heller!
Dagens utflukt til plantasjen var derved min største smitterisiko siden skolen stengte.
Nå skal jo minstemor i bhg fra tirsdag så da seksdobler vi vel kontaktflaten vår mot omverden uansett, så den ene handleturen er sikkert ikke krise, men jeg kommer til å legge skylden på den dersom jeg blir syk de neste to ukene![]()
Ikke kult å stadig være strengJeg er så forbaska lei av leggingen for tida... Minsten går det greit med, eldste... Ikke like greit. Hun har vært ute 10ganger på 15min fordi, fordi... Savner de gode dagene der vi hadde det koselig med lesing og sang før leggetid. Nå er avslutning på dagen bare strenge beskjeder og føler meg slem![]()
Spent på sommeren jeg også...Frister ikke helt nei. Men jeg blir dønn splitter pine gal om vi skal være to uker hos svigers og ikke kunne dra noen plass.
At en av dagene er i huderfossen er en pustepause selv om vi ofte er der sammen med svigerfar og ungene hans, det er veldig kjekt for da kan ungene løpe sammen etter interesser og alder og nok voksne til å dele på oss.
At vi skulle bruke 4-5-6 av dagene på en tur til Kristiansand skulle gjøre besøket hos svigers til nærmere en uke, og derved sunnere for både meg og forholdet oss i mellom og for svigermor som fakrisk blir sliten av tre barnebarn, men ikke vil innrømme det til oss.
Mer av sommeren hjemme blir absolutt muligens løsningen, la oss bare håpe det ikke blir så mye regn og kaldt som det pleier.
Masse gjær i butikken herJeg får fortsatt ikke tak i tørrgjær, enda der bare er lov å kjøpe en pakke hver på nærbutikken. De hadde for sørbakst i går da, men jeg ser etter ren til pizza, alternativt den originale. Altså til å bake pizza.
Det gjør vi jo aldri, men fikk gjort en del i alle fall. Ikke ajour med å brette klær, og hele huset ikke tatt, men i alle fall noe av det.Kom dere i mål??![]()
Synes det høres litt kaldt ut jeg. Med 3-4 grader på nattaTelt i hagen høres morsomt ut!![]()
Det hadde vært noe.Spent på sommeren jeg også...
Mannen foreslo en uke hos svigermor!spørs om det blir uten meg altså!
men hun bor ved Lillehammer, så det hadde gjort Hunderfossen mulig for oss... Tenk så kult om vi hadde vært der samtidig, Sara!!
![]()
Satse på at det gikk bra![]()
Endte opp med å dra Lille U med meg opp i skogen, og når vi kom hjem 1,5 timer senere holdt mannen på med å bakeEr det ikke deilig å slappe av litt??![]()
Å deilig da!Endte opp med å dra Lille U med meg opp i skogen, og når vi kom hjem 1,5 timer senere holdt mannen på med å bake
Tror dette er første året etter jeg flyttet hjemmefra hvor jeg har sluppet å bake min egen bursdagskake![]()
Da var det på tideEndte opp med å dra Lille U med meg opp i skogen, og når vi kom hjem 1,5 timer senere holdt mannen på med å bake
Tror dette er første året etter jeg flyttet hjemmefra hvor jeg har sluppet å bake min egen bursdagskake![]()
Det skal det ikke bli!Fysio til neste uke! Gleder meg. Men vi får se, med min flaks blir det avlyst...
Håper virkelig du har rett.Det skal det ikke bli!
Krysser fingrene for degHåper virkelig du har rett.