Vi trenger en skravletråd hvor vi får skravlet om alt
Jeg ligg i sofan med den kvalmen hva er deres planer for kvelden?
Jeg ligg i sofan med den kvalmen hva er deres planer for kvelden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom snikende denne helgen uheldigvis hadde ekstrem kvalme sist svangerskap får se om det skjer denne gangen og håper det ikke skjer gratulerer med 7åring ja da blir det vell godt å kvile beinene etter lang dagHuff har du vært kvalm lenge?
Jeg er akkurat ferdig med feiring av straks 7 åringen min. Så etter busdag med 25 7 åringer + saken. Skal mine bein på bordet i kveld
Hvor gammel er jenta di? her sovner mi frøkn oftest med en gangJeg har akkurat lagt jenta mi. Heldigvis er det ikke så varmt i kveld, men likevel tok det som alltid akkurat 35 minutter fra vi gikk inn på soverommet til hun sovnet. Man kan stille klokka etter den jenta der
Der sier du noe burde og rydde litt på kjøkkenetjeg har planer om å rydde litt mer i kveld, Jeg skal ta for meg hjørneskapet på kjøkkenet og muligens de andre skapene får se hvor langt jeg kommer.. ;-)
kommende storebror kom hjem for 5 minutter siden... så han har spist en youghurt nå koser han seg med dagens siste is. før medisiner og leggetid..
Hun nærmer seg 10 måneder. Hvor gammel er din? Tar gjerne imot tipsHvor gammel er jenta di? her sovner mi frøkn oftest med en gang
Min frøken er 2år blir 2 1/2 i august ja bare spørre har vell noen gode råd vil jeg truHun nærmer seg 10 måneder. Hvor gammel er din? Tar gjerne imot tips
Kom snikende denne helgen uheldigvis hadde ekstrem kvalme sist svangerskap får se om det skjer denne gangen og håper det ikke skjer gratulerer med 7åring ja da blir det vell godt å kvile beinene etter lang dag
Kan jeg spør for hvilket parti?Jeg leser møtepapirer (230 sider) til et møte jeg skal på i morgen. Driver med lokalpolitikk, så er en del å lese på og holde seg oppdatert på. Heldigvis sitter jeg ute på verandaen og leser mens mannen fyrer opp grillen for en sen middag. Er så deilig vær
VenstreKan jeg spør for hvilket parti?
Det hørtes jo bare helt fantastisk ut!Har matpause på jobb om ikke lenge skal vi i basseng med brukerne blir godt å bade i terapibasseng
Var helt fantastisk og å veldig godt å varmtDet hørtes jo bare helt fantastisk ut!