Skravletråd

I dag er jeg dårligere igjen, men mistenker at jeg starter å bli syk.
Skal prøve å ringe gyn i morgen å se om han kanskje kan ha fått en avbestilling i morgen så jeg slipper å gå privat på onsdag.
Har ikke noe god følelse, og det er kjipt å betale flere tusen for å få beskjed om at jeg trenger ny utskrapning. Er veldig lei meg, og klarer ikke tenke noe annet enn at det har gått gæærnt.

Skulle nesten ønske jeg visste kjønnet innen slutten av mai. Da skal vi en tur med kielbåten og jeg kunne gått bananas på primark hvis det er ei jente :hilarious: Blir primark uansett da siden eldstegutten vokser som ugress og trenger også nye sommerklær. Men åååh tenk å kunne gå i jenteavdelingen der engang :Heartred gutteklær er ofte så meh :smiley-ashamed004

Skulle nesten ønske jeg visste kjønnet innen slutten av mai. Da skal vi en tur med kielbåten og jeg kunne gått bananas på primark hvis det er ei jente :hilarious: Blir primark uansett da siden eldstegutten vokser som ugress og trenger også nye sommerklær. Men åååh tenk å kunne gå i jenteavdelingen der engang :Heartred gutteklær er ofte så meh :smiley-ashamed004

Ja vi var der i februar, og gutteavdelingene er pittesmå og helt elendige. Meeen du kan jo vite kjønnet innen slutten av mai? Eller skal dere ikke vite?

I dag er jeg dårligere igjen, men mistenker at jeg starter å bli syk.
Skal prøve å ringe gyn i morgen å se om han kanskje kan ha fått en avbestilling i morgen så jeg slipper å gå privat på onsdag.
Har ikke noe god følelse, og det er kjipt å betale flere tusen for å få beskjed om at jeg trenger ny utskrapning. Er veldig lei meg, og klarer ikke tenke noe annet enn at det har gått gæærnt.
Er det bare magefølelsen? Håper den er feil :Heartred

Er det bare magefølelsen? Håper den er feil :Heartred

Bare magefølelsen ja. I dag er jeg så kvalm at jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dagen engang. Så det gir egentlig ingen mening. Men jeg har en ganske sterk intuisjon som ikke har vært feil «noen gang» så syns det er ekkelt. Samtidig så er det ikke noe annet enn noen dager med litt lettelse i symptomer og litt stiklinger i livmor, ingen blødning, ingen smerter.
Men, akkurat sånn var det sist og. Jeg bare våkna en dag å skjønte at det var gått galt. Tok tre HCG. Fra dag en til dag to økte det, fra dag to til tre sank det litt.

Så ja. Blir godt å få sjekka det, og håper virkelig jeg tar feil.

Bare magefølelsen ja. I dag er jeg så kvalm at jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dagen engang. Så det gir egentlig ingen mening. Men jeg har en ganske sterk intuisjon som ikke har vært feil «noen gang» så syns det er ekkelt. Samtidig så er det ikke noe annet enn noen dager med litt lettelse i symptomer og litt stiklinger i livmor, ingen blødning, ingen smerter.
Men, akkurat sånn var det sist og. Jeg bare våkna en dag å skjønte at det var gått galt. Tok tre HCG. Fra dag en til dag to økte det, fra dag to til tre sank det litt.

Så ja. Blir godt å få sjekka det, og håper virkelig jeg tar feil.
Håper det er feil!! Krysser virkelig! Du får sjekke onsdag?

Håper det er feil!! Krysser virkelig! Du får sjekke onsdag?

Har time privat på onsdag ja, men håper egentlig at jeg kan få komme inn til gyn i morgen.

Ingen tvil om at jeg har mistet, dessverre :Heartred
I løpet av bilturen hjem fra påskeferie nå (halvtime kjøring) ble jeg veldig dårlig! Svimmel, kvalm, prikket og mistet nesten følelsen i begge armene og intense kramper i livmoren! Kjente også at jeg blødde mye.

Når jeg kom hjem nå og gikk på do, lå det som så veldig ut som både morkake og fostersekk, intakt med fostervannet inni:( utrolig fascinerende å se på, egentlig!
Utrolig trist, men har forberedt meg så mentalt i to uker nå på at dette ikke gikk veien, at det var nesten bare "godt" å få det bekreftet! Tror vi dropper ultralydtimen i morgen!

Takk for meg her inne, og masse masse lykke til alle dere andre:Heartred
Så vondt å lese. Sender deg styrke og trøsteklemmer og håper neste spire sitter. :Heartred

Vi skal på Kielbåten til helga og jeg har akkurat samme tanke som deg, spørs om vi må dra en tur til sensommeren og :playful:

Ikke med den genderscreen greia vet du! Fra uke 10!
Jaa, men den er så dyr! Da kan jeg nesten like greit spare de pengene og bruke på klær her lokalt etter oul :hilarious: tror til og med privat ultralyd er billigere enn genderscreen her jeg bor.

Jaa, men den er så dyr! Da kan jeg nesten like greit spare de pengene og bruke på klær her lokalt etter oul :hilarious: tror til og med privat ultralyd er billigere enn genderscreen her jeg bor.

Oi! Ja da skjønner jeg. For min del koster privat ultralyd mellom 1600-2500 så da er ikke 1800 for den så ille, så hadde vi skulle vite kjønn så hadde jeg lett bestilt den for å få vite kjønn 5 uker før. Siden vi uansett hadde gått privat ved uke 15 fordi jeg klarer aldri vente på noe :D

legen jeg hadde OTUL hos var veldig sikker på at vi får jente. Var bare i uke 11+6. men spørs nok hvor erfarne de som har den er og hvor bra ultralydutstyret er. Også kan det så klart være feil når det er så tidlig.
Kanskje det varierer litt fra sykehus til sykehus om de sier noe om det også? Og jordmor til jordmor..

Oi! Ja da skjønner jeg. For min del koster privat ultralyd mellom 1600-2500 så da er ikke 1800 for den så ille, så hadde vi skulle vite kjønn så hadde jeg lett bestilt den for å få vite kjønn 5 uker før. Siden vi uansett hadde gått privat ved uke 15 fordi jeg klarer aldri vente på noe :D
En del billigere for meg med ultralyd :hilarious: Men usikker på om de sier noe om kjønn før uke 14? Har vært 14+noe med begge gutta for å være sikker og da har de truffet bra!
1000016912.jpg

Hvis man får et tydelig bilde av nuben etter at du har bikka 12+4 så skal det være ganske tydelig å se!
Jeg som skal på otul 12+4 da :laughing002 Får prøve å lære meg å tyde det selv i tilfelle de ikke ønsker å gjette på sykehuset :smiley-bounce012

Back
Topp