Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste et sted at man kan få det ubehagelig av og til pga. ligamenter som strekkes på her og der. Kan det være det? Jeg kan også kjenne på ubehag, men har ikke noe spesielt mønster på detFlere som opplever å få vondt i mageområdet i visse posisjoner? F.eks ligge i senga på siden med 1 bein høyt opp. Er som om det strekkes inni magen. Kan også komme noen stikk etter.å ha sittet på huk et par min. Regner ikke med det er noe farlig
Har bare tenkt at det er ting som rører på seg og endres inni der etterhvert som magen vokserJa, kjenner en del på det når jeg ligger i sengen. Regner også med at det er at jeg strekker livmoren, det forsvinner når jeg endrer stillingFlere som opplever å få vondt i mageområdet i visse posisjoner? F.eks ligge i senga på siden med 1 bein høyt opp. Er som om det strekkes inni magen. Kan også komme noen stikk etter.å ha sittet på huk et par min. Regner ikke med det er noe farlig

Jeg får ofte vondt nederst i magen hvis jeg reiser meg opp for fort, og av og til hvis jeg reiser meg opp sakte ogsåFlere som opplever å få vondt i mageområdet i visse posisjoner? F.eks ligge i senga på siden med 1 bein høyt opp. Er som om det strekkes inni magen. Kan også komme noen stikk etter.å ha sittet på huk et par min. Regner ikke med det er noe farlig