Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som opplever å få vondt i mageområdet i visse posisjoner? F.eks ligge i senga på siden med 1 bein høyt opp. Er som om det strekkes inni magen. Kan også komme noen stikk etter.å ha sittet på huk et par min. Regner ikke med det er noe farlig
Flere som opplever å få vondt i mageområdet i visse posisjoner? F.eks ligge i senga på siden med 1 bein høyt opp. Er som om det strekkes inni magen. Kan også komme noen stikk etter.å ha sittet på huk et par min. Regner ikke med det er noe farlig
Leste et sted at man kan få det ubehagelig av og til pga. ligamenter som strekkes på her og der. Kan det være det? Jeg kan også kjenne på ubehag, men har ikke noe spesielt mønster på det Har bare tenkt at det er ting som rører på seg og endres inni der etterhvert som magen vokser