Skravletråd

Jeg har vært veldig kvalm, type sengeliggende, og er glad for at jeg var hjemme i og med jeg var lenket til min egen seng :smiley-ashamed004
Man blir jo forskjellig kvalm, noen fungerer likevel greit og andre ikke, jeg tenker at hvis du foreløpig føler deg i god form hadde jeg sikkert tatt sjansen, men sørget for god AC på hotellet og lett tilgang til vann/at det er kjøleskap på rommet som man kan ha eplejuice og vann i :hilarious:
Uff, ja, lenket til senga må jo være litt slitsomt, så skjønner det er godt å være hjemme da! Har leid hus, så kjøleskap kan fylles med alt det nødvendige. Jeg tenker jeg blir å ta sjansen uansett, men samler gode tips her nå :happy:

Uff, ja, lenket til senga må jo være litt slitsomt, så skjønner det er godt å være hjemme da! Har leid hus, så kjøleskap kan fylles med alt det nødvendige. Jeg tenker jeg blir å ta sjansen uansett, men samler gode tips her nå :happy:
Glem det! Blanda med et annet :dead:
Da tenker jeg at skulle du bli såpass dårlig, så er forholdene lagt til rette også får man prøve å tenke at man visste risikoen før man dro så føler man ikke bare at ferien er forgjeves :smiley-ashamed004 For min del er knekkebrød, salt kjeks eller bare vanlig tørre kjeks ( ikke for søte) og rista brød med smør og salt gull verdt når jeg er kvalm, og ellers nipper jeg til 50/50 eplejuice og vann/farris . Noe salt potetgull kanskje.
Takler dårlig å se på tilberedning av mat når jeg er dårlig så unngår det:hilarious: også bare gå å kaste opp om man må. Så er det bedre ei lita stund i alle fall

Haha. Ete pinnekjøtt og få besøk av noen venner. :) blir stille og rolig. Hva med deg og dere?
Jeg skal på nyttårsbuffet på hotell med hubby og venner - foodgasm and yummy in my tummy!! Og ingen oppvask! :woot: Bare redd for om jeg klarer å holde ut til kl 00 :dead: Du/dere da?

Ååh deilig ! Dere har fine planer! :happy093
Luksus å få servert mat og slippe oppvask !
Vi har ikke rukket å snakke om nyttårsaften enda vi, men jeg går ut ifra at vi blir hjemme med hund og minstejenta:hilarious:

Sikkert klassisk problemstilling, men lufter den likevel: i juleselskap med svigers og mannens brødre. Eldste bror har to småbarn på 1 og 3 år som må følges med konstant, og samboeren hans er syk, så bare far kom. Også har vi våre to på 4 og 1.5. Vi tar ansvar for våre, jeg har HG og er syk, og far til de to andre setter seg i sofaen, scroller og melder seg litt ut av ansvaret for egne barn. Så middag, oppvask, rydding, servering og 4 barn havner på meg, mann og svigermor. Så kokte det litt for meg når det ble litt mye her, og jeg ba far til de andre lese rommet og melde seg inn og ta ansvar.Han snakket med minstebror (som er uten barn, og derfor legger jeg ingen ansvar på han, han bidrar på eget insj) og så ikke at ungene trengte oppsyn. Det ble surmuling såklart. Skal sies at han kontant setter seg på andre enden av bordet enn barna sine til middager (dette er kjent problem), og jeg og mann har snakka om det ved flere anledninger.

*puh* Jeg burde jo fått noen andre til å si det (ikke min bror), men mannen var på badet med vår 1,5 åring, og svigermor er konfliktsky som fy.

:dance018
Herregud.. han må jo mangle noe litt fundamentalt i topplokket. Skjønner ikke at det går an.
Jeg hadde nok vært ganske direkte selv i denne situasjonen. Var ganske konfliktsky før, men har etter hvert fått mer bein i nesa heldigvis. Man skal ikke godta alt uten videre. Han høres ut som en som virkelig trenger å få høre det.

Godt spørsmål! Det burde være en egen tråd med avstemning når vi nærmer oss antall innlegg. Det blir spennende! :joyful: Klarer ikke komme på noe fengende for august:hilarious:

Back
Topp