Skravletråd

Synes denne tiden her går så ekstremt sakte… føles ut som jeg har holdt dette hemmelig en evighet allerede og er bare 5+0. Spent på ultralyd om 2 uker, hvis alt ser bra ut da er jeg litt mer trygg på å dele. Men det føles som to laaange uker :D Vanskelig å holde skjult på jobb og, med alle sosiale begivenheter…

Det er drit vanskelig å holde det hemmelig. Tror jeg kommer til å bli avslørt pga. bekkenet. Er nesten så jeg lurer på om det er mer enn én på vei siden symptomene er så mye kraftigere så tidlig enn de andre gangene :bag:

Jaja, helt umulig å holde det hemmelig når det er så mye julebord og greier! Når man plutselig holder seg til Eplejuice og må få en annen hovedrett enn resten som har en helt annet type kjøtt ‍ Og folk som har drukket 3-4+ enheter er ikke de mest diskrete, så jeg ble spurt direkte flere ganger. «Høh, drikker du COLA? Er du gravid eller?»

Last edited:
Jaja, helt umulig å holde det hemmelig når det er så mye julebord og greier! Når man plutselig holder seg til Eplejuice og må få en annen hovedrett enn resten som har en helt annet type kjøtt ‍ Og folk som har drukket 3-4+ enheter er ikke de mest diskrete, så jeg ble spurt direkte flere ganger. «Høh, drikker du COLA? Er du gravid eller?»
Åh enkelte folk altså :shifty:

Akkurat samme her @Piana og @Frkinteriør :oops: blir jo satt ut at folk spør direkte bare fordi man «ikke drikker». Tror reaksjonen min avslørte meg selvom jeg sa «neeei?». Var en hel helg på jobbreise med kolleger, med middager og lunsjer med alkohol gjennom hele helgen. Fyflate så sliten jeg var av å holde det hemmelig etterpå.. med å lowkey klare bytte ut til alkoholfritt osv. Nesten så jeg bare burde sagt det så jeg slapp å være så rar…

Syns det er så vanskelig å holde det hemmelig spesielt nå med så mye julebord :smiley-ashamed004 var på julebord på fredag med ny jobb og sa jeg var på antibiotikakur. Tenkte jeg da skulle få slippe spørsmål men nei, haglet inn med «hvorfor er du på antibiotika?»

Syns det er så vanskelig å holde det hemmelig spesielt nå med så mye julebord :smiley-ashamed004 var på julebord på fredag med ny jobb og sa jeg var på antibiotikakur. Tenkte jeg da skulle få slippe spørsmål men nei, haglet inn med «hvorfor er du på antibiotika?»
Folk skal blande seg så mye :rolleyes: er du veldig ny i jobben forresten? Jeg er ganske ny i jobben selv og kjenner jeg gruer meg så til å fortelle om graviditeten etter hvert…

Folk skal blande seg så mye :rolleyes: er du veldig ny i jobben forresten? Jeg er ganske ny i jobben selv og kjenner jeg gruer meg så til å fortelle om graviditeten etter hvert…
Ikke gru deg! Jeg vet at det føles jævlig kleint, og jeg føler det også sånn, men vi må kvinne oss opp! Og tenke at dette er faktisk slik babyer kommer til verden, og vi er helt avhengige av at folk får barn for at dette landet skal fungere videre. Vi utfører på mange måter et viktig samfunnsoppdrag og det er ikke noe å være flau over :)

Om jeg har regnet riktig, så er det 4 dager til jeg er der hvor jeg mistet nå sist jeg ble gravid. Håper jeg kommer meg mega fort forbi!! Og hele veien til mål. ❤️man blir jo bekymret når det har gått dårlig før. Det er kjipt og ikke kunne glede seg ordentlig. Men prøver og trøste meg med at hcg stiger enn så lenge og søvnen er ræv!! Så det må jo være positivt!

Vært skikkelig bekymret i dag. Skal være 6+3 men kjenner meg mindre kvalm enn sist uke. Var sånn jeg mistenkte ma sist, håper det bare er tilfeldig denne gangen :arghh: har også en del murringer som gjør meg ekstra bekymret i dag. Skal på ultralyd på lørdag når jeg er 7+1 og må bare holde pusten frem til det

Jeg er to måneder inn i en 5 måneders kontrakt jeg går og håper egentlig skal bli forlenget… så er livredd for at de skal finne det ut før det er snakk om å fornye :smiley-ashamed004 vet de egentlig ikke har lov til å bruke det mot meg men altså….

Vært skikkelig bekymret i dag. Skal være 6+3 men kjenner meg mindre kvalm enn sist uke. Var sånn jeg mistenkte ma sist, håper det bare er tilfeldig denne gangen :arghh: har også en del murringer som gjør meg ekstra bekymret i dag. Skal på ultralyd på lørdag når jeg er 7+1 og må bare holde pusten frem til det
Håper alt er ok :Heartred Jeg leser jo at symptomer går opp og ned… men kjenner på det samme, er ikke trøtt ikveld :bag:

Jeg er to måneder inn i en 5 måneders kontrakt jeg går og håper egentlig skal bli forlenget… så er livredd for at de skal finne det ut før det er snakk om å fornye :smiley-ashamed004 vet de egentlig ikke har lov til å bruke det mot meg men altså….
Det skjønner jeg så godt.. ikke så lett å sjonglere familie making med karriere og det som følger med. Som andre sier så skal vi ikke kjenne på dårlig samvittighet, men man gjør jo det :oops: Håper du får fornyet snart! Er jo fint å få i boks

Håper alt er ok :Heartred Jeg leser jo at symptomer går opp og ned… men kjenner på det samme, er ikke trøtt ikveld :bag:
Kjenner på det samme her. Trøttheten går veldig opp og ned. Har heller ikke fått kvalmen enda, men tror den kom noe senere sist. Husker jeg rundt uke 10 våknet en dag uten kvalme sist jeg var gravid og ble kjempe bekymret.. men det var bare tilfeldig. Det kom tilbake nå og da senere

Back
Topp