Enig med deg.For en potet, han må no gjøre jobben sin!
Tror han kun vil gjøre den jobben han liker best selv Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg.For en potet, han må no gjøre jobben sin!
Tror han kun vil gjøre den jobben han liker best selv Fikk time 30.12 til OTULJeg er i samme situasjon som deg, håper å få før jul
Håpte jo på før jul, men men. Og så fikk jeg også time til OUL 10.02. Så da er kalenderen satt
Jeg fikk 29.12Fikk time 30.12 til OTULHåpte jo på før jul, men men. Og så fikk jeg også time til OUL 10.02. Så da er kalenderen satt
![]()
Jeg fikk også bare til OTUL.Jeg har bare fått time til OTUL. Fikk dere time til begge deler samtidig?
Jeg fikk begge deler samtidig. Sikkert litt ulik praksis rundt om kringJeg har bare fått time til OTUL. Fikk dere time til begge deler samtidig?
Jeg fikk time til en ekstra tidlig ul i uke 9. Også avtaler vi bare den dagen neste time som sikkert blir tul med nipt-test. Veldig greit her som det avtales fra gang til gang.Jeg har bare fått time til OTUL. Fikk dere time til begge deler samtidig?
Ikke nødvendigvis, jeg hadde symptomer første gang jeg hadde en MA helt fram til det ble oppdaget i uke 9Mister man symptomene på svangerskap om man har en MA?
Ikke nødvendigvis, jeg hadde symptomer første gang jeg hadde en MA helt fram til det ble oppdaget i uke 9
Dette var første gangen jeg var gravid etter førstemann, så det var på privat ultralyd, vi venta litt lengre enn med første (da var vi på tul 6+2) for å kunne se litt mer «baby», var stoppet opp rundt uke 5-6Hvordan ble det oppdaget?
Dette var første gangen jeg var gravid etter førstemann, så det var på privat ultralyd, vi venta litt lengre enn med første (da var vi på tul 6+2) for å kunne se litt mer «baby», var stoppet opp rundt uke 5-6

Så kjipt, hvor tidlig trodde han du var versus din egen måling? Hva sier magefølelsen din da?Å gud så grusomt… Har begynt å tenke på det nå, pga at han mente jeg var så mye kortere på vei på tidlig ultralyd.. redd for at det skal ha vært feilutviklet også bare stoppet.![]()
Så kjipt, hvor tidlig trodde han du var versus din egen måling? Hva sier magefølelsen din da?
Forstår veldig godt at dette er vanskelig å tøft å kjenne på. Jeg har dessverre ingen gode råd å komme med. Man må liksom bare ta tiden til «hjelp» uansett hvor fælt det er å gå i uvissheten. Har du en ny avtale for ul?4 dager kortere enn menstermin, men menstermin går ut i fra unnfangelse 2 november ca. Og vi er utslitte småbarnsforeldre, så vet veldig godt at eneste mulighet for å bli gravid var 31.10. Og da er det jo plutselig 6 dager mellom «startskudd» og termin på ultralyd. Han fant ett hjerte, banket veldig sakte, så vidt over meg. Og det ville være normalt for den størrelsen han fant, men bare syns det er så rart..
Magefølelsen min har vært grei men har en veldig dårlig dag og nå tror jeg ikke det er så greit likevel..
Og, er du sikker på at du hadde eggløsning den 31.? Eller kan selve befruktningen ha skjedd senere?4 dager kortere enn menstermin, men menstermin går ut i fra unnfangelse 2 november ca. Og vi er utslitte småbarnsforeldre, så vet veldig godt at eneste mulighet for å bli gravid var 31.10. Og da er det jo plutselig 6 dager mellom «startskudd» og termin på ultralyd. Han fant ett hjerte, banket veldig sakte, så vidt over meg. Og det ville være normalt for den størrelsen han fant, men bare syns det er så rart..
Magefølelsen min har vært grei men har en veldig dårlig dag og nå tror jeg ikke det er så greit likevel..
Forstår veldig godt at dette er vanskelig å tøft å kjenne på. Jeg har dessverre ingen gode råd å komme med. Man må liksom bare ta tiden til «hjelp» uansett hvor fælt det er å gå i uvissheten. Har du en ny avtale for ul?
Ja, akkurat det ville jeg også gjort, krysser fingrene for at dette går riktig veiNei; men tror nesten bare jeg må krype til korset å bestille en ny privat om en ukes tid. Bare så innmari dyrt, men vondt å gå sånn her også!

Ja, akkurat det ville jeg også gjort, krysser fingrene for at dette går riktig vei![]()