Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil jo få time en gang mellom 14.12 og 03.01. 

Fikk tildelt time dagen etter henvisning ble sendtDere som har fått time til OTUL, hvor lang tid tok det før henvisningen var sendt til dere fikk tildelt time?
Jeg er 9+2 nå og det hadde vært innmari gøy å få time før julVil jo få time en gang mellom 14.12 og 03.01.
Er bare litt utålmodig av meg![]()
Jeg fikk time dagen etter henvisningen var sendt (på en lørdag faktisk). Fikk time til både TOUL og OULDere som har fått time til OTUL, hvor lang tid tok det før henvisningen var sendt til dere fikk tildelt time?
Jeg er 9+2 nå og det hadde vært innmari gøy å få time før julVil jo få time en gang mellom 14.12 og 03.01.
Haha høres ut som samme nivå som meg. Mamma måtte overta og gjøre ferdig luen til hentesettet, da vannet mitt hadde gåttJeg har 20 cm av en babyteppe jeg starta å strikke i 2022… kanskje jeg kommer 20cm lengre denne gang![]()

1 eller 2 dager etter henvisningen mener jegDere som har fått time til OTUL, hvor lang tid tok det før henvisningen var sendt til dere fikk tildelt time?
Jeg fikk time bare noen timer etter jeg var hos legen og henvisning ble sendtDere som har fått time til OTUL, hvor lang tid tok det før henvisningen var sendt til dere fikk tildelt time?

Jeg er en nostalgisk type, og synes det er trist å måtte gi bort/selge uten å få brukt de mer… Men sikkert noe jeg tenker på nå før jeg har begynt å knytte meg mer til babyen i magen, blir selvfølgelig veldig gla for en gutt, og klær er jo veldig underordnet. Jeg fikk time dagen etter at henvisning ble sendt.Dere som har fått time til OTUL, hvor lang tid tok det før henvisningen var sendt til dere fikk tildelt time?

Dere som har fått time til OTUL, hvor lang tid tok det før henvisningen var sendt til dere fikk tildelt time?
Legen kunne ikke henvise? Det kan vel gjøres selv om det er travelt. Legen skal jo det om du spør.Jordmor her hos oss har ikke kapasitet tydeligvis. Skulle ringe meg for å ordne en time siden de ikke hadde noe ledig, og det er flere dager siden. Jeg stresser ikke, er bare 6 ish, men spurte legen om han kunne henvise til otul, og han kunne ikke(?). Vil tro det er samme sprengte kapasiteten på UL som hos jordmor, siden det er samme dama som jobber begge steder
Veldig spent på om jeg i det hele tatt får oppfølging av jordmor denne gangen, og OTUL og nipt innenfor tiden….![]()
Så rart, det var fastlegen som henviste megJordmor her hos oss har ikke kapasitet tydeligvis. Skulle ringe meg for å ordne en time siden de ikke hadde noe ledig, og det er flere dager siden. Jeg stresser ikke, er bare 6 ish, men spurte legen om han kunne henvise til otul, og han kunne ikke(?). Vil tro det er samme sprengte kapasiteten på UL som hos jordmor, siden det er samme dama som jobber begge steder
Veldig spent på om jeg i det hele tatt får oppfølging av jordmor denne gangen, og OTUL og nipt innenfor tiden….![]()
Jeg er i samme situasjon som deg, håper å få før julDere som har fått time til OTUL, hvor lang tid tok det før henvisningen var sendt til dere fikk tildelt time?
Jeg har funnet dressbukse i joggebuksestoff med strikk i livet fra cubus: 7362814-990 L Roma Wide PantsTips til behagelige bukser som ikke strammer rundt magen? For de litt formfulle med korte bein (1.60lav)![]()
Siden jeg har to svangerskap bak meg med HG, så har jeg strikket masse til baby på forhånd!Noen som driver å strikker til den kommen babyen? Jeg har strikket litt før, så det hadde vært gøy å ha et prosjekt.

I litt varierende str som parrer utover høsten/vinteren, dumt å strikke masse til nyfødt også får vi strålende sommer med 30+
Planlegger å strikke selmas sovedragt å selbuvotter når(hvis) jeg har blitt bedre i formen
Så rart, det var fastlegen som henviste meg![]()
Legen kunne ikke henvise? Det kan vel gjøres selv om det er travelt. Legen skal jo det om du spør.

For en potet, han må no gjøre jobben sin!Ja.. skal sies at jeg og han ikke er spesielt bestfriends, av akkurat denne grunnen. Han har null peiling på svangerskap og gravide, og lite interesse av å finne ut av det.
Han sa at å henvise til UL er sånt som jordmor gjorde, jeg trang ingen oppfølging av han utenom blodprøver i uke 9.![]()