Skravletråd

Alene med 3-åringen denne helga/uka og fant ut at det var lurt å være med Farmor/svigermor å besøke et gammelt søskenbarn 2 timer unna. Kjekt å slå i hjel litt tid liksom :hilarious: Men det er ikke så kjekt når man er kvalm, sulten hele tiden og gysla trøtt...Og hva får vi servert når vi kommer frem, grøt med SPEKESKINKE :hilarious: Og for ikke å snakke om humørsvingningene mine...

Hvis ikke svigermor er mistenksom nå så vet ikke jeg, mangler bare at ho tilbyr meg et glass vin i kveld!

Ingenting å klage over, har kommet meg hjem, dagen har vært fin, men det lureste hadde nok vært å holde seg hjemme, for guri nå er jeg sliten :hungover:

Fordelen er at vi faktisk overnatter hos svigers, nå kan jeg bare chille mens farmor steller ungen, og ungen ber om å få sove med farmor i natt. HALLELUJA! Så det skal bli digg!

Håper dere andre har en fin helg! :happy:

Alene med 3-åringen denne helga/uka og fant ut at det var lurt å være med Farmor/svigermor å besøke et gammelt søskenbarn 2 timer unna. Kjekt å slå i hjel litt tid liksom :hilarious: Men det er ikke så kjekt når man er kvalm, sulten hele tiden og gysla trøtt...Og hva får vi servert når vi kommer frem, grøt med SPEKESKINKE :hilarious: Og for ikke å snakke om humørsvingningene mine...

Hvis ikke svigermor er mistenksom nå så vet ikke jeg, mangler bare at ho tilbyr meg et glass vin i kveld!

Ingenting å klage over, har kommet meg hjem, dagen har vært fin, men det lureste hadde nok vært å holde seg hjemme, for guri nå er jeg sliten :hungover:

Fordelen er at vi faktisk overnatter hos svigers, nå kan jeg bare chille mens farmor steller ungen, og ungen ber om å få sove med farmor i natt. HALLELUJA! Så det skal bli digg!

Håper dere andre har en fin helg! :happy:
Guess what? Ble tilbudt en "god" rødvin gitt :dance018

Guess what? Ble tilbudt en "god" rødvin gitt :dance018
Denne helgen fortsetter å gi! Deilig å sove lenge uten forstyrrelser, det skal jeg ærlig innrømme. Men hvem hadde trodd at frokosten skulle bli en utfordring? Joda... Litt lite å velge i av pålegg, kokt skinke fra 40% disken som har ligget noen dager og brie, så da måtte jeg velge syltetøy og geitost som jeg aldri spiser :hilarious:

Jeg orker ikke mer!

Jeg og gravidhjernen min klarte å kjøre vår splitter nye bil inn i naboen sin bil i går da jeg skulle ut av parkeringen :smiley-ashamed008 Heldigvis ble verken samboer eller nabo sint, men det er fryktelig flaut, og kommer nok til å koste litt.
Uff, men bra du er ærlig!

Verste jeg har klart var å rygge inn i en splitter ny sportsbil.

Kjørte en berlingo, som er litt høy. Hadde satt meg inn i bilen og brukte 5 min på å starte bilen fordi jeg tittet på noe på telefonen. Så i bakspeilet og snudde meg før jeg rygget, og så ingenting. Rygget direkte bak, og rett inn i en lav sportsbil som hadde smettet inn i parkeringen bak meg, og som var så lav at jeg ikke hadde sjans til å se den.

Det ble 9000 for å fikse.

Uff, men bra du er ærlig!

Verste jeg har klart var å rygge inn i en splitter ny sportsbil.

Kjørte en berlingo, som er litt høy. Hadde satt meg inn i bilen og brukte 5 min på å starte bilen fordi jeg tittet på noe på telefonen. Så i bakspeilet og snudde meg før jeg rygget, og så ingenting. Rygget direkte bak, og rett inn i en lav sportsbil som hadde smettet inn i parkeringen bak meg, og som var så lav at jeg ikke hadde sjans til å se den.

Det ble 9000 for å fikse.
Huff! Ikke lett med høye biler! Vi har helt ny og mye større bil som jeg ikke kjører så ofte, og naboen har en lav Mercedes som jeg rett og slett ikke så i speilet hvor var, og svingte for tidlig ut av parkeringen. Det var ganske overfladisk, men en del skaper og det må jo fikses. Er hvertfall takknemlig for at vi har økonomi til det, selv om det er kjipe penger :whacky011

Av annet informasjon som er helt unyttig, så var jeg hos nevrolog på mandag for å følge opp om en behandling jeg tok i september virket. Fikk da beskjed om at siden jeg var grabvid var det umulig å kalkulere effekt, da graviditet visstnok kan hjelpe på nervesmerter.

Vel, i dag kan jeg konstantere at effekten av behandlingen som hjalp har gått ut, og at graviditet ikke hjelper mot nervesmerter. Føles som noen har slått meg med knyttnevne i øret... Yippi

Jeg våknet for en halvtime siden og fikk ikke sove igjen. Hvorfor er du her?:p

Vi mangler litt over 1000 innlegg før vi får skjult forum - så vi får prøve å skravle litt :D Noen som har noen gøye planer for uken?

Vi mangler litt over 1000 innlegg før vi får skjult forum - så vi får prøve å skravle litt :D Noen som har noen gøye planer for uken?
Gøye planer vet jeg ikke, men skal på TUL i morgen og så har jeg en 8-timers hjemmeeksamen på onsdag, så blir det rydding og vasking og til slutt å pynte til advent

Ingen store planer her annet enn ultralyd på torsdag og pynting til advent i løpet av helgen. Muligens en tur på julemesse med besteforeldre på lørdagen :)

Back
Topp