Alene med 3-åringen denne helga/uka og fant ut at det var lurt å være med Farmor/svigermor å besøke et gammelt søskenbarn 2 timer unna. Kjekt å slå i hjel litt tid liksom
Men det er ikke så kjekt når man er kvalm, sulten hele tiden og gysla trøtt...Og hva får vi servert når vi kommer frem, grøt med SPEKESKINKE
Og for ikke å snakke om humørsvingningene mine...
Hvis ikke svigermor er mistenksom nå så vet ikke jeg, mangler bare at ho tilbyr meg et glass vin i kveld!
Ingenting å klage over, har kommet meg hjem, dagen har vært fin, men det lureste hadde nok vært å holde seg hjemme, for guri nå er jeg sliten
Fordelen er at vi faktisk overnatter hos svigers, nå kan jeg bare chille mens farmor steller ungen, og ungen ber om å få sove med farmor i natt. HALLELUJA! Så det skal bli digg!
Håper dere andre har en fin helg!
Men det er ikke så kjekt når man er kvalm, sulten hele tiden og gysla trøtt...Og hva får vi servert når vi kommer frem, grøt med SPEKESKINKE
Og for ikke å snakke om humørsvingningene mine...Hvis ikke svigermor er mistenksom nå så vet ikke jeg, mangler bare at ho tilbyr meg et glass vin i kveld!
Ingenting å klage over, har kommet meg hjem, dagen har vært fin, men det lureste hadde nok vært å holde seg hjemme, for guri nå er jeg sliten
Fordelen er at vi faktisk overnatter hos svigers, nå kan jeg bare chille mens farmor steller ungen, og ungen ber om å få sove med farmor i natt. HALLELUJA! Så det skal bli digg!
Håper dere andre har en fin helg!

Håper du koser deg ekstra mye 
Heldigvis ble verken samboer eller nabo sint, men det er fryktelig flaut, og kommer nok til å koste litt.