Her kan det skravles opp og i mente 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

med så mye fin pynt så må den få stå lenger enn bare i desember, synes jeg.
tar i mot alle tips.Bestill alkoholfritt i baren og be dem helle det i hhv øl eller vinglass, ingen som stusserJeg skal på 4 julebord i år som alle inkluderer alkohol for de fleste. Noen som har tenkt på hvordan man kan slippe unna spørsmål rundt at man ikke drikker, eller har noen alkoholfrie alternativer som ikke vekker oppmerksomhet?
Jeg ønsker ikke å si det til disse folkene enda, men tenker såklart de får sine mistanker om jeg kommer med Pepsi eller julebrustar i mot alle tips.
Hvis dere skal ta med egen drikke, så kan du jo ta med et par bokser med øl eller cider og bare ha de i nærheten og holde i de av og tilJeg skal på 4 julebord i år som alle inkluderer alkohol for de fleste. Noen som har tenkt på hvordan man kan slippe unna spørsmål rundt at man ikke drikker, eller har noen alkoholfrie alternativer som ikke vekker oppmerksomhet?
Jeg ønsker ikke å si det til disse folkene enda, men tenker såklart de får sine mistanker om jeg kommer med Pepsi eller julebrustar i mot alle tips.

Nørs og babyverden!Hvilke apper er det folk bruker for å følge graviditeten? Jeg husker jeg hadde en fin app sist som ga mye info uke for uke, men husker ikke hva den heter…
Takk, skal sjekke det utNørs og babyverden!

Preglife og pregnancy+Hvilke apper er det folk bruker for å følge graviditeten? Jeg husker jeg hadde en fin app sist som ga mye info uke for uke, men husker ikke hva den heter…
Takk!!Preglife og pregnancy+

De skal jeg sjekke ut ogsåPreglife og pregnancy+

Kjekt med ekstra tid på morgenen når det blir så mye å gjøre for dere fremoverÅ sove lenge om Morgan, hva er det? Høhø... våknet 06.17 og fikk ikke sove igjen. Har funnet klær fra shein som dekker gravid mage. Og flyttelasset hentes om 3 uker så vi må pakke. I tillegg har jeg en lammestek i fryseren jeg skal hive i slow cooker, da fryseren må tømmes.
Apropo fryser hadde datteren min forsynt seg med is fra fryseren i går kveld og ikke lukket igjen ordentlig- igjen, så spørs om vi ikke bare skal hive en del

Haha, ja du sier noe I det. Greide å sove i 20 minutter i dag, så jeg fikk hentet meg inn igjenKjekt med ekstra tid på morgenen når det blir så mye å gjøre for dere fremoverMå jo se det positive i det
![]()
Jeg hadde alt mulig første gang jeg var gravid, men aller mest fornøyd med Preglife og NørsHvilke apper er det folk bruker for å følge graviditeten? Jeg husker jeg hadde en fin app sist som ga mye info uke for uke, men husker ikke hva den heter…
Hvis du skal ha medbrakt drikke og har en tom vinflaske, så kan du evt. bare helle noe annet over på den, evt. alkohol fri vinJeg skal på 4 julebord i år som alle inkluderer alkohol for de fleste. Noen som har tenkt på hvordan man kan slippe unna spørsmål rundt at man ikke drikker, eller har noen alkoholfrie alternativer som ikke vekker oppmerksomhet?