Skravletråd

1.november og mannen lå i senga en halv evighet. Perfekt øyeblikk til å få stå i fred og dra fram julepynten :hilarious: med så mye fin pynt så må den få stå lenger enn bare i desember, synes jeg.

Nå blir morning og kveld lysere :joyful:

Flere juleglade folk i juligruppa vår? :santa

Jeg skal på 4 julebord i år som alle inkluderer alkohol for de fleste. Noen som har tenkt på hvordan man kan slippe unna spørsmål rundt at man ikke drikker, eller har noen alkoholfrie alternativer som ikke vekker oppmerksomhet? :D
Jeg ønsker ikke å si det til disse folkene enda, men tenker såklart de får sine mistanker om jeg kommer med Pepsi eller julebrus :smiley-ashamed004 tar i mot alle tips.

Jeg skal på 4 julebord i år som alle inkluderer alkohol for de fleste. Noen som har tenkt på hvordan man kan slippe unna spørsmål rundt at man ikke drikker, eller har noen alkoholfrie alternativer som ikke vekker oppmerksomhet? :D
Jeg ønsker ikke å si det til disse folkene enda, men tenker såklart de får sine mistanker om jeg kommer med Pepsi eller julebrus :smiley-ashamed004 tar i mot alle tips.
Bestill alkoholfritt i baren og be dem helle det i hhv øl eller vinglass, ingen som stusser

Hvilke apper er det folk bruker for å følge graviditeten? Jeg husker jeg hadde en fin app sist som ga mye info uke for uke, men husker ikke hva den heter…

Hvis dere skal ta med egen drikke, så kan du jo ta med et par bokser med øl eller cider og bare ha de i nærheten og holde i de av og til:laughing002

Å sove lenge om Morgan, hva er det? Høhø... våknet 06.17 og fikk ikke sove igjen. Har funnet klær fra shein som dekker gravid mage. Og flyttelasset hentes om 3 uker så vi må pakke. I tillegg har jeg en lammestek i fryseren jeg skal hive i slow cooker, da fryseren må tømmes.

Apropo fryser hadde datteren min forsynt seg med is fra fryseren i går kveld og ikke lukket igjen ordentlig- igjen, så spørs om vi ikke bare skal hive en del

Å sove lenge om Morgan, hva er det? Høhø... våknet 06.17 og fikk ikke sove igjen. Har funnet klær fra shein som dekker gravid mage. Og flyttelasset hentes om 3 uker så vi må pakke. I tillegg har jeg en lammestek i fryseren jeg skal hive i slow cooker, da fryseren må tømmes.

Apropo fryser hadde datteren min forsynt seg med is fra fryseren i går kveld og ikke lukket igjen ordentlig- igjen, så spørs om vi ikke bare skal hive en del
Kjekt med ekstra tid på morgenen når det blir så mye å gjøre for dere fremover :p Må jo se det positive i det:laughing002

Da er uken kommet der jeg virkelig håper at vi får svar fras husbanken om startlån, for det hadde vært fint å vite hvilken adresse jeg skal plotte inn i til flyttebyråer når de skal hente flyttelasset om 20 dager. Spenningen er stor hvorvidt vi skal eie eller leie. Etter å ha flyttet jævlig mange ganger de siste årene, orker jeg ikke tanken på å fortsette å være leietaker og leve i frykt om vi får fortsette å bo der, eller om huseier plustelig finner ut at de skal selge... Føler jeg sjekker mailen hvert 10 minutt.

I morgen har jeg bursdag, og i dag starter feiring med å dra på lysfesten, Finnegaarden og overnatting på Ørnen! Skal også ordne meg svarte bukser og en svart singlet.

Hva er planene deres for dagen?

Altså, jeg har to barn fra før og har egentlig alltid tenkt at sånn gravid-cravings mest er tull. Joda jeg spiste mye ostesmørbrød og friskpastiller med første, men likevel. Nå skjønner jeg ingenting og begynner å lure. Jeg har ikke sånn veldig mye symptomer, bittelitt småkvalm, ømme bryster og sånn, men det eneste jeg klarer å tenke på er fleskepannekaker, som jeg egentlig ikke liker en gang og kaffe og sjokolade vil jeg i alle fall ikke ha, som jeg stort sett lever på ellers. Trodde i alle fall ikke sånne ting kunne komme så tidlig? Er det noen flere som har noe de bare MÅ ha?

Hvis du skal ha medbrakt drikke og har en tom vinflaske, så kan du evt. bare helle noe annet over på den, evt. alkohol fri vin :laughing002

Back
Topp