Skravletråd

Åååå. Kjenner på det jeg også… hvordan i alle dager skal det gå? Og alikavell ønsker vi oss det så sterkt! Haha :)
Ikke kjekt at du hadde en sånn fødselsopplevelse :/
Det er godt vi er flere som kjenner på det. Vet du, enn hvor dramatisk det var så følte jeg meg SÅ ivaretatt og ikke redd i det hele tatt. Tror det er først i ettertid det har gått opp for meg hva som faktisk skjedde. Under fødselen var jeg mest sur for at jeg ikke fikk drikke solo (måtte faste i fall haste KS). Det er så rart hva man husker:hilarious:

Det er godt vi er flere som kjenner på det. Vet du, enn hvor dramatisk det var så følte jeg meg SÅ ivaretatt og ikke redd i det hele tatt. Tror det er først i ettertid det har gått opp for meg hva som faktisk skjedde. Under fødselen var jeg mest sur for at jeg ikke fikk drikke solo (måtte faste i fall haste KS). Det er så rart hva man husker:hilarious:
Haha ja det er jo litt morsomt at det var det du skulle henge deg opp i! Haha. Bra det gikk bra med deg :D

Haha ja det er jo litt morsomt at det var det du skulle henge deg opp i! Haha. Bra det gikk bra med deg :D
Det er faktisk helt komisk hvor rare ting en kan henge seg opp i ja. Det gikk bra med alle, men mener de sa noe da om at ved et eventuelt nytt svangerskap vil det bli ekstra oppfølgning. Spent på hva det vil si.

Prøvde bukse isted…. Gikk ikke noe bra. Fy søren :p haha ser jo ikkje ut nett no. :p tror magen kommer fort her. Det gjorde den sist også. Og nå blir det jo 3 barnet :p

Kommer gjerne fortere og fortere for hvert barn:nailbiting: Vært sånn her hvertfall:p

Har ikke turt å ringe jordmor enda i tilfelle drt går til h:wtf: når er det vanlig med første jordmor time? Sa i fra at jeg var gravid til st.olavs da i går i og med jeg skal følges med ul ukentlig. Sa da ble det bare 5 dager til det:hilarious:

Har ikke turt å ringe jordmor enda i tilfelle drt går til h:wtf: når er det vanlig med første jordmor time? Sa i fra at jeg var gravid til st.olavs da i går i og med jeg skal følges med ul ukentlig. Sa da ble det bare 5 dager til det:hilarious:
Jeg bare gjorde det jeg. Så setter de opp time til meg :) vet ikke når det er vanlig. Men godt og ha litt støtte jordmor og :)

Får vell ringe i neste uke ☺️ husker 1.gang jeg var gravid og ringte asap :hilarious: nå mer vente å se holdning
Hihi jeg husker ikke hva jeg gjorde sist eller gangen før der. Haha. Men nå bare gjorde jeg det. Sikkert fordi jeg er ett nervevrak og trenger noen å prate med :hilarious:

jeg ringte og bestilte jordmor time så fort jeg fant ut at jeg var gravid, hehe! Ville ha samme jordmor som sist og jeg vet at de ofte har det travelt. Fikk satt opp time 20 oktober. Så var jo relativt langt frem i tid, men greit å få det gjort. :-)

Sendte sms til jordmor tidligere i dag :joyful: hun skulle finne time til meg i morgen, regner med at hun setter meg opp når jeg er ca 8 uker på vei:joyful:
Vi har en fantastisk jordmor her, og hun har vært der for alle mine 3 tidligere svangerskap:love017

Back
Topp