Oi det blir interessant ja, lurer på om du kommer til å takle det bedre fordi det er en annen som lager bevegelsene og ikke deg på en måtrSå utrolig hyggeligja, ekstra kjekt når du har så lang ventetid på neste UL! Veldig spennende å følge utviklingen fremover da, hvordan lille vil ta seg til rette inni der, døgnrytme osv! Jeg må innrømme at jeg har vært spent på hvordan jeg vil takle spark osv med tanke på hvor allergisk jeg er mot egne kroppsfunksjoner og sånn til vanlig (besvimer nesten av blodprøver osv). Det gjenstår jo såklart å se til man lever med en kickbokser inni der natt og dag, men foreløpig har alle tegn til liv bare vært utrolig koselig og velkomment
Husker ikke om dette er din første eller om du har vært igjennom det før?
Men selv om det er det koseligste ever med bevegelser kan jeg ærlig talt få litt sånn uæuuææu fordi det er litt «alien» fornemmelser
Det er jo ganske sykt å ha et levende liv inni seg! Men så omstiller man jo hodet veldig på at det er babyen sin som gir livstegn og at det er helt utrolig. Så håper det går bra. Man kan også få litt forskjellig opplevelser med bevegelser ifht hvordan morkake er plassert, noen kjenner mye og noen mindre.Dette er mitt andre svangerskap, tror det kom litt senere med første. Men på slutten ble det veldig voldsomt, det var en svææær unge med masse krefter, så da var det vondt noen ganger!

ja, ekstra kjekt når du har så lang ventetid på neste UL! Veldig spennende å følge utviklingen fremover da, hvordan lille vil ta seg til rette inni der, døgnrytme osv! Jeg må innrømme at jeg har vært spent på hvordan jeg vil takle spark osv med tanke på hvor allergisk jeg er mot egne kroppsfunksjoner og sånn til vanlig (besvimer nesten av blodprøver osv). Det gjenstår jo såklart å se til man lever med en kickbokser inni der natt og dag, men foreløpig har alle tegn til liv bare vært utrolig koselig og velkomment
Husker ikke om dette er din første eller om du har vært igjennom det før?
Fødsel har jeg brukt mye tid på å forberede meg på mentalt og er ikke så stresset for foreløpig, men oppimot et halvår med alien har føltes vanskeligere å forberede seg på
Har skjønt at det ikke er så uvanlig at man merker det tidligere som flergangs. Hørtes kanskje litt greit ut å ikke kjenne det så veldig tidlig om det skal bli full boksekamp inni der etter hvert uansett
Krysser fingrene for at det blir godt med liv uten at det blir vondt for deg denne gangen!

jeg har vært heldig de to siste gangene å blitt kvalmefri rundt uke 18. MEN hvordan er vitaminnivåene dine? Kan jo være det hjelper å få rettet opp noen mangler dersom du har det 

men er så sykt demotiverende å føle seg så dritt! Er 80% sykmeldt, og det er bare såvidt jeg klarer å jobbe 20, hadde vært så godt å få litt energi snart