Hurra!!Nå er vi bare 1000 innlegg unna skjult![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!Nå er vi bare 1000 innlegg unna skjult![]()
Nå er det bare å skrive masseHurra!!

Sniker meg inn i samtalen her og vil bare si at norsk helsepersonell sier uke 5 til 5+0–5+6, så føler det er mest riktig og ryddig å gjøre det samme for å unngå misforståelserSom sagt så ble jeg bare mer forvirret nå, og ulike apper viser forskjellige uker. Så vet ærlig talt ikke hva som er rett lenger
Her er et utdrag fra en artikkel som spesifiserer litt mer om når man kan ta tidlig ultralyd. Her bruker jordmoren uke 6 om uke 6+0.
Vis vedlegget 470402
![]()
11 spørsmål om tidlig ultralyd
Merete Arnøy er jordmor med spesialutdanning i ultralyd, og driver sin egen privatpraksis i Stavanger. Hun får ofte besøk av gravide som ønsker tidlig ultralyd. I denne videoen svarer hun på følgende spørsmål: 1. Når er det tidligste en kan ta ultralyd i graviditeten? Og hva kan man se? 2. Hva...www.babyverden.no
Veldig forvirrende og irriterende at appene sier noe annet!
Helt sykt, håper snartHurra!!
800Hurra!!
Hvordan ser man hvor mange det er?
Haha jeg kan ikke gi deg noe godt tips, jeg er bare for en gang skyld "takknemlig" (i ordets rette betydning) for at jeg har godt med polstring over magen fra før, så det vil nok ta en stund før noen legger merke til det uansettAltså, jeg vil ikke klage, for jeg er så sinnsykt takknemlig for at jeg er gravid. Men jeg kan jo ikke ha på meg noeHar en gedigen bulk nederst på magen! Og kan ikke bruke trusene mine eller noen bukser, for de klemmer og det er ukomfortabelt, dessuten vil jeg ikke vise den bulken, føler det VIL bli spørsmål... dette er helt rart altså
Jeg er inne og bestiller meg oversized kjoler og bluser som ikke klemmer og ikke viser
Har ikke råd egentlig, men dette er jo tullete
![]()

Klikk ut til 2026 i forumoversikten, så ser du informasjon ved siden av alle underforaene over antall innlegg (4,2k for mai 2026 akkurat nå)Hvordan ser man hvor mange det er?![]()
Høres perfekt ut detHaha jeg kan ikke gi deg noe godt tips, jeg er bare for en gang skyld "takknemlig" (i ordets rette betydning) for at jeg har godt med polstring over magen fra før, så det vil nok ta en stund før noen legger merke til det uansett![]()

Velkjent! Bare en time uten kvalme gjør meg stresset6+4 i dag og jeg er på det punktet hvor symptomene plutselig blir mye bedre. Det har skjedd hver gang. Jeg har gått rett i kjelleren og tenkt "dette blir SA/MA igjen". Men det har skjedd i begge vellykkede svangerskap. Kvalmen har lettet i noen dager og så har den kommet for fullt i uke 7. Så denne gangen prøver jeg å ha is i magen. Jeg prøver å tenke at dette er helt normalt. Jeg venter litt lengere med ultralyd. Ville bare fortelle om det i tilfelle flere blir stresset over de periodene hvor symptomer plutselig bedrer seg.

JeppVelkjent! Bare en time uten kvalme gjør meg stresset![]()

Tenker på det samme selv!Spørsmål! Stemmer det at det er mer liv i åpent forum enn i skjult? Føler det er så lite inne i skjult, og alltid noe mer som har skjedd på åpent forum. Jeg trives mye bedre der inne hvor man ikke dukker opp i alle slags googlesøk 10 år frem i tid
Er det mangel på tilgang til skjult side som er årsaken, eller har bare ikke folk lyst å forflytte seg?![]()

Da jeg ført ble med, så følte at jeg hadde to veldig intense uker for å "komme meg over til skjult forum".Tenker på det samme selv!![]()