Skravletråd

Da jeg ført ble med, så følte at jeg hadde to veldig intense uker for å "komme meg over til skjult forum".
Så hvis noen ikke har blitt med her fra tidlig av, så kan det kanskje føles litt uoverkommelig ut?

Jeg tar hovedsakelige "private" ting i skjult. Men generelle ting som hva man planlegger å kjøpe har vært greit i åpent forum, siden vi da får besøk fra andre forum innimellom :)
Aah, jeg «flyttet» så snart jeg hadde tilgang! Og trodde alle kom etter. Har omtrent ikke vært på det åpne forumet før de siste dagene fordi jeg har reagert på så labert med aktivitet i skjult forum.

Jeg har vært i to termingrupper her inne før, men da har det vært mer aktivitet i skjult. Rart!

Aah, jeg «flyttet» så snart jeg hadde tilgang! Og trodde alle kom etter. Har omtrent ikke vært på det åpne forumet før de siste dagene fordi jeg har reagert på så labert med aktivitet i skjult forum.

Jeg har vært i to termingrupper her inne før, men da har det vært mer aktivitet i skjult. Rart!
Enig i at det er litt laber aktivitet, men syns ikke det er så mye mer på åpent. Selv er jeg jo 3. gangs, så er ikke så mye jeg lurer på eller trenger å dele siden jeg har vært gjennom endel selv og fått endel erfaringer. Mitt inntrykk er at det er endel fleregangs i mai gruppen og kanskje dette kan være en grunn til lavere aktivitet? :cat:

Pleier folk å komme inn litt senere da tru? Eller kanskje vi bare er en gruppe med ikke så mange som liker å chatte? :hilarious:

Enig i at det er litt laber aktivitet, men syns ikke det er så mye mer på åpent. Selv er jeg jo 3. gangs, så er ikke så mye jeg lurer på eller trenger å dele siden jeg har vært gjennom endel selv og fått endel erfaringer. Mitt inntrykk er at det er endel fleregangs i mai gruppen og kanskje dette kan være en grunn til lavere aktivitet? :cat:
Å, enig! Jeg var mye mer aktiv med første barnet. Nå med nr 3 har jeg liksom ikke så mye spørsmål og tanker :hilarious: blir nok mye mer når det nærmer seg fødsel, for da blir det gøy :hilarious:

Det kan godt være! Jeg husker i starten at tallene for aktivitet hos April var langt høyere enn bår gruppe også. Jeg går gravid for fjerde gang nå, og har forsåvidt ikke så mye spørsmål jeg heller. Er mer ønske om å lufte hodet, som passer seg bedre i skjult gruppe. Kanskje psykolog er det jeg heller trenger :hilarious:

Det kan godt være! Jeg husker i starten at tallene for aktivitet hos April var langt høyere enn bår gruppe også. Jeg går gravid for fjerde gang nå, og har forsåvidt ikke så mye spørsmål jeg heller. Er mer ønske om å lufte hodet, som passer seg bedre i skjult gruppe. Kanskje psykolog er det jeg heller trenger :hilarious:
Men det er åpent for alle å lufte ting på skjult :Heartpink

Men det er åpent for alle å lufte ting på skjult :Heartpink
Det er fint :Heartred men føles mer naturlig om det er flere der inne og jeg ikke føler meg som den eneste :hilarious: Vil bare ha mer liv der inne fordi jeg trives på forumet, så det er jo positivt :) Har googlet alt for mye opp gjennom tidene og innsett hvor mye som er åpent i offentligheten i alt for lang fremtid, hahah

Vi snakker masse i Juniverse ✨ Nå har jeg fått fastsatt termindato 30. mai (hadde 2. juni mtp. eggløsning), så kunne ha blitt med dere også :hilarious:

Som en som åpenbart har kommet inn i forumet litt sent (i dag haha) vil jeg bare si at det er så fint at det finnes forum hvor man kan lufte ting man lurer på. Personlig har jeg ventet med å bli med her pga bekymret for SA og da å ha investert seg i et forum og blitt kjent med folk osv, i tillegg til alt det andre som ville følge med. Skal nok få jobbet meg opp til skjult gruppe etter hvert også :pompus:

Jeg må spørre om litt teknisk hjelp.. jeg må ha kommet borti en knapp eller trykket på noe, for jeg får ikke lenger trykket på emojis eller noe av det som er grået ut. Se bilde. Noen som vet hvordan jeg får det tilbake? Har sjekket instillinger men ikke funnet noe der.

Vedlegg

• Screenshot_20251204_234847.jpg
    Screenshot_20251204_234847.jpg
    39,7 KB · Visninger: 8
Jeg må spørre om litt teknisk hjelp.. jeg må ha kommet borti en knapp eller trykket på noe, for jeg får ikke lenger trykket på emojis eller noe av det som er grået ut. Se bilde. Noen som vet hvordan jeg får det tilbake? Har sjekket instillinger men ikke funnet noe der.
Jeg måtte gi beskjed til moderator

Ble nød-middag i dag; grandiosa og julebrus… men da KLIKKA det inni magen her! Og det ble kjempekraftige spark og sprell! :wideyed::woot::dance018 Ble nesten litt skremt over hvor tydelig det var nå! Til og med mannen kjente sparkene godt nå for første gang!

Ble nød-middag i dag; grandiosa og julebrus… men da KLIKKA det inni magen her! Og det ble kjempekraftige spark og sprell! :wideyed::woot::dance018 Ble nesten litt skremt over hvor tydelig det var nå! Til og med mannen kjente sparkene godt nå for første gang!
Halloooo så stas :love017 :love017 hvor langt på vei er du nå?

Halloooo så stas :love017 :love017 hvor langt på vei er du nå?
19+4 i dag, har kjent litt og litt de siste ukene, men den siste uken har de blitt betydelig sterkere, så i dag var det ikke noe tvil, nå kan sparkene kjennes utenfra! Skikkelig stas å kjenne liv selv, siden jeg måtte vente 7 uker på OUL :smiley-angelic003

Men det som blir den nye standarden nå er vel å kjenne liv hver dag… så en ny ting å bekymre seg for hver gang man får en ny ting å glede seg over :hilarious:

19+4 i dag, har kjent litt og litt de siste ukene, men den siste uken har de blitt betydelig sterkere, så i dag var det ikke noe tvil, nå kan sparkene kjennes utenfra! Skikkelig stas å kjenne liv selv, siden jeg måtte vente 7 uker på OUL :smiley-angelic003

Men det som blir den nye standarden nå er vel å kjenne liv hver dag… så en ny ting å bekymre seg for hver gang man får en ny ting å glede seg over :hilarious:
Så utrolig hyggelig :joyful: ja, ekstra kjekt når du har så lang ventetid på neste UL! Veldig spennende å følge utviklingen fremover da, hvordan lille vil ta seg til rette inni der, døgnrytme osv! Jeg må innrømme at jeg har vært spent på hvordan jeg vil takle spark osv med tanke på hvor allergisk jeg er mot egne kroppsfunksjoner og sånn til vanlig (besvimer nesten av blodprøver osv). Det gjenstår jo såklart å se til man lever med en kickbokser inni der natt og dag, men foreløpig har alle tegn til liv bare vært utrolig koselig og velkomment :love017 Husker ikke om dette er din første eller om du har vært igjennom det før?

Back
Topp