Skravletråd

Ja, husker jeg syntes det var skikkelig vanskelig i starten også, også er det jo noen som har mer utfordrende øyne da. Som dere med god blunkerefleks og stramme øyelokk. :joyful: Må jo innrømme at det ofte kan være en utfordring, f.eks å sette linser på mannen min. Han har etter mye om og men fått det til selv da, men er en tålmodighetsprøve. Han setter av en halvtime på morgenen. :smiley-ashamed004
Såpass! Jeg tenkte å bare bruke linser når jeg skulle noe, som feks i selskap. Så da tenker jeg at jeg foreløpig legger det på hylla. Har uansett skikkelig vridde hornhinner. Synes mannen din det er verst å putte de på eller ta av?

Såpass! Jeg tenkte å bare bruke linser når jeg skulle noe, som feks i selskap. Så da tenker jeg at jeg foreløpig legger det på hylla. Har uansett skikkelig vridde hornhinner. Synes mannen din det er verst å putte de på eller ta av?
Ahha! Det skjønner jeg da. :) Han synes det er verst å ta de på.

Kjenner det ska bli godt å legge seg nå snart, har stått på kjøkkenet å styrt på i 3 timer, bakt 2 kaker og rydda benker, ut og inn i oppvaskmaskinen og rydda i kjøleskapet. Vært veldig sliten I kroppen I dag med kvalme og svimmelhet. Satser på bedre dag i morgen då blir det bursdagsfeiring av meg (blir 32). Kose meg med mann og barna på formiddagen og får besøk av mer familie på ettermiddagen xsmile9

Er det bare jeg som har lyst til å begynne å kjøpe inn småting til baby, men ikke tørr fordi man er redd noe skal skje da? Jeg vet det er teit altså, men sist, da kjøpte jeg litt babyklær, noen nye klær til meg som jeg skulle vokse i OG nye pysjer til mannen som han skulle ha i permisjon dagen etter jeg testet positivt. Det var veldig tidlig og vi endte opp med å miste i uke 6. Så nå tør jeg ikke en gang å se på eller gjøre research på ting til baby, fordi jeg er det påvirker utfallet. Blir man virkelig gærn av å være gravid?:schocked028 Føles sånn ut :laughing002

Tror ikke man blir kategorisert som gærne før dagens høydepunkt er å fylle bensin... Ååh for en deilig lukt!!

Eller at man går gjennom alt av kjøkkenskap for å se hva man ikke har, kun for å innse at hva enn man mangler er akkurat det man MÅ ha der og da... ‍♀️

Ja! Føler så på dette! o_O Pleier vanligvis å sovne innen 10 min etter jeg legger meg, men den siste uken kan det ta flere timer! Er det rart man blir trøtt? :rolleyes:
Eg vet, la meg med guttungen kl 20 for eg var så trøtt. Sovna sikkert 00.30 :bored: føler meg sååååå uthvilt... :hilarious:

Er det bare jeg som har lyst til å begynne å kjøpe inn småting til baby, men ikke tørr fordi man er redd noe skal skje da? Jeg vet det er teit altså, men sist, da kjøpte jeg litt babyklær, noen nye klær til meg som jeg skulle vokse i OG nye pysjer til mannen som han skulle ha i permisjon dagen etter jeg testet positivt. Det var veldig tidlig og vi endte opp med å miste i uke 6. Så nå tør jeg ikke en gang å se på eller gjøre research på ting til baby, fordi jeg er det påvirker utfallet. Blir man virkelig gærn av å være gravid?:schocked028 Føles sånn ut :laughing002
Kjenner meg 100 % igjen! Jeg rakk akkurat å kjøpe en body og krem for å smøre på magen, før jeg opplevde SA sist. Å kjøpe ting var omtrent det første jeg gjorde. Skikkelig happy-go-lucky sist. Tenkte at ingenting kunne gå galt hvis det var to streker. Hehe. Nå skal jeg ikke kjøpe før etter den første ordinære UL.

Jeg er også litt påpasselig med å kjøpe babyting før jeg er over 12 uker. Men jeg tillater meg å handle litt gravid-relaterte produkter, som gravidklær, kremer, hudpleie, vitaminer osv. Hva med en kjempefin bøtte man kan spy i? :hilarious: Er jo mye kjipe symptomer og bekymringer nå i starten

Hva skal dere resten av uka?

Her har det vært to dager med stress i form av møter, omvisning på ny avdeling i barnehagen, handling, sykt barn og bursdag. Skal bli godt at resten av uka stort sett er uten planer, bortsett fra en fysio-time

Litt fullt opp her denne uken. Ingen planer på lørdag da. Legetime på fredag, spent på hvordan legen kommer til å reagere på at jeg er gravid. Var først redd for å skulle ta test der og at den skulle være så svak at sykepleieren sa den var negativ. Men nå kom det heldigvis tydelig strek fort.

Vi skal på to visninger i morgen :happy:

Har så utrolig craving på sushi, kan man spise det som gravid? Har hørt så mye frem og tilbake om det at jeg har ikke turt å spise det

Back
Topp