Skravletråd

Litt artig at jeg kjente eggløsningen da jeg var hos fysioterapeuten sist. Det siste jeg sa til henne da jeg gikk ut av døren var: kanskje jeg kommer tilbake neste gang med positiv test. Skal dit i morgen

Har nå send Mail til Jordmor for en time.. Syntes det er så skummelt, for er så sinnsykt redd for at det skal gå galt igjen :sorry: Nesten så jeg kunne tenkt meg og vente med alt til jeg var over 12 uker egentlig.
Men det er sikkert veldig fint å lufte tankene med jordmor, og få noen beroligende ord fra henne. :Heartred

Men det er sikkert veldig fint å lufte tankene med jordmor, og få noen beroligende ord fra henne. :Heartred
Ja :Heartred Hadde henne når jeg var gravid med han minste og skulle vært hos henne med den første februar babyen jeg mista. Hun sendte meg melding og lurte på hvordan det gikk med meg. Og om jeg ville prate, men så den alt for seint.

Mener de sa til meg at fra uke 8 skulle jeg trappe ned til halv tablett, også bare kutte det helt etter ei uke - men må dobbeltsjekke det hvis jeg evt kommer så langt. Sist svangerskap trappet jeg ned i en lengre periode, fra 5 mg til en 1/2, også 1/4, før jeg kuttet helt. Hvor lenge skal du gå på det?
Dobbeltsjekket med gyn nå og fikk beskjed om samme som du har fått beskjed om! For du går på 10mg nå du og? Jeg skal stoppe på 10mg uke 8 og gå på 5mg til uke 9

Dobbeltsjekket med gyn nå og fikk beskjed om samme som du har fått beskjed om! For du går på 10mg nå du og? Jeg skal stoppe på 10mg uke 8 og gå på 5mg til uke 9
Nei jeg går bare på 5 mg - så vet egentlig ikke hvor nøye det er at jeg trapper ned?! Men i hvert fall greit å gjøre det for «psyken» sin del! Men så godt du har en plan nå da :Heartred

Nei jeg går bare på 5 mg - så vet egentlig ikke hvor nøye det er at jeg trapper ned?! Men i hvert fall greit å gjøre det for «psyken» sin del! Men så godt du har en plan nå da :Heartred
Ja skjønner! Skal du trappe ned til 2,5 i en uke også stoppe da?

@Gravid Jeg fikk time til JM 28 August. Da er jeg 16+0, var overraskende seint :hilarious:

Jeg kan ikke så mye om oppfølgingen, siden jeg aldri har kommet så langt i et svangerskap før. Jeg har bestilt legetime neste uke, da er jeg 7+4. Hvorfor bestiller dere jordmortime allerede nå? Jeg spør bare fordi jeg ikke vet…

@Gravid Jeg fikk time til JM 28 August. Da er jeg 16+0, var overraskende seint :hilarious:
Oi så sent ja?? Vi skal flytte, så jeg ba om jordmor i ny kommune selvom vi ikke har flyttet enda, og fikk faktisk ny time hos hun nye 27. juni (8+5). Kan du be om en tidligere time? Kjedelig å vente så lenge når man er så nervøs også

Oi så sent ja?? Vi skal flytte, så jeg ba om jordmor i ny kommune selvom vi ikke har flyttet enda, og fikk faktisk ny time hos hun nye 27. juni (8+5). Kan du be om en tidligere time? Kjedelig å vente så lenge når man er så nervøs også
Så fint at du fikk time enda tidligere :love017
Oj, det var veldig sent. Kanskje du kan få før hvis du sier du kan komme på avbestilte timer. Begynner å vurdere å bestille nå, selv om jeg gjerne skulle ha ventet en uke
Nei, dere jeg tenker at jeg skal klare å vente så lenge. Legen skal ringe meg på Torsdag, da setter jeg opp en time til første kontroll hos han med blodprøver. Tenker jeg vil ha den etter at jeg har vært hos gynekologen på UL 30 Juni. Så uke 8 tenker jeg. Så blir det time til OTUL mellom der og Jordmor :) Skal holde ut. Møtte også mamma i stad når jeg gikk tur med hunden, og snakket med henne om bekymringene. Som hun sa også, at jeg må bare tenke positivt. For det her skal går bra jenter, både med meg og dere :love017

Nei, dere jeg tenker at jeg skal klare å vente så lenge. Legen skal ringe meg på Torsdag, da setter jeg opp en time til første kontroll hos han med blodprøver. Tenker jeg vil ha den etter at jeg har vært hos gynekologen på UL 30 Juni. Så uke 8 tenker jeg. Så blir det time til OTUL mellom der og Jordmor :) Skal holde ut. Møtte også mamma i stad når jeg gikk tur med hunden, og snakket med henne om bekymringene. Som hun sa også, at jeg må bare tenke positivt. For det her skal går bra jenter, både med meg og dere :love017
Jeg har og en god følelse for oss <3

Så godt å høre!! Dette må gå fint ja:Heartred da blir det jo heldigvis tett oppfølging fremover selvom det er noen uker til JM

Back
Topp