Jeg har mye kynnere, murringer og nedpress, håper hele tiden på at det skal ta seg opp. Det har vært sånn i 1,5 uke, så begynner å bli litt lei det.Veldig sant det du skriver
Har litt nedpress, stikkinger i underlivet og noe murringer. Men ellers lite tegn. Sover dårlig og har fått en del vann i kroppen de siste dagene. Muligens pga varmen. Men de to tingene gjør meg enda mer utålmodig etter å være ferdig med svangerskapet
Før forrige fødsel hadde jeg absolutt ingen tegn før jeg plutselig fikk rier og fødte et døgn senere. Så har derfor erfaring med at lite tegn går helt fint det også, kan skje når som helst allikevel
Hva med deg?
Med førstemann hadde jeg ingen tegn i forkant og med andremann begynte det med vannavgang, så det er litt nytt for meg at det skal være så mye «greier» uten at det skjer noe.
Håper vi snart er i mål

Blir tyngre og treigere for hver dag og føler veeeldig på alle kynnere og knip og magerumlinger. Hatt løs mage i snart en uke, tenkte det var et tegn, men har ikke skjedd noe mer ennå. Burde selvfølgelig smøre meg med tålmodighet, men er spent! Prøver å nyte dagene med kos og strikking og film osv, men blir mer og mer tiltaksløs.