Skravletråd

Chawa

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2020 ♡
Oktoberbarna 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Det må vi nesten ha. :laughing002

Hvordan går det med alle sammen? Her er jeg egentlig litt i sjokk, fordi jeg virkelig ikke har et eneste tegn og trodde det var for tidlig å teste. Svidde av en eggløsningstest på gøy og den var sterk, så da fattet jeg mistanke. Fikk positiv gtest på samme urin så da er det vel bare å vente og se (og rydde kjeller i tilfelle det går veien!) :nailbiting:
 
Det må vi nesten ha. :laughing002

Hvordan går det med alle sammen? Her er jeg egentlig litt i sjokk, fordi jeg virkelig ikke har et eneste tegn og trodde det var for tidlig å teste. Svidde av en eggløsningstest på gøy og den var sterk, så da fattet jeg mistanke. Fikk positiv gtest på samme urin så da er det vel bare å vente og se (og rydde kjeller i tilfelle det går veien!) :nailbiting:
Tenkte på det samme, men følte jeg spammet med å starte så mange tråder :hilarious:

Er så spennende med den testingen!
Jeg har jo visst at jeg er gravid i nesten en uke nå, men er fortsatt veldig gira og sliter veldig med å konsentrere meg på jobb :whacky011
Foreløpig ser det ut til å gå veien, men jeg har mistet før og vet jo at det er tidlige dager enda :nailbiting:
 
Tenkte på det samme, men følte jeg spammet med å starte så mange tråder :hilarious:

Er så spennende med den testingen!
Jeg har jo visst at jeg er gravid i nesten en uke nå, men er fortsatt veldig gira og sliter veldig med å konsentrere meg på jobb :whacky011
Foreløpig ser det ut til å gå veien, men jeg har mistet før og vet jo at det er tidlige dager enda :nailbiting:
Neinei, må spamme om vi vil ha skjult :excited001Skal spamme lekeforumet i kveld

Åja, det er veldig spennende! Har faktisk ikke mistet som jeg vet, så kjenner at jeg er ekstra nervøs fordi jeg, statistisk sett, burde ha mistet (dette blir evt nummer 6). Får bare ha is i magen og forsøke å puste rolig :Heartred Merker du noen symptomer?
 
Last edited:
Godt med skravletråd! :love017 Er selv i sjokk etter at det satt på første (veldig halvhjertet) forsøk etter uttak av spiral. Var veldig i stuss om vi skulle prøve på nr. 3 i det hele tatt, og om vi skulle det så tenkte jeg, vi må få opp farten!! Er ikke 22 år lengre :smiley-ashamed004
 
Neinei, må spamme om vi vil ha skjult :excited001Skal spamme leke forumet i kveld

Åja, det er veldig spennende! Har faktisk ikke mistet som jeg vet, så kjenner at jeg er ekstra nervøs fordi jeg, statistisk sett, burde ha mistet (dette blir evt nummer 6). Får bare ha is i magen og forsøke å puste rolig :Heartred Merker du noen symptomer?
Hehe det er sant, da blir det spamming:dance018
Heldigvis fungerer ikke statistikk sånn at om man ikke har mistet før så skjer det denne gangen. Sannsynligheten for at det går bra er jo på vår side :joyful:

Jeg har sinnsykt ømme brystvorter og litt murringer av og på. Også sliter jeg med at jeg våkner midt på natten og får ikke sove igjen. Jeg våkner også og er kjempesulten. Men kan egentlig ikke klage :)
Hva med deg? Kanskje vi må ha en egen symptomtråd også :p
 
Hehe det er sant, da blir det spamming:dance018
Heldigvis fungerer ikke statistikk sånn at om man ikke har mistet før så skjer det denne gangen. Sannsynligheten for at det går bra er jo på vår side :joyful:

Jeg har sinnsykt ømme brystvorter og litt murringer av og på. Også sliter jeg med at jeg våkner midt på natten og får ikke sove igjen. Jeg våkner også og er kjempesulten. Men kan egentlig ikke klage :)
Hva med deg? Kanskje vi må ha en egen symptomtråd også :p
Det var ikke dumt med egen symptomtråd! Alt som bidrar til aktivitet :happy093.

Merker egentlig ingenting annet enn at jeg er trøtt og fryser noe helt voldsomt, fullstendig ut av det blå. Trenger ikke å være relatert heller, kan like gjerne være at jeg brygger på noe. Men uvanlig lite murringer. Håper det bare er for tidlig for det, og at symptomene melder seg i takt med at hcg øker. Også håper jeg at jeg ikke blir like dårlig som med februarbarnet, for da er det ikke mye å se frem til de neste 36 ukene.
 
Jeg kjenner ikke et fnugg av symptomer. Men kanskje fordi jeg fortsatt ammer og kroppen er litt forvirret :smiley-ashamed004 nå pleier ikke jeg få symptomer før i uke 6/7 uansett så..
 
Det var ikke dumt med egen symptomtråd! Alt som bidrar til aktivitet :happy093.

Merker egentlig ingenting annet enn at jeg er trøtt og fryser noe helt voldsomt, fullstendig ut av det blå. Trenger ikke å være relatert heller, kan like gjerne være at jeg brygger på noe. Men uvanlig lite murringer. Håper det bare er for tidlig for det, og at symptomene melder seg i takt med at hcg øker. Også håper jeg at jeg ikke blir like dårlig som med februarbarnet, for da er det ikke mye å se frem til de neste 36 ukene.
Jeg kjenner ikke et fnugg av symptomer. Men kanskje fordi jeg fortsatt ammer og kroppen er litt forvirret :smiley-ashamed004 nå pleier ikke jeg få symptomer før i uke 6/7 uansett så..
Det er jo sykt individuelt dette med symptomer, både fra person til person og fra svangerskap til svangerskap. Første gangen jeg ble gravid hadde jeg masse fra 8dpo, men det endte i SA. Da jeg ble gravid med sønnen min kjente jeg ingenting før uke 5/6, så jeg var overrasket over positiv test. Ville ikke lagt så mye i det så tidlig i alle fall :)
 
Hehe det er sant, da blir det spamming:dance018
Heldigvis fungerer ikke statistikk sånn at om man ikke har mistet før så skjer det denne gangen. Sannsynligheten for at det går bra er jo på vår side :joyful:

Jeg har sinnsykt ømme brystvorter og litt murringer av og på. Også sliter jeg med at jeg våkner midt på natten og får ikke sove igjen. Jeg våkner også og er kjempesulten. Men kan egentlig ikke klage :)
Hva med deg? Kanskje vi må ha en egen symptomtråd også :p
Jeg har samme symptomer som deg (5+2), våkner hele tiden på natten, ømme brystvorter, og murringer hele tiden, føles nesten ut som når man er sulten, bare ikke i magesekken. Tar ekstremt lett til tårer, noe som ikke er normalt for meg :D
Første graviditet, 25år, alt er veldig nytt og spennende.
 
Noen som vet hvordan jeg får pinnet terminlisten på topp? Må jeg be forumansvarlig gjøre det kanskje? :)
 
Noen som vet hvordan jeg får pinnet terminlisten på topp? Må jeg be forumansvarlig gjøre det kanskje? :)
Ja, må nok få moderator eller admin til å fikse. Kan kanskje få laget en "våre viktigste tråder" også, med lenke til skravletråd, terminliste mm.
 
Ja, må nok få moderator eller admin til å fikse. Kan kanskje få laget en "våre viktigste tråder" også, med lenke til skravletråd, terminliste mm.
Ja, jeg vet ikke hva som er ryddigst jeg. Er egentlig det samme for meg hvordan det organiseres
 
Når man akkurat har hatt IKM så står det jo uke 4, 3+0, men da sier man at man er i uke 4, eller? :scratch Tenker jo når det står 3+0 at det ikke regnes fra siste mens, for det er jo 4 uker siden…. Hmmmm…
 
Første dag i graviditeten regnes fra siste mens. Hvis det er 28 dager siden skal det stå 4+0. Hvis det er 21 dager siden skal det stå 3+0.
 
Når man akkurat har hatt IKM så står det jo uke 4, 3+0, men da sier man at man er i uke 4, eller? :scratch Tenker jo når det står 3+0 at det ikke regnes fra siste mens, for det er jo 4 uker siden…. Hmmmm…
Først dag i graviditeten regnes fra første dag i siste mens. Hvis det er 28 dager siden skal det stå 4+0. Hvis det er 21 dager siden skal det stå 3+0
 
Kjenner det er litt rart å engasjere meg her, da jeg nettopp fant ut at det ser ut til at jeg er gravid :Heartred synes det var rart tidligere også, så ble bare sittende på sidelinjen å lese meg opp på erfaringene. Men etter en SA og et vellykket svangerskap kjenner jeg denne gangen at det kan være ok å tømme tankene og stille spørsmål litt anonymt her :) alle virker så fine med hverandre her inne :Heartred
Vi er midt inne i en forkjølelse her i huset, så jeg kan ikke tydelig skille symptomene mine fra det og evnt. hormoner :wacky: var egentlig sikker på at alt brygget seg opp til mensen igjen denne mnd, da irritasjonen har vært lett tilgjengelig de siste dagene! Samt myye murringer og en del oppblåst. Det var helt sinnsykt på jobb i natt! Kikket meg i speilet og så ut som jeg var 3 mnd på vei allerede :oops: Noe tendenser til den velkjente "akutte hungersnøden" man får som gravid. Men jeg tok hintet på alvor mot graviditet da jeg også kjente på halsbrann, noe som var helt ukjent for meg før siste svangerskap. Tatt to positive strimmeltester så langt, og håper det ikke viser seg noen blødning i løpet av helgen. Vil da ta en litt bedre test til uken og prøve å tro på at det er sant :D For vi har ønske om flere barn!
 
Back
Topp