Da er du i den 10. uken. Du har gått 9 uker og 3 dager gravid. Så du er 9 uker og 3 dager på vei.Et spørsmål angående telling av uker. Jeg er 9+3, og forstår ikke om jeg er ni eller ti uker på vei. I alle appene står det at jeg er i graviditetsuke ti, men jordmor sa at de teller fullgåtte uker - så hun ville nok sagt ni. Hva sier dere?

Der viser de vel også historier der det ikke har gått bra, og jeg har jo ikke kommet lengre enn til 13+1. Er jo stor sjans for at det går bra nå, men jeg vet jo enda ikke om jeg skal føde vaginalt heller
Har veldig lett for å bekymre meg.. Hadde dere gjort det? Kanskje jeg skal vente litt?
så om hun drar det med seg så kan jeg vel like godt få det fra å kose, som å rense kattedoen? Så jeg renser doen fortsatt.. men bruker hansker og lignende, og vasker meg alltid godt på hendene uansett. Vil jo ikke akkurat slutte å kose med katten
har også lett for å bekymre meg
), men de får fortsatt komme og ligge på fanget, få kos osv. Lar de ikke opp i ansiktet på meg og passer på å vaske hender rett etter å ha klappet dem. Er ikke immun, men tror det skal gå fint
Hvor ofte gjør dere det isåfall? Jeg har bare funnet noen videoer på tiktok som jeg bruker.