Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri brukt det, er ikke noe fan av nesespray genereltmen hvis det er for tett nese kunne du kanskje prøvd physiomer i første omgang? Tenker det er bedre enn menthol nesespray kanskjeHei! Hva tenker dere om bruk av otrivin nesespray under graviditeten?
Hm. Det vet jeg ikke selv. Men på nav står dette:Flere av der som vet om man kan få svangerskapspenger når man er 5 uker gravid? Jeg er sykemeldt siden jeg har en ganske fysisk krevende arbeid, jordmoren min sier det er altfor tidlig med svangerskapspenger. Hvor tidlig kan man egentlig søke om sånt? Jeg har jo ikke lyst å bruke opp sykemeldingen min når jeg har krav på svangerskapspenger
Jeg strikker en del, liker å lese og trener et par ganger i uka.Hvilke hobbyer har dere?
Lite hobbyer foruten barna og jobb liker å gå i svømmehallen da, deilig å svømme og varmt badHvilke hobbyer har dere?
Jeg er veeeeeeldig god på å scrolle på telefonenHvilke hobbyer har dere?
Jeg strikker en del, liker å lese og trener et par ganger i uka.
Lite hobbyer foruten barna og jobb liker å gå i svømmehallen da, deilig å svømme og varmt bad
Jeg skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å strikke, men det går bare ikke Så herlig å svømme! Godt for kroppen Haha, blir mye telefon ila en dag jaJeg er veeeeeeldig god på å scrolle på telefonen
Jeg tenkte jeg skulle ringe jordmor i morgen eller tidlig i neste uke, mener de syns det er greit med en time rundt uke 6.Når tar dere første legetime? Hva er egentlig normalen? Tenkte å vente til uke 7. men er det for sent/tidlig?
Jeg bestiller time i uke 8-9Når bestiller dere første time hos jordmor?
Jeg ringte med en gang jeg fant det ut (førstegangsgravid og uvitende) og fikk time i uke 8 hos både jordmor og lege. Fastlegen ønsket også å følge meg opp, så da går jeg nok til beggeNår bestiller dere første time hos jordmor?
Men er det tidsnok med tanke på ultralyd i uke 11-13?Jeg bestiller time i uke 8-9
Oi, så greit at fastlegen ville. Jeg må nok dit jeg og, erfaringsmessig klarer jeg ikke stå i full jobb når kvalmen slår inn...Jeg ringte med en gang jeg fant det ut (førstegangsgravid og uvitende) og fikk time i uke 8 hos både jordmor og lege. Fastlegen ønsket også å følge meg opp, så da går jeg nok til begge
Ja, jeg antar det. Men når man avtaler 1. svangerskapskontroll så kan man jo spørre om det er nok tid mellom hvis man ønsker tidlig ultralyd. Jeg jobber vis á vis svangerskapspoliklinikken, så jeg får tatt UL før 1. svangerskapskontroll i arbeidstiden. Heldig!Men er det tidsnok med tanke på ultralyd i uke 11-13?
Blir ikke før uke 12 her, siden jeg skal bort i noen uker i februarNår bestiller dere første time hos jordmor?