Ne, holder på å røpe meg daglig, oppblåst som en hval (og elsker det) men mannen insisteeeeerer på å vente… skjønner ikke hvorfor..Har dere fortalt om graviditeten til omverdenen enda?
Hadde vi mista nå hadde jeg ikke skjult dt akkurat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ne, holder på å røpe meg daglig, oppblåst som en hval (og elsker det) men mannen insisteeeeerer på å vente… skjønner ikke hvorfor..Har dere fortalt om graviditeten til omverdenen enda?
Nei, ikke enda. 8+3Har dere fortalt om graviditeten til omverdenen enda?
Nei, ingen som vet foreløpig. Annet enn at førstemann fant en positiv g-test og lurte på om det betydde baby. Dette var før mannen hadde fått vite det… Jeg sa det var for å teste etter UVI Egentlig lyst til å holde det mer eller mindre hemmelig til etter OTUL og NIPT, men kommer noen situasjoner fremover som gjør at det blir vanskelig å skjule det..Har dere fortalt om graviditeten til omverdenen enda?
Haha, ja! Hvor langt på vei er du?Ne, holder på å røpe meg daglig, oppblåst som en hval (og elsker det) men mannen insisteeeeerer på å vente… skjønner ikke hvorfor..
Hadde vi mista nå hadde jeg ikke skjult dt akkurat
Har dere fortalt om graviditeten til omverdenen enda?
Har dere fortalt om graviditeten til omverdenen enda?
Aha! Ja, greit å slippe masse små løgner.Mine foreldre og søsken. Mamma så det på meg forrige helg, og jeg kjente blikket på magen, så da var det like greit å fortelle det. Mine søsken fordi det er prøverør og de er så utrolig støttende (mine foreldre og, men de visste ikke om det denne gangen).
Mine nærmeste på jobb vet det, ene og alene fordi jeg er så sliten og trøtt, da var det bedre å fortelle.
En av mine venninner vet det også, hun er i prøverørsprosess selv og siden jeg har 'erfaring' vi snakket en del sammen om prosessen, medisiner etc.
Svigerfar får vite det snart, men han har vært mye bortreist og vi synes det er greit å si det ansikt til ansikt.
Ellers så tipper jeg at jobben finner det ut neste uke når vi er på jobbreise. Jeg trenger en hvil før middag, drikker ikke alkohol. De kommer til å lukte lunta, men da er jeg 9 uker + så det går greit..
Du da?
Skjønner veldig godt du er bekymret, man hører jo om så mye, men de absolutt aller fleste tilfellene går det jo bra! Masse lykke til i morgenKjenner jeg er spent og nervøs for ultralyd i morgen. Tror og håper at alt går som det skal, men er så redd for at det plutselig skal ha stoppet opp noe. Selvom man nærmer seg en god grense nå, så er det veldig nervepirrende
Kjenner jeg er spent og nervøs for ultralyd i morgen. Tror og håper at alt går som det skal, men er så redd for at det plutselig skal ha stoppet opp noe. Selvom man nærmer seg en god grense nå, så er det veldig nervepirrende
Vi fortalte til familie og nære venner ganske tidlig denne gangen uke 8-10. sist ventet vi til etter tul og over 12 uker, men jeg hadde hyperemesis og syns det var forferdelig vanskelig å holde det skjult da jeg ikke kunne være med på noe og prøvde å unngå alle for å ikke avsløre noe. Vi fortalte det tidlig nå for å få forståelse og hjelp med 1åringen om det trengs. Og på jobb skjønte alle det så fort jeg ble sykemeldt, hehe. Synes det er skummelt siden vi ikke har vært på tul, men hvis det er MA eller abort senere ønsker jeg støtte fra de nærmeste.Har dere fortalt om graviditeten til omverdenen enda?
Lykke tilKjenner jeg er spent og nervøs for ultralyd i morgen. Tror og håper at alt går som det skal, men er så redd for at det plutselig skal ha stoppet opp noe. Selvom man nærmer seg en god grense nå, så er det veldig nervepirrende
Takk, men den ble avlyst grunnet sykdomLykke til
Før du vet ordet av det så står det derKjenner jeg er såååååå misunnelig på det fine, grønne banneret noen her har begynt å få (ingen kritikk av tilgangsansvarrlige i gruppa her altså, de har sendt videre og jeg er bare utålmodig…)