Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nøyaktig det jeg også holder på med; henger altfor mye her inne 5 minutter ledig? ForumJa, haha, satt akkurat og tenkte på det samme. Skravletråd trengs. Henger altfor mye her om dagen. Heldigvis har jeg for en gangs skyld prosjekter med greie budsjetter, men jeg må jo løse oppgavene også, ikke bare sitte her. Sitter med tre ulike prosjekter som selvsagt alle har frister før ferien. SOM OM NOEN LESER DET VI HAR GJORT FØR I SLUTTEN AV AUGUST!? Årrrrh. Og så kommer vi tilbake på jobb i august, og da er det ingenting å gjøre, fordi ingen har svart på det vi leverte i juni. ""
Etter jobb skal jeg hente ungene i barnehagen, ture ned til byen og feire en bursdag på restaurant.
Burde også flytte en solsikke og klippe av noen jordbærstiklinger, meeen det får vente noen dager til.
Så hyggelig Jeg er på jobb i dag. Første gang jeg er her på ei uke! Har vært dødssyk med både influensa og bihulebetennelse, og i tillegg gravid da, så det har vært litt av ei uke kan du si Nå håper jeg at formen blir bedre etter hvert, slik at jeg får trent igjen og starte å føle meg som meg selv!
OM jeg er hormonell? Begynte å gråte i går når jeg ikke fikk ha føttene opp i hengekøya der samboeren min lå, og egentlig så visste jeg innerst inne at han tullet også!Er dere veldig hormonelle? Sitter og ser på "say yes to the dress" og griner
Pratet med JM på telefon tidligere i dag og måtte grine litt
Jeg er til vanlig en veldig følsom person, men som gravid eksploderer det
Har du lyst, har du lovJeg har spist nudler med kimchi og mozarellasticks i dag. Også.
Ååh! Her er det 17 arbeidsdager igjen før 4 uker ferie, men det går så fort Og når jeg er tilbake på jobb etter ferien så er jeg over 12 uker! Enn det!Åh jeg er så klaaaar for en uke ferie! Bare 7 arbeidsdager igjen!!
Åh så deilig med så lang ferie!! Jeg har ikke mulighet til lang ferie i år, så har delt opp med en uke nå og en uke i august, også får jeg vel ta de resterende 10 dagene i høst håper jegÅåh! Her er det 17 arbeidsdager igjen før 4 uker ferie, men det går så fort Og når jeg er tilbake på jobb etter ferien så er jeg over 12 uker! Enn det!
Jeg bestilte tidlig, og skulle til jm 11/7 da er jeg 6+3, men ble nå ringt om at jm er langtidssykmeldt! Derfor glad jeg bestilte tidlig, så jeg fikk ny time ganske likt hos fastlege og litt tid på å finne ut av om jeg kan gå til jm i nabokommuneNår tar dere kontakt med type lege, jordmor etc? Er det lurt å ta kontakt tidlig siden det er type ferie? Jeg vurderte egentlig til å avvente til at jeg hsdde fått bekreftet liv på tidlig ultralyd betalt av egen lomme, men da er man gjerne kommet til uke 7, og det er jo ganske sent i et potensielt treigt system.
Er jo bare 4+3 i dag, og syns det er så tidlig?
Hva gjør dere?
Tar kontakt med lege i morgen (5+0). Det er pga høyrisikosvangerskap og behov for henvisning og oppfølging fra flere avdelinger på sykehuset egentlig fra pos test, og for å planlegge oppfølging videre.Når tar dere kontakt med type lege, jordmor etc? Er det lurt å ta kontakt tidlig siden det er type ferie? Jeg vurderte egentlig til å avvente til at jeg hsdde fått bekreftet liv på tidlig ultralyd betalt av egen lomme, men da er man gjerne kommet til uke 7, og det er jo ganske sent i et potensielt treigt system.
Hva gjør dere?
Jeg ringte med en gang pga. ferien som venter. Må få tatt blodprøver (lavt stoffskifte) snarest. Vil også ha henvisningen til TUL sendt. Kan fort bli litt sent om en skulle ha ventet til etter ferien. Bare si at du vil ha en time for å i det minste gjøre unna henvisningen.Når tar dere kontakt med type lege, jordmor etc? Er det lurt å ta kontakt tidlig siden det er type ferie? Jeg vurderte egentlig til å avvente til at jeg hsdde fått bekreftet liv på tidlig ultralyd betalt av egen lomme, men da er man gjerne kommet til uke 7, og det er jo ganske sent i et potensielt treigt system.
Hva gjør dere?
Det var lurt, tenker også det kanskje er bedre å være tidligere enn for sent uteJeg ringte med en gang pga. ferien som venter. Må få tatt blodprøver (lavt stoffskifte) snarest. Vil også ha henvisningen til TUL sendt. Kan fort bli litt sent om en skulle ha ventet til etter ferien. Bare si at du vil ha en time for å i det minste gjøre unna henvisningen.