Er det hovedgruppa? Eller den andre?Der var det plutselig 2 stk ser jeg.
Tørr nok ikke melde meg inn før etter første ultralyd tidligst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det hovedgruppa? Eller den andre?Der var det plutselig 2 stk ser jeg.
Kjør påHihi er det ingen andre enn de som er medlemmer som kan se hvem som er medlem?? Super hemmelig med min graviditet nemlighaha
Jg meldte meg inn, ingen har sakt noe.. så tror nok ingen kan se at du er medlem i gruppen Wohooo.Kjør påJg meldte meg inn, ingen har sakt noe.. så tror nok ingen kan se at du er medlem i gruppen
![]()
Fikk ikke søkt opp gruppene jeg!Der var det plutselig 2 stk ser jeg.
Kommer ikke opp når jeg søker :-/
Har søkt flere ganger og måtte bladd litt. Filtrer gjerne på "grupper" også.Fikk ikke søkt opp gruppene jeg!
Aner ikke. Fikk opp begge når jeg søkte Termin November 2023.Er det hovedgruppa? Eller den andre?
Merkelig. Prøvd å kun søke på «Termin November» ?Kommer ikke opp når jeg søker :-/
Kan prøve, men har søkt flere ganger å scrollet nedover. HeheMerkelig. Prøvd å kun søke på «Termin November» ?
Ingenting.. hehe alle de andre gruppene for i år kommer oppKan prøve, men har søkt flere ganger å scrollet nedover. Hehe
Søk under «alle» ? Å ikke under «grupper».Ingenting.. hehe alle de andre gruppene for i år kommer opp![]()
Sendte link til henneSøk under «alle» ? Å ikke under «grupper».
Jeg klarte å åpne linken jeg ble tilsendt. Meldte meg inn. Men sykt redd allerede for å meldt meg innSendte link til henne![]()
Der var det plutselig 2 stk ser jeg.
Er det mange her som har ringt legen allerede og fått time for tidlig UL eller venter dere litt? Evt hvor lenge venter dere?
Spørsmål til de av dere som har født flere barn: Når fødte dere iforhold til termin?
Gjerne skriv for hvert barn!
Med nr 1 fødte jeg 3 uker før termin (uke 37+3) og er derfor spent på om jeg kan tørre å håpe på å føde før termin denne gangen også!
Orker ikke gå over
Jeg er 5+0, tenker også å vente 1 uke eller 2 tilJeg tenker å kontakte jordmor til uka, evt. uka etter. Jeg er bare 4+0 så vil vente littHva tenker du å gjøre?
Jeg har snakket med legetime til lege i uke12, ul uke 13.
Det er jo så deilig å ha gjort det å være i gang på en måteJeg skal på første kontroll 15 mars. Hihi. Sendte bare e konsultasjon melding til legen om positiv test, så satt han meg opp på time. Å ville bruke ultralyd å alt på kontrollen! Hihi

Send e-konsultasjonDet er jo så deilig å ha gjort det å være i gang på en måtestresser meg litt å ringe legen også, var liksom ferdig med å få flere barn sist vi snakket
![]()

Tidlig du fikk. Heldig! Til lege? Helsestasjon?Jeg skal på første kontroll 15 mars. Hihi. Sendte bare e konsultasjon melding til legen om positiv test, så satt han meg opp på time. Å ville bruke ultralyd å alt på kontrollen! Hihi