Skravletråd

OPPDATERING: hatt murringer gjennom hele natten så jeg tok på bind i fall jeg skulle våkne til et blodbad i dag.
Kjenner umiddelbart på kvalme når jeg våkner og tenker «kan dette være fordi jeg fortsatt er gravid?». Noen sier at symptom på SA er at de mistet sine graviditetssymptomer på forhånd, mens andre skriver at de vedvarte etter SA. Så ikke lett å bli klok på.

Murringen har gitt seg så kan virke som det ikke var mer enn den vanlige murringen jeg har kjent på på kveldstid siden jeg ble gravid. *Håper*

Brun utflod/blødning har ikke tatt seg opp og hadde ingenting i trusa da jeg gikk på do. Men det kan jo hende det sier bæm og alt kommer ved første anstrengelse i dag. Jeg krysser alt jeg eier og har og ber til høyere makter:sorry:
Håper det gir seg og at det ikke er noe å bekymre seg for :Heartpink Vi er tydeligvis mange som har tøffe dager og uker med denne uvissheten, går det bra eller går det ikke bra, konstant bekymring og overtenking… Som førstegangsgravid er det et sjokk hvor mye bekymringer det skulle bli etter man satt med den positive testen i hånda :(

OPPDATERING: hatt murringer gjennom hele natten så jeg tok på bind i fall jeg skulle våkne til et blodbad i dag.
Kjenner umiddelbart på kvalme når jeg våkner og tenker «kan dette være fordi jeg fortsatt er gravid?». Noen sier at symptom på SA er at de mistet sine graviditetssymptomer på forhånd, mens andre skriver at de vedvarte etter SA. Så ikke lett å bli klok på.

Murringen har gitt seg så kan virke som det ikke var mer enn den vanlige murringen jeg har kjent på på kveldstid siden jeg ble gravid. *Håper*

Brun utflod/blødning har ikke tatt seg opp og hadde ingenting i trusa da jeg gikk på do. Men det kan jo hende det sier bæm og alt kommer ved første anstrengelse i dag. Jeg krysser alt jeg eier og har og ber til høyere makter:sorry:
Åh, som jeg håper for deg!!! Satser på at det var helt ufarlig :smiley-angelic003

Jeg håper det ikke betyr noe, men vanskelig å holde seg positiv når jeg har mistet før. Dessverre ingenting å gjøre foruten å se an hvordan det utvikler seg heller. Gruer meg til å se i morgen når jeg våkner…

Synes det er litt beleilig tidspunkt to dager etter hjertet skulle begynt å slå. Tenker tanker om at det kanskje aldri begynte å slå.. :confused:
Veldig forståelig at du blir redd, jeg også var det, og fikk tatt hcg prøver. Dessverre er jo det ikke annet å gjøre enn å vente og se:(Og evt ta hcg prøver. Og bare 1 uke til du kan ta ultralyd å se.
Prøv å ikke miste håpet! Så lenge det ikke kommer friskt blod som i mensen, så er det mange varianter av farget utflod som er "normalt"/vanlig å ha.. Krysser fingrene for deg

Varme rundstykker med salat, ost, paprika og agurk var veldig godt akkurat nå :)

Nei, nå skal jeg trosse uggenhet, trøtthet og bekymringer og dra til Sverige å handle litt mat og titte i litt butikker. Prøve å få dagen til å gå litt for jeg blir gal av å bare gå hjemme. Tida går så tregt og dagene blir så lange :banghead:

Nei, nå skal jeg trosse uggenhet, trøtthet og bekymringer og dra til Sverige å handle litt mat og titte i litt butikker. Prøve å få dagen til å gå litt for jeg blir gal av å bare gå hjemme. Tida går så tregt og dagene blir så lange :banghead:
Det hørtes lurt ut! Synes dagene går fort men samtidig så ekstremt sakte, så burde egentlig være flinkere på å finne på ting. Kos deg mye på tur:joyful:

Hvor holder du til? Siden du skal til sverige :cool: bor også i rimelig nærhet til en av "harryhandelens" overganger :happy:

Noen som ikke har kvalme som symtom? Jeg er 6+5 og har ikke vært kvalm ennå. Har ømme bryster, konstant trøtt, "mensensmerter" hver 2-3 dag og oppblåst/forstoppet.
Dumt å si, men blir usikker når man ikke har kvalmen som kanskje er det jeg ser på som det mest tydelige gravidtegnet Usikkerheten tar mye energi for det føles ikke ekte når man ikke kan føle eller merke noe liv.

Noen som ikke har kvalme som symtom? Jeg er 6+5 og har ikke vært kvalm ennå. Har ømme bryster, konstant trøtt, "mensensmerter" hver 2-3 dag og oppblåst/forstoppet.
Dumt å si, men blir usikker når man ikke har kvalmen som kanskje er det jeg ser på som det mest tydelige gravidtegnet Usikkerheten tar mye energi for det føles ikke ekte når man ikke kan føle eller merke noe liv.
Jeg har kvalme, men til gjengjeld er jeg ikke spesielt trøtt egentlig, mest sliten bare som gjør at jeg sover en lur i løpet av dagen noen ganger. Og jeg har heller ikke spesielt ømme bryster som jeg anser som et tydelig graviditetstegn, så det er egentlig bare opptil kroppen hvordan den gjør gjeldene de økte hormonnivåene :)

I disse dager så er det godt å ta turen for å lufte seg litt også, er så mye sliten og tiltaksløs hittil i graviditeten så må tvinge meg selv til å gjøre noe annet enn jobb og sove/slappe av:wacky:

Hei! Jeg har ikke vært noe kvalm ennå. Er 7+1 i dag. Jeg har hatt forstoppelse/luft i magen, murringer, støl korsrygg, ømme bryster, men det har roet seg! Nå sitter jeg igjen med tissetrengt-het og litt forstoppelse. Av og til murringer. Formen er kjempefin! Ikke trøtt, ikke kvalm, men kan bli brått og voldsomt sulten. Vanligvis har jeg lav matlyst… :) Så du er ikke alene om å ha færre/mindre plagsomme symptomer!

Er det noen som har tips til vask av en college genser? Den er eggehvit og vinrød og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvordan jeg vil vaske den :playful: Er en helt ny genser til minste jenta, som hun eeeeelsker:Heartpink

Er det noen som har tips til vask av en college genser? Den er eggehvit og vinrød og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvordan jeg vil vaske den :playful: Er en helt ny genser til minste jenta, som hun eeeeelsker:Heartpink
Slike fargekontraster er alltid gambling og oppi mitt hode buuuurde det vinrøde ikke gi avfarging siden det er kombinert med eggehvitt i utgangspunktet. Men det er jo risky å putte den i både hvitvask og fargevask. Tror kanskje bare jeg hadde vaska den alene første gangen for å se om det smitter over på det hvite. Smitter det ikke over kan du jo vurdere å vaske den sammen med annet tøy.

Et annet tips er å ha litt vanlig eddik i maskinen. Eddik binder overskuddsfarge og skal minimere sjangsen for avfarging :)

Slike fargekontraster er alltid gambling og oppi mitt hode buuuurde det vinrøde ikke gi avfarging siden det er kombinert med eggehvitt i utgangspunktet. Men det er jo risky å putte den i både hvitvask og fargevask. Tror kanskje bare jeg hadde vaska den alene første gangen for å se om det smitter over på det hvite. Smitter det ikke over kan du jo vurdere å vaske den sammen med annet tøy.

Et annet tips er å ha litt vanlig eddik i maskinen. Eddik binder overskuddsfarge og skal minimere sjangsen for avfarging :)
Det blir nok til det ja :playful: Bruker eddik på alt nytt tøy:) takk for svar:love017

Back
Topp