huff.. så ekkelt!Ja, de fant ikke ut av hva det varmen de avkreftet SA og jeg føler meg mye bedre nå
![]()
Håper det er en engangshendelse. <3
Godt du føler deg bedre nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff.. så ekkelt!Ja, de fant ikke ut av hva det varmen de avkreftet SA og jeg føler meg mye bedre nå
![]()
Når gruppen passerer 5000 innlegg åpnes et skjult forum for oss som er her, så de som er aktive her inne kan skravle uten at alt er søkbartHvordan får man sånn boks ved siden av navnet sitt? Og finnes det en for oss som har termin i juni neste år?![]()
Åååh, da skjer det automatisk altså. Da er det bare å skravle i vei. Selv om det er veldig tungvint med de emojisene her inneNår gruppen passerer 5000 innlegg åpnes et skjult forum for oss som er her, så de som er aktive her inne kan skravle uten at alt er søkbartSå jeg regner med vi får en skjult gruppe her også etterhvert
![]()

JeppÅååh, da skjer det automatisk altså. Da er det bare å skravle i vei. Selv om det er veldig tungvint med de emojisene her inne![]()

Det er ofte "krav" for tilgang til skjult forumÅååh, da skjer det automatisk altså. Da er det bare å skravle i vei. Selv om det er veldig tungvint med de emojisene her inne![]()
Nei, ikke smakt! Hørtes god ut, skal testes!Smakt Balholm aLimonade? Den er kjempegod og ser ut som rødvin Selges på polet i alkoholfrihyllen og noen velassosierte dagligvarebutikker
Er druejuice bedre på smak enn alkoholfri rødvin? (Som i og for seg er druejuice?druejuice på tom vinflaske med skrukork
)Det er ofte "krav" for tilgang til skjult forum
50-100 innlegg på termingruppa
Være oppførte på terminlista i gruppa
Laget ett brukernavn.
Etter det er det ofte noen krav for å beholde tilgangen.
minimun antall innlegg pr mnd.
å at man svarer på oppropslister som blir lagt ut.
Bare å skravle på!Jeg ser at vi har 3200 innlegg nå så vi nærmer oss![]()
ja. druejuice er bare druer. Alkoholfri rødvin er laget for å smake vinEr druejuice bedre på smak enn alkoholfri rødvin? (Som i og for seg er druejuice?)
Vi bestemmer selv hvilke regler vi vil ha. Men 50 innlegg er ofte standar. Men det er jo ikke noe problem å få 50 innlegg.. 10 kommentarer på 5 forskjellige leketråder så er du der.Virker som det er 50 innlegg på åpen termingruppe som er inngangskravet til feks. Maigruppa, men ser ut som vi kan være med å bestemme noen av reglene. Feks om vi vil høyne «inntakskravet» til 100 innlegg.. men det er kanskje vanskelig/vil ta lang tid for enkelte!
begynner å nærme seg nå. Nå blir vi jo bare flere og flere også. Da går det fortere.Jeg ser at vi har 3200 innlegg nå så vi nærmer oss![]()
Det er ikke så mye annet å gjøre enn å vente dessverre. Som regel blir man ikke tatt inn på kontroll før uke 12 med mindre det er noe spesielt.Hei!
Kanskje ikke rette tråden å høre med dere om dette, men er for første gang i livet mitt gravid. Er i dag 4+5 på vei, og har termin rundt 21.06.23. Jeg er veldig ny i dette og har ikke mye kunnskap om graviditet generelt. Er jo veldig redd for at det ikke går veien. Hvordan tenker dere over situasjonen så tidlig? Bare ha is i magen? Kjenner på at det er så utrolig lett å bli overivrig, osv.
Tusen takk for tips! Ja jeg lærer alltid av å lese her inne. Så fint å kunne være med herDet er ikke så mye annet å gjøre enn å vente dessverre. Som regel blir man ikke tatt inn på kontroll før uke 12 med mindre det er noe spesielt.
Begynn med å ta vitaminer, folat, jern og B-vitaminer. Du får sånne pakker med gravidevitaminer på apoteket.
Du kan ta noen digitale tester med ukes indikator for å følge økningen av HCG hormonet. Men ellers er det lite å ta seg til. Annet enn å henge med denne gjengen. Kanskje du får litt mer innsikt av å se hvordan andre har det.![]()
Is i magen er lurt, men hvis du ønsker å prate med noen og stille spørsmål kan du ta kontakt med jordmor, det gjorde jeg i forrige svangerskap og fikk time til samtale i uke 5Hei!
Kanskje ikke rette tråden å høre med dere om dette, men er for første gang i livet mitt gravid. Er i dag 4+5 på vei, og har termin rundt 21.06.23. Jeg er veldig ny i dette og har ikke mye kunnskap om graviditet generelt. Er jo veldig redd for at det ikke går veien. Hvordan tenker dere over situasjonen så tidlig? Bare ha is i magen? Kjenner på at det er så utrolig lett å bli overivrig, osv.

Så bra. Det skal liksom være ett sted for å stille spørsmål og dele tanker og erfaringer. Ei av mine nærmeste venninner som jeg har hvert forlover for har jeg faktisk blitt kjent med her inne da vi var i samme terminforum i 2010Tusen takk for tips! Ja jeg lærer alltid av å lese her inne. Så fint å kunne være med her![]()
![]()
Oi, så utrolig hyggeligSå bra. Det skal liksom være ett sted for å stille spørsmål og dele tanker og erfaringer. Ei av mine nærmeste venninner som jeg har hvert forlover for har jeg faktisk blitt kjent med her inne da vi var i samme terminforum i 2010![]()