Samme her. Har bare eggleder på venter side. Er ett lite helvete det e.xu greiene.Da burde du nok ringedet var jo ikke bare litt av opplevelse du har hatt
Har en e.xu selv med bare en eggleder igjen så va det streng beskjed![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Har bare eggleder på venter side. Er ett lite helvete det e.xu greiene.Da burde du nok ringedet var jo ikke bare litt av opplevelse du har hatt
Har en e.xu selv med bare en eggleder igjen så va det streng beskjed![]()
Litt gøy å se på hvilepulsen i svangerskap. Tydelig at det er ganske likt mine siste 3 svangerskap.
Vis vedlegget 389913

Haha min også, trudde ikke det var en greieMin hvilepuls har også økt siden positiv test, det gjorde den forrige svangerskap også! Veldig fascinerende![]()

Haha min også, trudde ikke det var en greie![]()
Forstår plutselig veldig godt at jeg blir andpusten fort!!
Haha min også, trudde ikke det var en greie![]()
Forstår plutselig veldig godt at jeg blir andpusten fort!!
![]()
Herlig å se at det ikke bare var noe jeg innbilte meg! Her er jeg andpusten kjempefort å har hvilepuls på rundt 65-70 plutselig![]()

Hehe du må nok belage deg på en del av detVarte det hele svangerskapet sist? Her blir jeg andpusten bare ved å gå opp trappa jo..![]()

Urk!Hehe du må nok belage deg på en del av detkroppen din pumper blod for to og driver med menneskeproduksjon
I mitt første svangerskap ble jeg 100% sykemeldet i uke 34. I svangerskap nr 2 jobbet jeg 100% i klesbutikk til jeg gikk ut i permisjon. Null stress. Stod i toppen av gardintrappen med høye heler. I nr 3 var det bekkenløsningen som tok knekken på meg fra uke 20![]()
De sier at ingen svangerskap er like. Å det kan jeg skrive under påUrk!
I forrige svangerskap ble jeg ikke andpusten før på slutten..
Men allerede SM for en kort periode, håper å være tilbake på jobb snart!

Samme herSamme her, 3 dpo i dag, og håper så at jeg kan melde meg inn her etter at jeg måtte melde meg ut av april pga SA..![]()
Krysser fingrene for dere.Samme herHadde en SA i august, ny positiv test nå heldigvis
Håper det går veien for oss nå!
TakkKrysser fingrene for dere.

Jeg ville bestilt!Driver og vurderer sånn frem og tilbake om jeg skal sende melding til legekontoret nå(i morgen) eller vente til neste uke.. Jeg er 4+2 i morgen, og har ikke opplevd noe som skulle tilsi at graviditeten ikke går bra enda, men tenkte kanskje å vente til mandag for å være enda sikrere på at spiren sitter.. Men igjen, da kan det ta eeeenda lengre tid før jeg får legetime. Og legen har jo tidligere sagt jeg skal bestille legetime ved positiv test, og det er jo ei uke siden![]()