Skravletråd

Da burde du nok ringe:oops: det var jo ikke bare litt av opplevelse du har hatt:love017
Har en e.xu selv med bare en eggleder igjen så va det streng beskjed:laughing002
Samme her. Har bare eggleder på venter side. Er ett lite helvete det e.xu greiene.

Litt gøy å se på hvilepulsen i svangerskap. Tydelig at det er ganske likt mine siste 3 svangerskap.
Screenshot_20221008-124555_Connect.jpg

Herlig å se at det ikke bare var noe jeg innbilte meg! Her er jeg andpusten kjempefort å har hvilepuls på rundt 65-70 plutselig:nailbiting:

Haha min også, trudde ikke det var en greie :laughing002
:hilarious: Forstår plutselig veldig godt at jeg blir andpusten fort!!:laughing002
Herlig å se at det ikke bare var noe jeg innbilte meg! Her er jeg andpusten kjempefort å har hvilepuls på rundt 65-70 plutselig:nailbiting:

Det er faktisk helt vanlig. :hilarious:
Før jeg viste jeg var gravid sist var jeg ute på topptur i skogene våre med onkel. Ble så andpusten.noe onkel og jeg stusset på. For "toppen" vi skulle på var barnemat i forhold til den toppen jeg gikk til 1-2 ganger i uka som vanlig tur. Måtte stoppe MANGE gange r bare for å få igjen pusten. 3 dager senere testet jeg positivt :hilarious:

Varte det hele svangerskapet sist? Her blir jeg andpusten bare ved å gå opp trappa jo.. :facepalm:

Varte det hele svangerskapet sist? Her blir jeg andpusten bare ved å gå opp trappa jo.. :facepalm:
Hehe du må nok belage deg på en del av det :) kroppen din pumper blod for to og driver med menneskeproduksjon :hilarious:

I mitt første svangerskap ble jeg 100% sykemeldet i uke 34. I svangerskap nr 2 jobbet jeg 100% i klesbutikk til jeg gikk ut i permisjon. Null stress. Stod i toppen av gardintrappen med høye heler. I nr 3 var det bekkenløsningen som tok knekken på meg fra uke 20 :hilarious::banghead:

Hehe du må nok belage deg på en del av det :) kroppen din pumper blod for to og driver med menneskeproduksjon :hilarious:

I mitt første svangerskap ble jeg 100% sykemeldet i uke 34. I svangerskap nr 2 jobbet jeg 100% i klesbutikk til jeg gikk ut i permisjon. Null stress. Stod i toppen av gardintrappen med høye heler. I nr 3 var det bekkenløsningen som tok knekken på meg fra uke 20 :hilarious::banghead:
Urk!
I forrige svangerskap ble jeg ikke andpusten før på slutten..
Men allerede SM for en kort periode, håper å være tilbake på jobb snart!

Urk!
I forrige svangerskap ble jeg ikke andpusten før på slutten..
Men allerede SM for en kort periode, håper å være tilbake på jobb snart!
De sier at ingen svangerskap er like. Å det kan jeg skrive under på :shifty:
Men håper du slipper sykemelding for lenge.

Har vært på hyttetur med barn og venninner, det var koselig! Men i dag ble ungen sendt i barnehagen så mor kunne ligge på sofaen, for å si det sånn.. hehe.. JA, jeg er så glad vi har barnehageplass nå:shy:

Vi er midt i en flytteprosess nå. Skal flytte fra vest til øst! Det er så sykt mye å tenke på for tiden. Gleeeder meg sånn til vi kjører siste flyttelass og kan lande litt på nytt sted! :) En skikkelig glede å være gravid nå da :D Men bekymringene står jo i kø for om det skal gå veien. Er så irritert på mitt eget hode innimellom :sorry:

Driver og vurderer sånn frem og tilbake om jeg skal sende melding til legekontoret nå(i morgen) eller vente til neste uke.. Jeg er 4+2 i morgen, og har ikke opplevd noe som skulle tilsi at graviditeten ikke går bra enda, men tenkte kanskje å vente til mandag for å være enda sikrere på at spiren sitter.. Men igjen, da kan det ta eeeenda lengre tid før jeg får legetime. Og legen har jo tidligere sagt jeg skal bestille legetime ved positiv test, og det er jo ei uke siden:angelic:

Driver og vurderer sånn frem og tilbake om jeg skal sende melding til legekontoret nå(i morgen) eller vente til neste uke.. Jeg er 4+2 i morgen, og har ikke opplevd noe som skulle tilsi at graviditeten ikke går bra enda, men tenkte kanskje å vente til mandag for å være enda sikrere på at spiren sitter.. Men igjen, da kan det ta eeeenda lengre tid før jeg får legetime. Og legen har jo tidligere sagt jeg skal bestille legetime ved positiv test, og det er jo ei uke siden:angelic:
Jeg ville bestilt! :D <3

Back
Topp