Skravletråd

Heia! Jeg har foreløpig termin 26.5., men holder dette helt inn, så havner jeg vel fort i juni, så kommer til å være litt med på begge undergruppene, tenker jeg :)

Sniker litt her inne også jeg, om det er greit :Heartred termin 30.5, så sjansen for junibaby er jo der, selv om jeg trur det blir maibaby. Sånn beregnet fra tidligere svangerskap og fødsler.

Synes dagene går sååååååå treigt. Er jo helt ulidelig at det ennå er 3 dager til jeg skal til lege for å få henvisning til tul. Åsså skal jeg vente enda en liten evighet til å få innkallingen :wtf:

Får alle nu en tidlig ultralyd i uke 12? Eller e det ikke starta ennu?

Får alle nu en tidlig ultralyd i uke 12? Eller e det ikke starta ennu?
Kommer an på hvilket sykehus det er snakk om :)
Stavanger universitetssykehus startet 1. september, men vet at noen sykehus ikke er i gang ennå.
Kommer an på om de har prioritert å bruke tid og ressurser på det lokalt slik jeg har forstått

Kommer an på hvilket sykehus det er snakk om :)
Stavanger universitetssykehus startet 1. september, men vet at noen sykehus ikke er i gang ennå.
Kommer an på om de har prioritert å bruke tid og ressurser på det lokalt slik jeg har forstått
Aha, ja da må æ sjekke opp, di bruke ikke å vær så tidlig ute me ting her nordpå har uansett en tul i ca uke 7 (pga IVF), men hadde vært kjekt å få me sæ den i uke 12 å:-)

Aha, ja da må æ sjekke opp, di bruke ikke å vær så tidlig ute me ting her nordpå har uansett en tul i ca uke 7 (pga IVF), men hadde vært kjekt å få me sæ den i uke 12 å:)
Sniker fra mars: UNN starta med organretta UL 1.mai, så den får du! Må henvises da :joyful: Du får en gang mellom 11+0 og 13+6, tror de prøver å få den helst i uke 13 (sånn jeg tolka gynekologen, men kan være feil).

Sniker fra mars: UNN starta med organretta UL 1.mai, så den får du! Må henvises da :joyful: Du får en gang mellom 11+0 og 13+6, tror de prøver å få den helst i uke 13 (sånn jeg tolka gynekologen, men kan være feil).
Så bra! Da skal æ få ordna ei henvisning:-) takk:-)

E det nån såm vil lage terminliste? Trur ikke æ bi å klare å følle me å oppdatere ofte nokk til at alle kommer me etterhvert

Sniker litt jeg også. Hadde positiv eggløsningstest i helgen, så krysser fingrene. Er litt usikker på syklus enda, siden jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel i juni. Her kjører vi på, da vi brukte lang tid på første, så ikke så stor tro på at det skal klaffe fort nå, men lov å håpe. Måtte letrozol og ovitrelle til da, håper vi slipper dette nå :Heartred

Sniker litt jeg også. Hadde positiv eggløsningstest i helgen, så krysser fingrene. Er litt usikker på syklus enda, siden jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel i juni. Her kjører vi på, da vi brukte lang tid på første, så ikke så stor tro på at det skal klaffe fort nå, men lov å håpe. Måtte letrozol og ovitrelle til da, håper vi slipper dette nå :Heartred

Her brukte vi to år og hjelp av hormoner på første.
I august snakka vi om at vi kanskje burde begynne å prøve om vi ønska en til, og her fikk vi positiv test nå i september.

Dog kjenner jeg ingenting på kroppen enda, så usikker på om det går veien. Men håper jo :Heartred

Kanskje det samme skjer hos dere :)

Back
Topp