Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, 3 dpo i dag, og håper så at jeg kan melde meg inn her etter at jeg måtte melde meg ut av april pga SA..Håper at jeg kan bli med her! 3 doo i dag, så vi får se *krysser fingrene*

Jeg sniker litt, men det er utelukkende for å heie litt på spiren din, sånn fra sidelinjenHalllooooooo. Andre som er å sniker her inne?

HihiJeg sniker litt, men det er utelukkende for å heie litt på spiren din, sånn fra sidelinjen![]()

Jeg sniker også litt her inne. Min termin er 30.05 - hehe, så gode sjangser for å havne i juni
termin 30.5, så sjansen for junibaby er jo der, selv om jeg trur det blir maibaby. Sånn beregnet fra tidligere svangerskap og fødsler.Kommer an på hvilket sykehus det er snakk omFår alle nu en tidlig ultralyd i uke 12? Eller e det ikke starta ennu?
Aha, ja da må æ sjekke opp, di bruke ikke å vær så tidlig ute me ting her nordpå har uansett en tul i ca uke 7 (pga IVF), men hadde vært kjekt å få me sæ den i uke 12 åKommer an på hvilket sykehus det er snakk om
Stavanger universitetssykehus startet 1. september, men vet at noen sykehus ikke er i gang ennå.
Kommer an på om de har prioritert å bruke tid og ressurser på det lokalt slik jeg har forstått
Sniker fra mars: UNN starta med organretta UL 1.mai, så den får du! Må henvises daAha, ja da må æ sjekke opp, di bruke ikke å vær så tidlig ute me ting her nordpå har uansett en tul i ca uke 7 (pga IVF), men hadde vært kjekt å få me sæ den i uke 12 å![]()
Du får en gang mellom 11+0 og 13+6, tror de prøver å få den helst i uke 13 (sånn jeg tolka gynekologen, men kan være feil).Så bra! Da skal æ få ordna ei henvisningSniker fra mars: UNN starta med organretta UL 1.mai, så den får du! Må henvises daDu får en gang mellom 11+0 og 13+6, tror de prøver å få den helst i uke 13 (sånn jeg tolka gynekologen, men kan være feil).

Sniker litt jeg også. Hadde positiv eggløsningstest i helgen, så krysser fingrene. Er litt usikker på syklus enda, siden jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel i juni. Her kjører vi på, da vi brukte lang tid på første, så ikke så stor tro på at det skal klaffe fort nå, men lov å håpe. Måtte letrozol og ovitrelle til da, håper vi slipper dette nå![]()