Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt da å gå rundt å være dårlig hele svangerskapet, for håpe du slipper det denne gangen!Har to gutter fra før av på 1 år og 6 år, så dette blir mitt tredje svangerskap. Er veldig spent på hvordan denne graviditeten blir. Sist gang var jeg omtrent sykemeldt hele svangerskapet pga kvalme, svimmelhet og bekkenløsning. Håper formen blir bedre denne gangen. Har du barn fra før av?
Leser på Google at det er mulig å ta fra uke 6, de fleste steder anbefaler fra uke 7 ser det ut som? Jeg og vil se så tidlig som mulig da jeg også har mistet 2 ganger tidligere så jo før jo bedre, men jeg har bestilt til 7+6 fordi mannen skal på reise jobb og jeg vil at han og skal få være med å oppleve detNår skal dere ta Tidlig ultralyd? Jeg har en sønn fra før på 1,5 men før jeg ble gravid med han gikk jeg gjennom en BO og medisinsk abort. Så redd for å oppleve slik igjen. Vil derfor ta ul så fort det er mulig å se hjertet, hvor tidlig kan jeg da ta?
Her reiser også mannen på jobb når jeg er 5+6 eller noe slik. Da er han på jobb 2 uker. Usikker om jeg klarer å vente så lenge. Mulig jeg tar en selv før det. Skal til legen i morgen for å få henvisning til tidlig ul, spent på når jeg får time da. Har vel krav på pgs tidligere bo. (Fikk i uke 8 med min sønn)Leser på Google at det er mulig å ta fra uke 6, de fleste steder anbefaler fra uke 7 ser det ut som? Jeg og vil se så tidlig som mulig da jeg også har mistet 2 ganger tidligere så jo før jo bedre, men jeg har bestilt til 7+6 fordi mannen skal på reise jobb og jeg vil at han og skal få være med å oppleve det
Velkommen tror ikke det er opprettet Facebook gruppe med termin mai 2023, hvertfall ikke som jeg har funnetHei. Jeg er ny her
Tok test i går og de stripsene var så svake men jeg klarte å skimte en strek. Tenkte jeg måtte kjøpe en digital og den var positiv!
Ifølge apper er jeg uke 5 (4+3) idag
Andregangsfødende
Har ei på snart 2 år fra før.
Finnes det noen termingruppe for de med termin i mai 2023?
Gratulerer Tenker du på termingruppe på FB?Hei. Jeg er ny her
Tok test i går og de stripsene var så svake men jeg klarte å skimte en strek. Tenkte jeg måtte kjøpe en digital og den var positiv!
Ifølge apper er jeg uke 5 (4+3) idag
Andregangsfødende
Har ei på snart 2 år fra før.
Finnes det noen termingruppe for de med termin i mai 2023?
Tusentakk Takk det samme! Ja tenker Facebook Er jo ganske ferskt ennå men en av oss kan vel sikkert opprette enGratulerer Tenker du på termingruppe på FB?
TakkVelkommen tror ikke det er opprettet Facebook gruppe med termin mai 2023, hvertfall ikke som jeg har funnet
Ja Jeg vet at jeg ikke skal opprette en hvert fall, gjorde det i 2016 og det var alltids noen som ikke ble fornøyd med reglene Vi var flere administratorer og moderatorer, vel og merke.Tusentakk Takk det samme! Ja tenker Facebook Er jo ganske ferskt ennå men en av oss kan vel sikkert opprette en
TakkTakk