Skravletråd

Uff, jeg er heller ikke flink til å drikke og med oppvekst uten salt i maten, brukervekt lite av det.

Lurer på om jeg opplevde et lite blodtrykksfall i går, var innom butikken hvor en venninne jobber og plutselig begynte det å svartne for øyene, men det varte lengre enn jeg er vant med. Ubehagelig, rett og slett. Fikk satt meg ned og det pågikk i kanskje 30-40 sekunder. Andre som har opplevd det samme?
Det høres likt slik jeg har opplevd det. Du får gå rundt med drikkeflaske konstant, da er det lettere å få i seg nok vann.

Jeg prøvde å få tilbake muligheten til å reagere med hjerte, men ingenting har skjedd. Kanskje flere kan kommentere her slik at vi viser at den er virkelig savnet? :angelic:

Jeg prøvde å få tilbake muligheten til å reagere med hjerte, men ingenting har skjedd. Kanskje flere kan kommentere her slik at vi viser at den er virkelig savnet? :angelic:
Det funka, hjerte-reaksjonen er tilbake!

Takk for svar ❤️ Jeg var å så på den i Oslo idag.. Likte vognen godt, bilsete også.. Det hun i butikken sa at er negativt er at det ikke er punkteringfri dekk, og at dekke ble litt fucka av og til.. Står mellom den, eller søsken vognen til uppababy som heter vista v2.. Vi skal ha 2 tette (håper vi på).. :angelic:
De er begge toppers, jeg falt veeeldig for Vista V2 når jeg var i butikken

Sendte mld til pappa i går om at det blir en gutt, og fikk til svar at "da kan jeg begynne å se på togbane og bilbane snart". Tenkte først at "og hva om gutten heller vil leke med dukker??", før jeg tok meg i det og tenkte at det er ikke babyen som skal ha disse lekene, det er bestefar :knegg: Unskyldninga med barnebarn tror jeg han har gledet seg til lenge:hilarious:

Andre som syns det er vanskelig å fortelle at man er gravid til bekjente, altså vanskelig hvordan man skal komme inn på temaet naturlig? :joyful: Har flere kollegaer som jeg spiser lunsj med av og til, men som ikke er på min avdeling, som ikke vet noe ennå. Og naboer jeg småprater med om vær og kjæledyr. Føles så rart å bare si det ut av det blå hehe. Men også rart å ikke ha fortalt det på et vis, siden vi faktisk møtes jevnlig.

Andre som syns det er vanskelig å fortelle at man er gravid til bekjente, altså vanskelig hvordan man skal komme inn på temaet naturlig? :joyful: Har flere kollegaer som jeg spiser lunsj med av og til, men som ikke er på min avdeling, som ikke vet noe ennå. Og naboer jeg småprater med om vær og kjæledyr. Føles så rart å bare si det ut av det blå hehe. Men også rart å ikke ha fortalt det på et vis, siden vi faktisk møtes jevnlig.
Har sagt midt i en samtale «jaaaaaa, såå, vi får baby i januar da» :dance008 Kleint men det funker hehehe

Ja jeg synes også det er fryktelig kleint. Så på jobb har jeg kjørt samme strategi - sagt det ut av det blå «jeg har en baby i magen». Høres ut som jeg er fem år , hehe. Men får (selvfølgelig) positiv respons , så det er jo veldig hyggelig

Jeg presterte å si til kolleger i går "ja som dere ser så har jeg lagt på meg litt over sommeren, men det er ikke bare mat og drikke som har skyld i det... " Herregud, så teit... Utsagnet var absolutt ikke planlagt, men endte i latter og gratulasjoner+ mange komplimenter om at jeg holdte meg bra, at de ikke hadde sett det og sånn. Ble jo en liiiiten boost oppi en periode der jeg føler meg litt for stor. :hilarious: mulig de følte seg forpliktet til å si det etter det utsagnet, men pytt, jeg tar det jeg får akkurat nå :hilarious:

Jaaaa, så kleint! Så her har vi i stor grad brukt snap :smiley-ashamed008

Jeg presterte å si til kolleger i går "ja som dere ser så har jeg lagt på meg litt over sommeren, men det er ikke bare mat og drikke som har skyld i det... " Herregud, så teit... Utsagnet var absolutt ikke planlagt, men endte i latter og gratulasjoner+ mange komplimenter om at jeg holdte meg bra, at de ikke hadde sett det og sånn. Ble jo en liiiiten boost oppi en periode der jeg føler meg litt for stor. :hilarious: mulig de følte seg forpliktet til å si det etter det utsagnet, men pytt, jeg tar det jeg får akkurat nå :hilarious:
Litt sånn jeg også har sagt, "ja, jeg har ikke bare spist godt i det siste..." :joyful:

Må bare flire litt av samboeren. Vi hadde en samtale om fødsel i dag, første gang vi egentlig har pratet noe om det, og det kom frem at han trodde at det fortsatt var helt normalt at fedrene gikk ut på gangen når babyen ble født :hilarious: Godt vi fikk oppklart det :knegg:

Må bare flire litt av samboeren. Vi hadde en samtale om fødsel i dag, første gang vi egentlig har pratet noe om det, og det kom frem at han trodde at det fortsatt var helt normalt at fedrene gikk ut på gangen når babyen ble født :hilarious: Godt vi fikk oppklart det :knegg:
Det var godt dere hadde den praten :shy: Ut på gangen ja.. det var vel normen på 70-tallet??:dance011uansett, godt å ha en felles forståelse over hverandres forventninger:Heartred

Det er det min vil! :bored:

Det er det min vil! :bored:
Nei, det er bare feigt! Er han med på moroa så skal han jo stå i fødselen han også. Det er jo ikke akkurat som på død og liv at gleder oss til fødselen heller! Kunne jeg gått ut av rommet under de verste periodene så hadde jeg glatt takket ja :hilarious:

Har gjort det klart at det er uaktuelt. Har sagt at han kan holde seg «oppe» og at han ikke trenger å være «der nede». Her handler det om små lirk gjennom flere samtaler. Tror det blir lettere p snakke om uten at han får noia når vi har vært på fødselsforberedende kurs.

Back
Topp