Skravletråd

Jeg har ikke fått den vaksinen, men når jeg fikk lungemodning satt de den i armen i Tønsberg og i skinka på riksen, så varierer mye på det meste av I.m injeksjoner kan jeg tenke meg. :)
 
Jeg har ikke fått den vaksinen, men når jeg fikk lungemodning satt de den i armen i Tønsberg og i skinka på riksen, så varierer mye på det meste av I.m injeksjoner kan jeg tenke meg. :)
Sikkert helt riktig som du sier at intramuskulært varierer mye :happy:
 
Dere som har tatt influensavaksina, har dere vært dårlige etterpå?
 
Nei, merket ikke noe av influensavaksinen - med unntak av hodepine, men godt mulig jeg bare var dehydrert.
 
Dere som har tatt influensavaksina, har dere vært dårlige etterpå?
Tok den igår, har ikke vært dårlig men hadde litt feber følelse i natt og i dag er armen litt rød og øm. Tok den første gang 2017(var gravid) og da hadde jeg nøyaktig 12 timer influensa symptomer og høy feber. Neste gang 2019(var gravid) og 2021(var ikke gravid) ingen bivirkninger.
 
Dere som har tatt influensavaksina, har dere vært dårlige etterpå?
Tok den forrige onsdag og fikk ingen bivirkninger av noe slag. Kunne kjenne stikkstedet om jeg presset på armen, men vil egentlig ikke kalle det ømt en gang :p
 
Dere som har tatt influensavaksina, har dere vært dårlige etterpå?
Veldig spent på hvordan jeg reagerer. Skal ta den neste uke og har lagt timen til en dag der jeg ikke har noen spesielle planer dagen etter, just in case :p Har aldri tatt vanlig influensavaksine, men tok svineinfluensavaksine i 2010 da jeg var gravid og ble helt insane dårlig dagen etter! Skikkelig feberfølelse og muskelsmerter, og plutselig dagen etter der igjen var alt normalt.
 
Er det veldig merkbart? At etter det skjer kan fødselen starte? Første gang jeg er gravid så alt er nytt :oops:

På noen er det veldig merkbart at magen henger mer, men det er ikke sånn at det er et tegn på at fødselen snart starter. :)
 
Andre som lekker råmelk? Legger ikke selv merke til at jeg lekker utenom at d plutselig er noen små gule/stive flekker i bhen nå. Aldri opplevd før, så tipper det er litt lekkasje.
 
Andre som lekker råmelk? Legger ikke selv merke til at jeg lekker utenom at d plutselig er noen små gule/stive flekker i bhen nå. Aldri opplevd før, så tipper det er litt lekkasje.
Jeg har også lagt merke til det et par ganger. Og noen ganger får jeg en følelse av at det er vått uten at jeg klarer å se noe Jeg er i uke 29 nå og er et par-tre uker siden første gang. Forrige svangerskap lakk jeg mye mer, men kanskje det kommer etterhvert
 
Andre som lekker råmelk? Legger ikke selv merke til at jeg lekker utenom at d plutselig er noen små gule/stive flekker i bhen nå. Aldri opplevd før, så tipper det er litt lekkasje.
Jepp! Og om jeg klemmer litt så kommer det tydelig gul råmelk ut :bag:
 
Andre som lekker råmelk? Legger ikke selv merke til at jeg lekker utenom at d plutselig er noen små gule/stive flekker i bhen nå. Aldri opplevd før, så tipper det er litt lekkasje.
Ja, lekker tykk råmelk her også, gjort det en stund nå.
 
Back
Topp