Skravletråd

Her hadde vi en rolig lunsj sammen med venner. Ca 4 timer med sosialisering, også 3 timer i senga etterpå. Sliten ja.

Jeg måtte sove en liten dupp på sofaen til svigers i går. Vet ikke om de skjønte noe eller om de bare tenkte det hadde vært en lang dag. Jeg var utslitt..:dead:

Skal på UL i dag (privat). Såå spent. I natt drømte jeg en sykt detaljert og lang drøm om at jeg var på UL, og det var ikke noe hjerte som slo.. Så voknet opp med skikkelig dårlig følelse. Men har ristet av meg det verste og er mest bare spent :)

Skal på UL i dag (privat). Såå spent. I natt drømte jeg en sykt detaljert og lang drøm om at jeg var på UL, og det var ikke noe hjerte som slo.. Så voknet opp med skikkelig dårlig følelse. Men har ristet av meg det verste og er mest bare spent :)
Lykke til :Heartred

Alt jeg egentlig har lyst til å gjøre, men ikke orker da?!:rolleyes: uffa meg, egentlig har jeg lyst til å vaske vindu, gå tur og rydde kjøkkenet. Enn så lenge sitter jeg i sofa og er egentlig bare sliten etter gårsdagens festligheter! Bruker mye tid i dag på å tenke på baby, glede meg, småstressa for alt jeg som nevnt egentlig vil gjøre, men samtidig alt for lat til å faktisk gjøre.

Dilemma:hilarious::hungover:

Alt jeg egentlig har lyst til å gjøre, men ikke orker da?!:rolleyes: uffa meg, egentlig har jeg lyst til å vaske vindu, gå tur og rydde kjøkkenet. Enn så lenge sitter jeg i sofa og er egentlig bare sliten etter gårsdagens festligheter! Bruker mye tid i dag på å tenke på baby, glede meg, småstressa for alt jeg som nevnt egentlig vil gjøre, men samtidig alt for lat til å faktisk gjøre.

Dilemma:hilarious::hungover:
Åå vi er to :P
Fri onsdager så da pleier jeg å trene, vaske hele leiligheta, få unna det meste av klesvask og alt mulig anna enn å ligga på sofaen.. I dag driver jeg med husarbeidet, men har lange pauser på sofaen og selv om jeg burde vært ute og gått en tur med litt tempo, få opp pulsen litt, så kjennes det ikke ut som at det blir noe av. Litt fælt å kjenne på, for er egentlig ikke slik jeg er.. Men akkurat nå har jeg visst blitt sånn :banghead: blæh!
Planen er å være ferdig med huset og middag innen samboeren kommer fra jobb, det får væra bra nok i dag :rolleyes:

Åå vi er to :p
Fri onsdager så da pleier jeg å trene, vaske hele leiligheta, få unna det meste av klesvask og alt mulig anna enn å ligga på sofaen.. I dag driver jeg med husarbeidet, men har lange pauser på sofaen og selv om jeg burde vært ute og gått en tur med litt tempo, få opp pulsen litt, så kjennes det ikke ut som at det blir noe av. Litt fælt å kjenne på, for er egentlig ikke slik jeg er.. Men akkurat nå har jeg visst blitt sånn :banghead: blæh!
Planen er å være ferdig med huset og middag innen samboeren kommer fra jobb, det får væra bra nok i dag :rolleyes:

Ja, jeg legger opp dagen etter når mannen og ungene kommer hjem i dag jeg også, men kjenner alt jeg skal gjøre får mindre og mindre tid. -For jeg skal visstnok være supereffektiv når jeg først setter igang :hilarious:

Fridag = meg dag = sitte på sofa,forskyve alt og se på klokka-dag..? xsmile9

Ja, jeg legger opp dagen etter når mannen og ungene kommer hjem i dag jeg også, men kjenner alt jeg skal gjøre får mindre og mindre tid. -For jeg skal visstnok være supereffektiv når jeg først setter igang :hilarious:

Fridag = meg dag = sitte på sofa,forskyve alt og se på klokka-dag..? xsmile9
Haha, ja ikke sant :hilarious:
Pleier å være kjempe effektiv, da er alt gjort på 1t ish (bortsett fra klesvasken som nesten må få vaskes ;)) .. Men neida, i dag er det dratt utover siden kl 0830 :P
Gleder meg til jeg kan fortelle til venner/familie at jeg er gravid, så jeg kan få klage litt til dem :hilarious:
Er så glad jeg har forumet, ellers hadde det går hardt utover sambo :P

Haha, ja ikke sant :hilarious:
Pleier å være kjempe effektiv, da er alt gjort på 1t ish (bortsett fra klesvasken som nesten må få vaskes ;)) .. Men neida, i dag er det dratt utover siden kl 0830 :p
Gleder meg til jeg kan fortelle til venner/familie at jeg er gravid, så jeg kan få klage litt til dem :hilarious:
Er så glad jeg har forumet, ellers hadde det går hardt utover sambo :p

Haha ja, godt å ha et forum å dele litt tanker på godt og vondt!

Gleder meg sånn til TUL på fredag! Var så lur at jeg satt opp time tidlig. Hååååper formen er bedre enn nå! :hilarious:

Har TUL om 11 dager (8+0) og er så innmari utålmodig :hilarious:

Har TUL om 11 dager (8+0) og er så innmari utålmodig :hilarious:

Er 7+6 på fredag og glad jeg har klart å vente. Ikke at man ser så mye, men mer enn bare en klump kanskje :D

Er 7+6 på fredag og glad jeg har klart å vente. Ikke at man ser så mye, men mer enn bare en klump kanskje :D

Håper tiden går fort :hilarious:. Er kjempespent og håper sånn på et bankende hjerte :Heartpink. Jeg tror egentlig jeg blir satt tilbake to dager :p. Ettersom jeg har syklus på 30 til 31 dager :hilarious:.

Håper tiden går fort :hilarious:. Er kjempespent og håper sånn på et bankende hjerte :Heartpink. Jeg tror egentlig jeg blir satt tilbake to dager :p. Ettersom jeg har syklus på 30 til 31 dager :hilarious:.

Samme her! Men med de symptomene her så ville noe annet vært rart. :) Er ikke så bekymra faktisk, men tenker på det innimellom når jeg er på mitt mest utakknemlige ift kvalme og humør. :p «Tenk om du kommer dit også er det ikke npe hjerte, da skal du angre da».. :p
Regner med jeg blir satt tilbake en dag mtp når jeg testa positivt for EL. Men, bryr meg ikke om det denne gangen. Den blir ikke gjeldende før OUL uansett. :)

Vi som ikke har fått tilgang på skjult gruppe enda. Er det kanskje noe med kravene som ikke var i orden? Eller hadde vi fått beskjed om dette når vi spurte om tilgang? :p

Eller må jeg kanskje bare smøre meg med mer tålmodighet? :hilarious:

Vi som ikke har fått tilgang på skjult gruppe enda. Er det kanskje noe med kravene som ikke var i orden? Eller hadde vi fått beskjed om dette når vi spurte om tilgang? :p

Vi tilgangsansvarlige sjekker bare at medlemmene oppfyller kravene, også gir vi videre beskjed til moderatorene av forumet at folk skal få tilgang. Så prosessen tar litt tid.

Du sto på første lista men kom visst ikke med. Sendt beskjed om at du mangler tilgang

Har bestilt meg tul i dag men ønsker å vente til jeg er over 8 uker så er enda noen uker å vente. :)

What? Må vi ha skrevet 75 innlegg for å bli med på skjult? Det var sykt mye, jeg hadde akkurat runda 50. Da blir det en stund til det fylles opp der inne...

Husker ikke hvilken tråd du skreiv i så jeg bare tagger en vilkårlig. Fikk du noe mer hjelp hos legen ift kvalme?

Back
Topp