Skravletråd

:Heartred Har du snakket med jordmor? Hvis ikke anbefaler jeg å få en time snart så du kan begynne å bearbeide forrige fødsel før neste nærmer seg.
Nei har ikke det, må vel kanskje bestille time snart da..

What? Må vi ha skrevet 75 innlegg for å bli med på skjult? Det var sykt mye, jeg hadde akkurat runda 50. Da blir det en stund til det fylles opp der inne...

What? Må vi ha skrevet 75 innlegg for å bli med på skjult? Det var sykt mye, jeg hadde akkurat runda 50. Da blir det en stund til det fylles opp der inne...
Ja, det var ønske om det for å sikre folk som er aktive. Men hiv deg med under "våre leker", da får man fort mange innlegg.

Her er det sånne små, men store, ting som kommer på plass innimellom.
I går ble vi enige om etternavn til barnet, og i dag snakket vi kjapt om barnedåp og hvordan vi ønsker det.

Her er det sånne små, men store, ting som kommer på plass innimellom.
I går ble vi enige om etternavn til barnet, og i dag snakket vi kjapt om barnedåp og hvordan vi ønsker det.

Men så bra da :) hvertfall siden du føler(følte) litt på det at det er mer du som vil ha barn.

Her er det bare noen sånne «Åå tenk at vi skal ha barn, tenk at vi skal ha dåp, ja det var et fint navn».. Skal nok rive meg litt i håret der, men heldigvis tidlig enda :hilarious:

Vi har hatt avstemning. Veldig mange som har både 75 og 100. :)

Telletråden fikser 25 innlegg på 2 minutter :p

Men så bra da :) hvertfall siden du føler(følte) litt på det at det er mer du som vil ha barn.

Her er det bare noen sånne «Åå tenk at vi skal ha barn, tenk at vi skal ha dåp, ja det var et fint navn».. Skal nok rive meg litt i håret der, men heldigvis tidlig enda :hilarious:
Ja, veldig godt:) Han har vist litt mer interesse de siste dagene, så tror det begynner å synke inn hos han også.
Spurte i går "ja, og du vil vel ha tørketrommel?" :hilarious::hilarious: Viktigste utstyret når man får barn tydeligvis:hilarious:

Hører til Malvik jeg:)

Jeg hører også til der! :) er første time allerede i uke 6 altså? Hva gjør dem så tidlig da?

Fra tidligere har jeg bare hatt oppfølging hos fastlege, og er egentlig strålende fornøyd med det opplegget.- men der er man ikke igang før uke 12.

På Malvik er de jo ivrige og ville gjerne ha oppfølging i prøvetiden også, men der satte jeg en grense :hilarious:

Jeg hører også til der! :) er første time allerede i uke 6 altså? Hva gjør dem så tidlig da?

Fra tidligere har jeg bare hatt oppfølging hos fastlege, og er egentlig strålende fornøyd med det opplegget.- men der er man ikke igang før uke 12.

På Malvik er de jo ivrige og ville gjerne ha oppfølging i prøvetiden også, men der satte jeg en grense :hilarious:
Jeg sendte bare en mail ganske kjapt etter jeg oppgavet graviditeten, og da satte jordmor opp en time i uke 6. Sa at de gjerne ville ha første møte tidlig. Snakket vel egentlig ikke om så mye, men det var vel litt fordi jeg svarte nei på alt av snus/røyk/alkohol mm. Så vi fylte ut gravidskjemaet og snakket bare om litt diverse.

Jeg synes ikke folk skal telle til 75 i telletråden, da er litt av poenget med at folk skal være aktive før skjult borte.
Har sikkert telt 75 gangen i telletråden, minst :p men betyr jo ikke at det bare er der folk har skrevet. Det er vel en grunn for at det er laget de ulike trådene under våre leker for at man raskere/raskt kan nå antall innlegg som kreves for å få tilgang til skjult. Om man teller til 75 og det er det, så gidder man vel neppe være aktiv inne på skjult for å beholde tilgangen sin tenker nå jeg :happy:

Venter på tilgang til skjult :rolleyes:
Imens prøver jeg å planlegge mer babystrikk :love7
Men er så mye fint og ihvertfall til jente :rolleyes:

Venter på tilgang til skjult :rolleyes:
Imens prøver jeg å planlegge mer babystrikk :love7
Men er så mye fint og ihvertfall til jente :rolleyes:
Du går ikke glipp av noe enda :hilarious: Ingen som har fått tilgang enda utenom tilgangsansvarlig. Blir vel imorgen/onsdag regner jeg med ;)

Savner å ha vanlige emojier her inne. Som hylfliretegn og den der med dråpa i panna.
Litt komisk at emojie mulighetene ikke har endra seg siden 2010 :p

Har tenkt mange ganger på akkurat det samme!:joyful: Ganske uvant (og litt irriterende) med disse tungvinte og gammeldagse emojiene og digitale løsningene generelt! o_O

Alle dere som venter på tilgang til skjult;

Jeg forstår at dere er utålmodige :nailbiting::nailbiting: Og at det sikkert virker som det er vi som ikke vil ha dere med :bored::hilarious:
Vi som tilgangsansvarlige gir dere ikke tilgang.
Vi sjekker at dere fyller kravene, også skriver vi dere på ei liste. Så må moderator gi dere tilgang.
Kan ikke tenke meg at det skjer i dag, så bare hold ut :hilarious:

Forøvrig er vi kun tre stykk der ikke nå, og det er de tre tilgangsansvarlige. :hilarious: Så dere går ikke glipp av voldsomme greier :hilarious:

Alle dere som venter på tilgang til skjult;
Jeg forstår at dere er utålmodige :nailbiting::nailbiting: Og at det sikkert virker som det er vi som ikke vil ha dere med :bored::hilarious:
Vi som tilgangsansvarlige gir dere ikke tilgang.
Vi sjekker at dere fyller kravene, også skriver vi dere på ei liste. Så må moderator gi dere tilgang.
Kan ikke tenke meg at det skjer i dag, så bare hold ut :hilarious:

Forøvrig er vi kun tre stykk der ikke nå, og det er de tre tilgangsansvarlige. :hilarious: Så dere går ikke glipp av voldsomme greier :hilarious:
Dere gjør en kjempe jobb, sjekke at alle oppfyller kriteriene er ikke barebare :bag:
Takk for info :happy:

HÅHÅ stakkars mannen… nettopp hatt ett 20 minuttet hylgråt sammenbrudd fordi «jeg er tjukk, ingen klær passer». (BHer.) «Men du er jo gravid»
«JA MEN INGEN VEEEET DET!!!!!»

4 års trassanfall er ingenting i forhold. :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Last edited:
Vi gikk på fjelltur idag, halvveis opp var jeg så sliten og uvell at jeg sto utfor stien å brekte meg. Klarte heldig vis å holde set nede, hvis ikke hadde dagens pålegg havnet på liste over ting jeg ikke vil spise lengre. Det ville vært krise :hilarious::hilarious:

Back
Topp