Lykke tiltakk!
Kom nesten forseint da jeg ikke hadde lagt inn 10 minutter til spying
Ble litt grinings og sm i to uker for å hente meg litt inn igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tiltakk!
Kom nesten forseint da jeg ikke hadde lagt inn 10 minutter til spying
Ble litt grinings og sm i to uker for å hente meg litt inn igjen.
Nei, offHver gang jeg tror jeg har skjønt hva som trigger kvalmen så bare neeei, her er noe nytt som gjør deg kvalm
I dag var det å dusje
Dusjstrålen var ubehagelig, så ble jeg dødskvalm og måtte bare ut derifra![]()
Stakkars dere med kvalme altså, blir kvalm av å tenke på alt det kvalme dere opplever 
Jeg er heldig jeg altså, er ikke kvalm hele tiden, men når jeg først blir detNei, offStakkars dere med kvalme altså, blir kvalm av å tenke på alt det kvalme dere opplever
![]()

Forrige svangerskap hadde jeg tydelig mage allerede i uke 14, nå er jeg 12+1 og ser bare småtjukk ut, eller mer småtjukk ut enn til vanligEr det noen andre som føler at kvalmen og andre symptomer har begynt å lette litt? Jeg er mye mindre kvalm (13+4), sover en del bedre og er ikke like tissetrengt. Føler jeg kun har litt større og ømme pupper. Jeg er sånn rimelig engstelig gravid etter lang tids prøving og savner nesten kvalmen og litt sånn sikre tegn på at det skjer noe. Gleder meg til å få mage, for den er jo nesten usynlig enda. Dere som har vært gravide før, når fikk dere mage?

Jeg er stort sett mye mindre kvalm nå enn tidligere, men noen dager er fortsatt ganske kjipe. Som i dag for eksempel.Så vanskelig å være kvalm på jobb
![]()

Forrige svangerskap hadde jeg tydelig mage allerede i uke 14, nå er jeg 12+1 og ser bare småtjukk ut, eller mer småtjukk ut enn til vanlig
Jeg syns kvalmen har tatt nye høyder den siste uka, håper det bare er sånn siste innspurt før det gir seg
Vi har to senaborter bak oss, 6år siden vi kastet p-piller og 2år siden uttak. Jeg gleder meg helt sykt til vi kan kjenne bevegelse, for denne tiden her er tortur...![]()
Jeg trodde en proteinmilkshake var nok til å holde mini fornøyd til jeg kom hjem i dag (mellom lunsj 12.30 og middag kl 18)...Jeg er stort sett mye mindre kvalm nå enn tidligere, men noen dager er fortsatt ganske kjipe. Som i dag for eksempel.Så vanskelig å være kvalm på jobb
![]()

Håper kvalmen gir seg rundt uke 12, sist gav den seg ikke før rundt uke 16/20. Er 10+1 nå.
En av tingene som hjelper meg utrolig mye er sjokolademelk. Tine lett sjokolademelk uten tilsatt sukker.
Det hjelper nok til at jeg slipper å brekke meg/ kaste opp. Og om jeg blir veldig kvalm når jeg har lagt meg, fordi jeg har glemt å spise eller det er lenge siden jeg spiste så hjelper det meg hvertfall å spise en banan, evt med litt sjokolademelk vedsiden.![]()

Savner kaffe og kosen med den varme koppen så inderlig
13+3, og jeg har virkelig ikke lyst på kaffe. Det stinker sånn at jeg ikke savner det en gangDere som har hatt avsmak på kaffe, og nå er i uke 12-13-14, har lysten kommet tilbake? 10+3 idag, og gleder meg såå mye til jeg får lysten tilbake, men nei, ikke skjedd ennå. Mannen trakter en kanne hver morgen nå, før jeg står opp, og virkelig, det stinker fortsatt så heftig, haha huff!!Savner kaffe og kosen med den varme koppen så inderlig
![]()
13+3, og jeg har virkelig ikke lyst på kaffe. Det stinker sånn at jeg ikke savner det en gang![]()
Mer «ritualet» og kosen den utgjør. Og nei, te er ikke det samme
Med første, etter at ho var fødd.Dere som har hatt avsmak på kaffe, og nå er i uke 12-13-14, har lysten kommet tilbake? 10+3 idag, og gleder meg såå mye til jeg får lysten tilbake, men nei, ikke skjedd ennå. Mannen trakter en kanne hver morgen nå, før jeg står opp, og virkelig, det stinker fortsatt så heftig, haha huff!!Savner kaffe og kosen med den varme koppen så inderlig
![]()

Noop, mistet lysten på kaffe ganske raskt, ikke kommet tilbake. Men te drikker jeg, det er godt plutseligDere som har hatt avsmak på kaffe, og nå er i uke 12-13-14, har lysten kommet tilbake? 10+3 idag, og gleder meg såå mye til jeg får lysten tilbake, men nei, ikke skjedd ennå. Mannen trakter en kanne hver morgen nå, før jeg står opp, og virkelig, det stinker fortsatt så heftig, haha huff!!Savner kaffe og kosen med den varme koppen så inderlig
![]()