Skravletråd

Må passe på å svare på alt mulig nå, så man kommer opp i den magiske grensa for å være med på lukket forum I dag har jeg satt igang med julebaksten. Gule bomber blir det i dag. Det er jo ikke det mest krevende å lage, men jeg tror jammen jeg må ta meg en lur når jeg får tatt kakene ut av ovnen

Ja, har du sjekket underforumet til juni som heter leker? (har ikke vært der selv på en stund, så mulig du har vært der altså :bookworm:
). Lettere å skrive seg litt opp der :)

Må kakene vare helt til jul, da? :p
Haha, jeg tenkte faktisk på det når jeg skrev innlegget. Men her er jeg så lat at det bare er de mest populære julekakene som blir lagd flere en en gang :hilarious:

Men ja til julekaker hele desember :D

Jeg har så lyst til å bake og ordne hjemme nå som jeg er sykemeldt. Men så er jeg jo sykemeldt fordi jeg er så kvalm og ikke klarer være på jobb (jobber med mat). Så da utgår jo det :dead: Det er ikke alltid jeg orker å gå inn på kjøkkenet mitt engang, og i alle fall ikke åpne kjøleskapet :yuck:

Håper det blir bedre før jul så jeg kan bake og spise litt godt igjen :wacky:

Mmm... julekaker! Tør ikke lage ennå da det blir så tørt ?
Takk for link med tanke på Paracet.

Vi skal henge opp julelys i helgen! Hat noen tips til hvordan lage hjerte på husveggen av julelys?
Bruke greiner , metall???

Akkurat gule bomber kan fryses, derfor jeg tenkte å få de unnagjort. Nå er det bare resten igjen. Lager ofte ikke kjempemye om gangen av de forskjellige sortene. Men pleier bare å lage sånt som er fort gjort, da er det ikke noe stress å lage en ny batch:)

Er man i 2.trimester når man er i uke 13+0? Leser graviduke 14, men garmin appen sier at det er nå :bored: Har ikke noe å si, men forstår ikke om graviduke er uken jeg er inne i eller om det er 14+0

Er man i 2.trimester når man er i uke 13+0? Leser graviduke 14, men garmin appen sier at det er nå :bored: Har ikke noe å si, men forstår ikke om graviduke er uken jeg er inne i eller om det er 14+0
Etter 12 fullgåtte, altså uke 13+0 er andre trimester

Trodde det var 13+0 jeg… Må Google!

…og jeg finner «uke 14, 13+0», ja.

Trodde det var 13+0 jeg… Må Google!

…og jeg finner «uke 14, 13+0», ja.
Blir så forvirret når 13+1 er graviduke 14.. hallo, gjør det litt lettere å henge med for gravidhjernen a :hilarious:

Blir så forvirret når 13+1 er graviduke 14.. hallo, gjør det litt lettere å henge med for gravidhjernen a :hilarious:
Enig. 13+1 er jo 13 fullgåtte uker, så da må vi være i den 14 uken. Men det er ikke lett!

Altså, når er det meningen at jeg skal bruke alle disse merkelige emojiene? De er så rare og... Ubrukelige? :ky:homework:icescreamIMG

Skal snart avgårde til første svangerskapskontroll, men ligger i fosterstilling så lenge jeg kan :hungover:

Skal snart avgårde til første svangerskapskontroll, men ligger i fosterstilling så lenge jeg kan :hungover:
Jeg var hos Jm i dag, veldig koselig! Fikk høre hjertelyd selvom hun ikke hadde lyst :knegg:
Er veldig uggen i dag selv, heldigvis veldig kort dag på jobb i dag

god bedring :Heartred

Jeg var hos Jm i dag, veldig koselig! Fikk høre hjertelyd selvom hun ikke hadde lyst :knegg:
Er veldig uggen i dag selv, heldigvis veldig kort dag på jobb i dag

god bedring :Heartred

takk! :Heartred
Kom nesten forseint da jeg ikke hadde lagt inn 10 minutter til spying :p
Ble litt grinings og sm i to uker for å hente meg litt inn igjen.

Back
Topp