Lenge sidan det har blitt skravla her så eg prøver meg på å starte opp litt. Er det nokon som gjer noko kjekt i helga?
Vi var på besøk hjå eit vennepar med ungar i same barnehage i går. Endte opp med å være der i 5 timar, det var skikkelig kjekt. Dei eldste ungane og pappaene var ute og akte mens minste ungen sov. Og damene satt inne og skravla og lagde litt middag.
Så mykje kjekk leik inne etterkvart og skikkelig god matså deilig med besøk i ullundertøy og med lave skuldre, og å komme inn i ei stove som ikkje er strigla men som bærer preg av at det faktisk bur ungar der
![]()
Så koselig helg! Håper vi å blir kjent med foreldre med barn her i Oslo ettervært.
Vi hae brukt helgen på god mat og visninger! Er på jakt etter ny leilighet å kjøpe
så deilig med besøk i ullundertøy og med lave skuldre, og å komme inn i ei stove som ikkje er strigla men som bærer preg av at det faktisk bur ungar der
Glad jeg slipper kvalme og oppkast altså, så misforstå meg rett, men skulle ønske jeg så mer forandringer på kroppen 
Tre uker til OUL her, og dagene snegler seg avgårde 

Vet det jo egentlig, men tenkte det bare var svart lakris og ikke annen lakris i andre smaker.. bah, og jeg som syns det var så digg