Skravletråd

De der slår ut sent :) min viste svaaak strek dagen etter forventet mens, helt blenda 10 dpo. Så IKKE gi opp håpet!
Synes det er så merkelig siden de påstår å være 10mlU o_O men takk! Tar det veldig rolig siden ei eventuell spire blir en overraskelse uansett :shy:

Skjer det noe spesielt hos dere? Eller bare bitt av vaskebasillen? :p du kan få komme hit etterpå, siden jeg jobber så mye så blir alt annet nedprioritert :rolleyes: :wtf: hatt bursdagsbarn her i morgen, mm får nesten ikke håpe noen kommer, tror ikke det kommer seg over berget av sko i gangeno_O :yuck:

Nå krangler jeg med pizzadeig jeg må prøve få gjort klar før jeg drar på jobb igjen om tre timer.. Og lage muffins til bursdagsbarnet, pakke gaver og.. Og.. Ja.. :wacky:
Oi! Travel lørdag! Vi har kakebaking og bursdag i morgen, utsetter alt travelt til I morgen :pompus:
Liker du å jobbe natt? Har prøvd det noen få ganger, ble alltid veldig dårlig mellom 2 og 4 :rolleyes:

Synes det er så merkelig siden de påstår å være 10mlU o_O men takk! Tar det veldig rolig siden ei eventuell spire blir en overraskelse uansett :shy:
Jeg vet! Flere her inne som har brukt de og får svale streker.

Jeg vet! Flere her inne som har brukt de og får svale streker.
Ser det i IKM-gruppene også. Foretrekker make sure, men farmasiet var utsolgt når jeg skulle bestille :meh: har en digital test å svi av rundt ikm for full bekreftelse, så vi får se :angelic:

Ser det i IKM-gruppene også. Foretrekker make sure, men farmasiet var utsolgt når jeg skulle bestille :meh: har en digital test å svi av rundt ikm for full bekreftelse, så vi får se :angelic:
Jeg brukte easy@home nå, fikk med el-testene. Så fornøyd. Synes jeg har fått skygge på alle andre!

Hormoner-rørt av å se på skal vi dansedeltaker få skryt av dommerne! :bag:

Jeg brukte easy@home nå, fikk med el-testene. Så fornøyd. Synes jeg har fått skygge på alle andre!
Hvor får man de fra? Jeg har vært fornøye med MakeSure og babyplan sine :)

Må le litt.. Har deres partnere peiling på hvor mye dere har brukt på tester? :rolleyes: :laughing002 Jeg fikk kjøpt meg en dobbeltpakke når jeg var nygravid, og gubben bare "men NÅ må det være nok, du har jo sikkert brukt 1000 kr på tester".. :scared001Bare smilte og lo, har nok brukt det dobbelt bare siste måneden :scared007

Oi! Travel lørdag! Vi har kakebaking og bursdag i morgen, utsetter alt travelt til I morgen :pompus:
Liker du å jobbe natt? Har prøvd det noen få ganger, ble alltid veldig dårlig mellom 2 og 4 :rolleyes:

Ja det er det som fungerer for meg. Kombinert med utmattelse er det som jeg får men på jobb, da har jeg hele dagen på å gjøre meg klar for å komme meg på jobb :confused1 Jupp, er noen tidspunkt som er verre enn andre, og jeg merker at jeg er mer sliten som gravid (men igjen, med utmattelse er det ikke godt å vite hva som er hva). Nattevakter er ikke for alle, så det skjønner jeg at du kav slite med!

Skal dere ha barnebursdag i morgen?

Må le litt.. Har deres partnere peiling på hvor mye dere har brukt på tester? :rolleyes: :laughing002 Jeg fikk kjøpt meg en dobbeltpakke når jeg var nygravid, og gubben bare "men NÅ må det være nok, du har jo sikkert brukt 1000 kr på tester".. :scared001Bare smilte og lo, har nok brukt det dobbelt bare siste måneden :scared007
Haha, nja, han synes et holdt med de digitale nå, blir dyrt sa han… jaaada.. må ha brukt minst 3000 kr på el og g-tester siden mars..

Ja det er det som fungerer for meg. Kombinert med utmattelse er det som jeg får men på jobb, da har jeg hele dagen på å gjøre meg klar for å komme meg på jobb :confused1 Jupp, er noen tidspunkt som er verre enn andre, og jeg merker at jeg er mer sliten som gravid (men igjen, med utmattelse er det ikke godt å vite hva som er hva). Nattevakter er ikke for alle, så det skjønner jeg at du kav slite med!

Skal dere ha barnebursdag i morgen?
Voksen bursdag :cool:

Gubben her også lurte på hvor mye jeg har brukt siden jeg sluttet med p-stav i juni :D Men ingen flere nå :wacky: sitter i sofaen med pledd, chips og en flaske vann mens jeg ser på askepott.

Nå har vi bare prøvd noen måneder, men mannen vet absolutt ikke hvor mye penger jeg har brukt på tester.
Men han er enig og syns det er like gøy å bruke de opp til vi får fastsatt en termin :hilarious::hilarious::hilarious:

Da har jeg var bare én lang vakt igjen denne helga, fire uker til neste gang! Hurra :talk017 eneste er at jeg neste arbeidshelg er jeg 9 uker gravid, fra siste svangerskap husker jeg at kvalmen var på sitt verste da. Krysser fingrene for at det går i orden - kanskje jeg ikke bor kvalm denne gangen, liv å håpe :happy2 (men har jo vakter hver uke fram til det, så like krise om det ikke fungerer de dagene også selvsagt :knegg:). Hadde tatt seg ut om jeg må bruke egenmelding i tre uker i strekk :puke (fordi jeg ikke kan få sykemelding).

Back
Topp