Skravletråd

Har også hatt verst ettermiddag og kveldskvalme med de andre forresten. For min del kom det av stress (mest uthvilt morgen, så mer og mer sliten = kvalm).

Prøve være positiv og da, hurra for 5 uker i dag! Sakte men sikkert.. Allerede visst jeg har vært gravid i nesten 2 uker (imorgen), så tiden går så saaaaaaakte.

Åh, i dag sitter gråten løst altså. Alt for mye tanker, og umotivert for å sitte 36 timer på nattevakt i helga med disse tankene. Alt for tidlig for ultralyd, så ingen hjelp i å sjekke ut bekymringer. Ikke en gang tidlig nok i neste uke, må vente enda lengre. Og det er så lenge til. Og tanker om hvorfor sist, for den hadde vokst til dagen den døde (og jeg fikk en miniblødning), hvorfor? Har lest på journalene mine igjen, leter etter svar. Nei, alt for mye tanker i dag. Og tårene sitter løst, gitt..

Mindel :Heartblue Vonde tanker å ha. Kan du snakke med eks jordmor om tankene dine, om de øker nå frem til du mistet sist? Sender deg stor klem! :love2

Går veldig fint å være negativ/få ut tanker :Heartred
Viser til denne (igjen) fordi jeg synes den er så fin mtp hcg og nivåene :) https://forum.babyverden.no/threads...mlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/
Her finner du hva det ligger på sånn ca, er store variasjoner
Jeg hadde 6300 i går. Det er jo innafor. Jeg er 6+1 i dag. Jeg tenkte noe i går. Jeg har pleid å ha mensen ca den 27 hver mnd. Før jeg ble gravid kom den den 26. Det betyr jo at jeg har 30 dagers syklus vel? Og det kan jo stemme med at jeg bare da var 5+5 når jeg tok blodprøve I går, og bare 5+4 når jeg tok UL? Viktig at jeg tar ny prøve neste uke tenker jeg.

Mindel :Heartblue Vonde tanker å ha. Kan du snakke med eks jordmor om tankene dine, om de øker nå frem til du mistet sist? Sender deg stor klem! :love2

Takk :Heartred Hjelper å "sutre" litt. Så får jeg plukke meg selv opp og vende nesen fremover igjen. Det beste jeg kan gjøre (som jeg sier til deg og) er å ta vare på deg selv, ha gode tanker og gjøre gode valg for en selv. Mer enn det kan man ikke gjøre :love2 Så får det gå som det går. Har grint, spist og sovet i dag :knegg: Og for å være sikker på at det var greit tok jeg en digital, og fikk opp gravid 3+ (fortsatt), og så er jeg lykkelig og griner litt for det og. Hormoner altså :knegg:

Vedlegg

• 20211008_133612.jpg
    20211008_133612.jpg
    895,3 KB · Visninger: 16
Jeg hadde 6300 i går. Det er jo innafor. Jeg er 6+1 i dag. Jeg tenkte noe i går. Jeg har pleid å ha mensen ca den 27 hver mnd. Før jeg ble gravid kom den den 26. Det betyr jo at jeg har 30 dagers syklus vel? Og det kan jo stemme med at jeg bare da var 5+5 når jeg tok blodprøve I går, og bare 5+4 når jeg tok UL? Viktig at jeg tar ny prøve neste uke tenker jeg.
Ja, du må ta utgangspunkt i at eggløsning er ca 14 dager før forventet mens (ikke etter oppstart, noen hau jo ta uker til eggløsning osv), så det kan være? Dagene teller så tidlig, så det er så lite om å gjøre..

Da var jeg på plass på nattevakt, kjedelig når alle sover og jeg vil skravle ;) :yuck:

Da var jeg på plass på nattevakt, kjedelig når alle sover og jeg vil skravle ;) :yuck:
Jeg er våken! Men bare sniker her inne. 9DPO og svir første test imorgen (idag) tidlig :shy:

Så spennende! :woot: Spent på om jeg våkner opp til positiv test hos deg i morgen :rolleyes: :dummy1:

Så spennende! :woot: Spent på om jeg våkner opp til positiv test hos deg i morgen :rolleyes: :dummy1:
Tviler på at det dukker opp strek så tidlig, har ikke favoritt-testene mine tilgjengelig, bare en grei nummer to. Hadde vært gøy å være mer enn bare en sniker her inne i alle fall :shy:

Tviler på at det dukker opp strek så tidlig, har ikke favoritt-testene mine tilgjengelig, bare en grei nummer to. Hadde vært gøy å være mer enn bare en sniker her inne i alle fall :shy:
Tvi tvi med sviing av test!

Last edited:
Eg sov så godt i natt! Så deilig etter ei dårlig natt og ein dag med alle følelsene utenpå. Var så spent og nervøs før legetimen i går, og så letta etterpå. Men var også innom dei fleste andre følelser i løpet av dagen.

Deilig å ha komme eit steg videre i alle fall med henvisning til TUL. Har også fått første time til jordmor om eit par veker og gleder meg til å komme i gang der også.

Hvilken test er nummer to? :D
Kjøpte apotek1 sine tidligstrimler på 10mlU fordi jeg måtte kjøpe fysisk i butikk/apo og hører bare dårlige ting om rfsu, samt ville ha flere enn bare én test :hilarious: har 10 strimler og en digi :happy: Favoritter en make sure, deretter muligens babyplan, så disse blir enda lenger ned på lista når jeg tenker meg om :p

Da er "vår" rengjøringen snart unnagjort.. Ble nesten litt vår her oppe i dag. Om 8 grader og kald vind regnes som vår :confused:
Bare støvsuging som gjenstår, hadde planer om vaske hele leiligheten, lage maten klar.. Lasagne.. Tror jeg venter med vaskingen til mandag eller om jeg burde hoppe i det bare. Dumme er jo at jeg er allergisk mot vaskemidler :rolleyes: Musikk på Tv nesten på full guffe.
Hva er det jeg har blitt bitt av? :p Dusjen er tatt, toalettet, vaskebøtten, søppelbøtte på badet og vask/speil. I kjøkkenet er maskinen tømt for rene kjøkkenartikler og satt inni det som er skittent. Bort med alle tomflasker, lagt vekk hekletøy som jeg ikke kommer fortsette på og satt i ny pose i søppelbøtten. Gjenstår komfyr, vask og støvsuge stuen/kjøkken å sofaen. Ja også badet da, huff er så mye støv som lett samler seg der pluss alle hårene mine når jeg børster/dusjer håret :playful: Nytt sengetøy på sengen, gjenstår bare støvsuge/vaske soverommet.. Om dette er begynnelsen på hønefakta at vi går og verper på "egg" så ser jeg ikke frem mot sommeren. :wacky:

Kjøpte apotek1 sine tidligstrimler på 10mlU fordi jeg måtte kjøpe fysisk i butikk/apo og hører bare dårlige ting om rfsu, samt ville ha flere enn bare én test :hilarious: har 10 strimler og en digi :happy: Favoritter en make sure, deretter muligens babyplan, så disse blir enda lenger ned på lista når jeg tenker meg om :p
Har du tatt noen test i dag da? Håper du kan komme hit altså :angelic:

Skjer det noe spesielt hos dere? Eller bare bitt av vaskebasillen? :p du kan få komme hit etterpå, siden jeg jobber så mye så blir alt annet nedprioritert :rolleyes: :wtf: hatt bursdagsbarn her i morgen, mm får nesten ikke håpe noen kommer, tror ikke det kommer seg over berget av sko i gangeno_O :yuck:

Nå krangler jeg med pizzadeig jeg må prøve få gjort klar før jeg drar på jobb igjen om tre timer.. Og lage muffins til bursdagsbarnet, pakke gaver og.. Og.. Ja.. :wacky:

Vaskebasillen.. :hilarious:
Joda, nå trenger man ikke karantene heller for å komme inn i Norge. Vaksinen har jeg både av. Bare si meg hvor du bor, så o fikser jeg det lett. :D Kan godt slenge på noe mat til de voksne om det kommer noen. Også barne leker :p

Har du tatt noen test i dag da? Håper du kan komme hit altså :angelic:

Fikk denne idag tidlig, er 8-9DPO tror jeg. Sier ni, men ikke brukt el-tester siden vi egentlig bruker kondomer, så om det er ei spire nå er det en velkommen overraskelse o_O❤️ 9 dager siden de såkalte aksjene ble lagt, men egget kan jo ha blitt befruktet senere.
Uansett! Ganske så blenda, men det blir spennende å teste de neste dagene likevel :shy:

Vedlegg

• C63D63F2-5152-4B91-ADB1-B1C87D1E2268.jpeg
    C63D63F2-5152-4B91-ADB1-B1C87D1E2268.jpeg
    452,5 KB · Visninger: 25
Fikk denne idag tidlig, er 8-9DPO tror jeg. Sier ni, men ikke brukt el-tester siden vi egentlig bruker kondomer, så om det er ei spire nå er det en velkommen overraskelse o_O❤️ 9 dager siden de såkalte aksjene ble lagt, men egget kan jo ha blitt befruktet senere.
Uansett! Ganske så blenda, men det blir spennende å teste de neste dagene likevel :shy:
De der slår ut sent :) min viste svaaak strek dagen etter forventet mens, helt blenda 10 dpo. Så IKKE gi opp håpet!

Back
Topp